In griekenland een jaar of 7 geleden nogquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets was dat met kauwgum onderin.. Allang niet meer gezien.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:58 schreef Walter81 het volgende:
[..]
"kom dan naar de punica-oaseeee"
ofzoiets
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:35 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik heb laatst Punica gezien in de supermarkt!
Ik ken de reclame nog wel: "Kom dan naar de PUNICA-OASEEEE"
Doe niet zo raarquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:41 schreef AlwaysConnected het volgende:
Brokken druivensuiker
[ link | afbeelding ]
Mag niet meer verkocht worden ivm kanker ofzo
Jaaah, met zo'n klein rood dopje die je er eerst af moest peuteren (probeer dat maar eens zónder salmiak te knoeien...), en maar zuigen (dan werd t een beetje vochtig en dan proberen uit te likken...)quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:32 schreef Intrepidity het volgende:
Je had vroeger ook rietjes gevuld met een smaakje, salmiak, of iets fruit-achtigs ofzo. Een gehannes van hier tot Tokyo, en aan het eind had je een lamme bek van het zuigen, maar goddomme wat was het lekker
Als het vochtig werd, ging het klonteren, en dan kwam het er niet uit, lekker irritant.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:53 schreef hasse8 het volgende:
[..]
Jaaah, met zo'n klein rood dopje die je er eerst af moest peuteren (probeer dat maar eens zónder salmiak te knoeien...), en maar zuigen (dan werd t een beetje vochtig en dan proberen uit te likken...)
Oh en bij de Jamin: dubbellikkers met appelsmaak, godallemachtig, dat vond ik wel zó lekker!
He he leuk om die dingen weer eens terug te zien.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef Curiosity het volgende:
http://www.werbetrommel.nl/werbetrommel.htm
cola komt uit 1927quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef Biskwie het volgende:
[..]
in dat geval: coca cola, maralboro, dr pepper, bastogne koeken, bier..
wat een kut topic
dib-dab of zoiets?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:54 schreef mgerben het volgende:
Er was een papieren rolletje waar (iets zurig) bruispoeder in zat, met een dropstaaf erin. Oranje-geel label. Geen idee meer hoe het heette.
Een paar dagen geleden nog een verse voorraad Kinder meegenomen uit Duitslandquote:Op zondag 7 februari 2010 11:24 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wie kent ze niet
Sherbet fountains ja, erg lekkerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dib-dab of zoiets?
edit: sherbet dip dab en fun dip
Het was alleen een naamswijziging volgens mij..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:29 schreef _Midnight_ het volgende:
Niks twix!
[ afbeelding ]
R A I D E R !!!!
Die wil ik terugzien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |