Dat dus, is Yolanthe trouwens volgens de bladen al eens zwanger van Jan geweest?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar hoe vaak staan er niet van die lulverhalen in de bladen, daar moeten ze toch onderhand aan gewend zijn
Nou ja, over Nick en Simon en de Heren J staan eigenlijk nooit lulverhalen in de bladen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar hoe vaak staan er niet van die lulverhalen in de bladen, daar moeten ze toch onderhand aan gewend zijn
Ja maar draai je het nu niet een beetje om met 'ontkenning van het management'?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:00 schreef Leandra het volgende:
Thnx Annie![]()
[..]
Dat dus, is Yolanthe trouwens volgens de bladen al eens zwanger van Jan geweest?
Kwam er toen ook een ontkenning van het management of lieten ze het gewoon gaan?
Ja t is niet echt goed die show, daar ben ik mee eens...quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:38 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb gisteren die hypnoseshow van Jan Smit gezien, maar dat was toch niet zo geweldig![]()
Het zag er allemaal nep en overdreven uit. Jan is ook duidelijk geen presentator.
Hij kan het beter bij zingen houden
Je zag ook dat hij zich er helemaal niet gemakkelijk bij voeldequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja t is niet echt goed die show, daar ben ik mee eens...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:12 schreef Copycat het volgende:
Visser blijf bij je net.
Veel plezier tijdens de kermis, Annie!
Surequote:Albert_Verlinde
Volendamse gerdasmit: Jaap Buijjs en de drie J's beweren dat Liza niet zwanger is van Jan maar van Wim
Heel goed gezongen, mooie stem.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
'Mooi!![]()
En jaaaa ja, het origineel is beter. Maar als ik dit hoor kan hij dus wel wat meer dan Palingriedeltjes.
Verbaas je nog even verder... hoor die Simon dan! Die kan het ook hoor!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:35 schreef silence_s het volgende:
[..]
Heel goed gezongen, mooie stem.
Tsja dat ligt eraan, ikzelf vind zaterdag en zondag t gezelligst, en kan t nooit meer opbrengen om dan maandags nog te gaan, vroeggahhh wel, maar nu ga ik dan de hele dag met de kinderen. Sommigen sparen zich voor die maandag, maar dat vind ik weer zonde, ik ga er die 2 dagen helemaal voor.....En dat begint vandaag!!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:20 schreef Ole het volgende:
ik heb gehoord dat maandag echt dé dag is met de kermis!
Vanwege de muziekkeus???Ik hou van alle soorten muziek en vooral van rock, maar met kermis ga ik voor alles wat gezellig klinkt, en met me iq zit t zeker wel goed....quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:44 schreef Smallish het volgende:
Annie, als ik jouw video aanklik, krijg ik een ads voor google met de vraag "wat is jouw IQ?".
Bron.quote:Palingsoap voortaan meer een reallifesoap
Geplaatst op vrijdag 04 september 2009 om 13:58
Bij de TROS gaat vrijdag een nieuw seizoen van De Palingsoap van start. Het programma verandert iets van opzet, vertelt een zegsvrouw van de TROS. “Het wordt dit tweede seizoen nog meer volgens ‘de wetten van de reallifesoap’ gemaakt“, vertelt ze. “Hierdoor maakt de kijker kennis met nieuwe karakters uit het vissersdorp. De ‘gewone’ Volendammer krijgt een grotere plek in de komende reeks, naast de bekende inwoners van het dorp zoals Jan Smit, Nick & Simon en de 3js.“
In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen, om 21.30 uur op Nederland 1, zijn de camera’s van De Palingsoap onder meer getuige van het eerste live-optreden van Jan Smit en Damaru. Zij treden met hun zomerhit ‘Tuintje in mijn hart’ op tijdens het popfestival Zand in Almere.
Als ik een camera zie ,spring ik er wel voor......quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:58 schreef beequeen het volgende:
Oh, en Annie.....misschien zien we je binnenkort wel op tv.![]()
[..]
Bron.
Nu ik het zo vaak voorbij zag komen met lovende woorden ook maar eens gekeken en idd...quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
'Mooi!![]()
En jaaaa ja, het origineel is beter. Maar als ik dit hoor kan hij dus wel wat meer dan Palingriedeltjes.
Gelukkig valt het mee!quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:27 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Yolanthe troost geblesseerde Wesley Sneijder
AMSTERDAM
Wesley Sneijder raakte geblesseerd aan zijn enkel tijdens een oefenwedstrijd tegen Japan. Gelukkig was zijn Yolanthe er om hem te troosten.
Wesley werd na een aanvaring met speler Keisuke Honda op een brandcard weggedragen. Een bezorgde Yolanthe snelde toe om haar geliefde te troosten en bij te staan.
Inmiddels blijkt de situatie mee te vallen, hij heeft slechts een verrekte enkelband. De troostende woorden van Yolanthe zullen het euvel bovendien wat dragelijker hebben gemaakt...
[ afbeelding ]
Bron: Telegraaf
quote:Jan Smit en zijn Liza genieten van de kermis. Het liefdespaar was in gezelschap van de hele familie op de Volendamse dijk om tot in de kleine uurtjes dit typische palingfeest te vieren.
De volkszanger en zijn nieuwe vriendin zaten in café Van der Hogen. Jan: „Heerlijk om gewoon privé uit te gaan en even niet aan werk te denken.” Dat in hetzelfde etablissement ook mensen van Jans omroep de TROS aan het stappen waren, deerde niet. Zij waren er ook voor de lol.
Op de kermis kwam het laatste gerucht over Jan veelvuldig ter sprake. Liza zou al zwanger zijn van haar vriend. Zowel het liefdespaar zelf als bevriende zingende vrienden Nick en Simon moesten hartelijk om dit verhaal lachen. „Het is echt niet zo”, zei Jan. „Wel een goede grap.”
quote:Op zondag 6 september 2009 10:46 schreef Copycat het volgende:
Jan en Liza vrolijk aan het zwieren en zwaaien op de kermis.
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_liefdesbier__.html
Sorry, lukt me niet om de foto's hier te plaatsen.
Verhaaltje ter compensatie:
[..]
Daar dacht ik ook al aanquote:Op zondag 6 september 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
Ze zit wel met een glas bier in haar hand.
Maar heeft ze er ook van gedronken of alleen mee geposeerd voor de foto's?
Ik had gister Viva la Vida gekeken en op tv heb ik langs de aflevering gezapt waarin Thomas Berge Gordon's nummer zong (als ik het me goed herinner dat het dát nummer was).quote:Op zondag 6 september 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze waren allebei echt vreselijk goed, ik zat met open mond te kijken/luisteren.
Ze zongen Henk Westbroek, Thomas Berge, Danny de Munck, Albert West en Gordon er vierkant uit.
Als je het leuk vindt heb ik onder de spoiler meer nummers van zowel Nick als Simon uit dat programma geplakt, kan je ze allemaal kijken en luisteren. Zitten hele verrassende nummers bij
Ik geloof als ik het allemaal zie en luister, dat ik Simon nog een betere zanger dan Nick vindt.
Als ze dit soort muziek gaan zingen word ik gewoon echt fan van ze
Klopt, dat stond er!quote:
Kon ik maar even bij je zijn, dat zong Thomas Berge. En inderdaad, dat viel me ook alles meequote:Op zondag 6 september 2009 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had gister Viva la Vida gekeken en op tv heb ik langs de aflevering gezapt waarin Thomas Berge Gordon's nummer zong (als ik het me goed herinner dat het dát nummer was).
Ik ga ze straks eens allemaal kijken. Leuk!Zelfs Thomas Berge vond ik verrassend goed eigenlijk...
Idd jammer dat ze (Nick en Simon) zich niet meer richten op iets anders naast het PalinggebeurenDan zou ik ook zowat fan kunnen worden
![]()
Ja precies!quote:Op zondag 6 september 2009 13:47 schreef DarkElf het volgende:
tis vast dubbelfrisssss perzik ofzo , en dan doet ze of t wijn is
Het is iig geen bier, dat viel me gelijk op toen ik de foto's zag.quote:Op zondag 6 september 2009 13:46 schreef bloodymary het volgende:
Volgens mij is dat geen bier wat Liza in haar glas heeft, maar witte wijn. Maar net zo goed alcohol dus....
Aangezien ik hun stemmen, uiterlijk en soms zelfs liedjes best leuk vind, heb ik laatst eens hun dvd bekeken. Dat viel echt tegen. Ze zijn zo...zo...saai bijna! Ze staan daar maar en voor mijn gevoel lukt het ze helemaal niet goed om er echt een feestje van te bouwen. Af en toe een live-optreden op tv is leuk, maar meer dan 2 nummers is voor mij echt niet nodig.quote:Op zondag 6 september 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die Nick en Simon zo nietszeggend qua stem. Ze kunnen goed toon houden, daar niet van, maar het doorleefde gevoel mis ik. Het is allemaal zo clean.
Eens met Cc. Ik vind er geen fluit aan.quote:Op zondag 6 september 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die Nick en Simon zo nietszeggend qua stem. Ze kunnen goed toon houden, daar niet van, maar het doorleefde gevoel mis ik. Het is allemaal zo clean.
Witte druivensap. Ook zo'n zwangerschapsinstinker!quote:En ik ga voor appelsap. Of Rivella light.
Misschien is Annie na de kermis ook wel zwanger.quote:Op zondag 6 september 2009 18:10 schreef kvd het volgende:
Kirsten (vriendin van Nick) zit trouwens met een glas bier in haar hand, maar voor haar staat een glas met water....wie weet is zij wel de gene die zwanger is....waar rook is, is vuur....zullen ze het verkeerde brandhaardje te pakken hebben?
Negen maanden na de kermis is het altijd druk met bevallingen.quote:Op zondag 6 september 2009 20:04 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Misschien is Annie na de kermis ook wel zwanger.
quote:Op zondag 6 september 2009 20:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Negen maanden na de kermis is het altijd druk met bevallingen.![]()
Vroeger bij mij op de lagere school waren er zo rond eind mei relatief vrij veel kinderen jarig.
De tante van een schoolvriendin van mij is huisarts in Volendam en die vriendin vertelde altijd verhalen dat haar tante (volgens het Volendammer mug-olifantprincipe) met een strip morningafterpillen en een schaar op de stoep voor haar praktijk stond als het kermis was.![]()
Een andere vriendin van mij is zelf ook een kermiskindje en haar oudste kind is ook tijdens de kermis verwekt.
Mooi hè?quote:Op zondag 6 september 2009 20:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Vroeger bij mij op de lagere school waren er zo rond eind mei relatief vrij veel kinderen jarig.
De tante van een schoolvriendin van mij is huisarts in Volendam en die vriendin vertelde altijd verhalen dat haar tante (volgens het Volendammer mug-olifantprincipe) met een strip morningafterpillen en een schaar op de stoep voor haar praktijk stond als het kermis was.![]()
Een andere vriendin van mij is zelf ook een kermiskindje en haar oudste kind is ook tijdens de kermis verwekt.
quote:Op zondag 6 september 2009 20:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op maandag 7 september 2009 00:10 schreef Anniebab het volgende:
Nou ik heb ze allemaal gezien hoor Jan, Liza ,Nick net 10 minuten geleden bij een kermiskraam,Simon,de drie J's allemaal, en heb alleen fotos van |Kees Tol want die anderen zijn echt zo gevolgd door fans ,dat ik ze met rust heb gelaten.Ik vond t asociaal hoe ze die mensen steeds lastigvallen.Maar ja tol van de roem zeggen ze dan.Voor de rest was t top hier en nog , maar Annie duikt in haar bedje, t kan wel weer.![]()
![]()
Ik vond het wel grappigquote:Op maandag 7 september 2009 23:56 schreef Vivi het volgende:
Was het de moeite? Anders ga ik niet helemaal kijken nml.
quote:Op maandag 7 september 2009 23:36 schreef Eef999 het volgende:
Net bij Voetbal International sprak Johan Derksen over Yolanthe![]()
Voetbal International 7 september
Even naar tabblad Voetbal International, uitzending nummer 11 7-9-2009
vanaf ongeveer 21.25
Het is heel simpel te vinden en zeer zeker de moeite waard om te kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:36 schreef Vivi het volgende:
Samenvatting? Ik vind die site bijzonder onoverzichtelijk en irritant nml.
heb het ook even gekeken. Treffend en ZEER vermakelijk!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Het is heel simpel te vinden en zeer zeker de moeite waard om te kijken![]()
![]()
En dat voor heel kijkend Nederland![]()
![]()
Toen ik die foto in de spelerstunnel van haar zag, dacht ik wat Derksen zei, t hoort niet ,al is t een andere spelersvrouw, t is gewoonweg belachelijk om daar ff een handje te gaan vasthouden.En ik heb die overtreding ook gezien, nou Sneijder is behoorlijk agressief in zijn lijf als ik t zo bekijk.....quote:Op maandag 7 september 2009 23:36 schreef Eef999 het volgende:
Net bij Voetbal International sprak Johan Derksen over Yolanthe![]()
Voetbal International 7 september
Even naar tabblad Voetbal International, uitzending nummer 11 7-9-2009
vanaf ongeveer 21.25
Ja zoals ze daar al zeiden aan tafel is een pittig baasje ,die eigenlijk op zoek moet naar een andere baan, hehehe misschien omscholing tot bouwvakker ofzoiets.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Toen ik die foto in de spelerstunnel van haar zag, dacht ik wat Derksen zei, t hoort niet ,al is t een andere spelersvrouw, t is gewoonweg belachelijk om daar ff een handje te gaan vasthouden.En ik heb die overtreding ook gezien, nou Sneijder is behoorlijk agressief in zijn lijf als ik t zo bekijk.....
Derksen zei nog even en ze zit naast Bert v Marwijk in de dugout en rent het het veld in met een waterzak als hij is gebleseerd .quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Toen ik die foto in de spelerstunnel van haar zag, dacht ik wat Derksen zei, t hoort niet ,al is t een andere spelersvrouw, t is gewoonweg belachelijk om daar ff een handje te gaan vasthouden.En ik heb die overtreding ook gezien, nou Sneijder is behoorlijk agressief in zijn lijf als ik t zo bekijk.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |