quote:Op zondag 6 september 2009 10:46 schreef Copycat het volgende:
Jan en Liza vrolijk aan het zwieren en zwaaien op de kermis.
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_liefdesbier__.html
Sorry, lukt me niet om de foto's hier te plaatsen.
Verhaaltje ter compensatie:
[..]
Daar dacht ik ook al aanquote:Op zondag 6 september 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
Ze zit wel met een glas bier in haar hand.
Maar heeft ze er ook van gedronken of alleen mee geposeerd voor de foto's?
Ik had gister Viva la Vida gekeken en op tv heb ik langs de aflevering gezapt waarin Thomas Berge Gordon's nummer zong (als ik het me goed herinner dat het dát nummer was).quote:Op zondag 6 september 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze waren allebei echt vreselijk goed, ik zat met open mond te kijken/luisteren.
Ze zongen Henk Westbroek, Thomas Berge, Danny de Munck, Albert West en Gordon er vierkant uit.
Als je het leuk vindt heb ik onder de spoiler meer nummers van zowel Nick als Simon uit dat programma geplakt, kan je ze allemaal kijken en luisteren. Zitten hele verrassende nummers bij
Ik geloof als ik het allemaal zie en luister, dat ik Simon nog een betere zanger dan Nick vindt.
Als ze dit soort muziek gaan zingen word ik gewoon echt fan van ze
Klopt, dat stond er!quote:
Kon ik maar even bij je zijn, dat zong Thomas Berge. En inderdaad, dat viel me ook alles meequote:Op zondag 6 september 2009 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had gister Viva la Vida gekeken en op tv heb ik langs de aflevering gezapt waarin Thomas Berge Gordon's nummer zong (als ik het me goed herinner dat het dát nummer was).
Ik ga ze straks eens allemaal kijken. Leuk!Zelfs Thomas Berge vond ik verrassend goed eigenlijk...
Idd jammer dat ze (Nick en Simon) zich niet meer richten op iets anders naast het PalinggebeurenDan zou ik ook zowat fan kunnen worden
![]()
Ja precies!quote:Op zondag 6 september 2009 13:47 schreef DarkElf het volgende:
tis vast dubbelfrisssss perzik ofzo , en dan doet ze of t wijn is
Het is iig geen bier, dat viel me gelijk op toen ik de foto's zag.quote:Op zondag 6 september 2009 13:46 schreef bloodymary het volgende:
Volgens mij is dat geen bier wat Liza in haar glas heeft, maar witte wijn. Maar net zo goed alcohol dus....
Aangezien ik hun stemmen, uiterlijk en soms zelfs liedjes best leuk vind, heb ik laatst eens hun dvd bekeken. Dat viel echt tegen. Ze zijn zo...zo...saai bijna! Ze staan daar maar en voor mijn gevoel lukt het ze helemaal niet goed om er echt een feestje van te bouwen. Af en toe een live-optreden op tv is leuk, maar meer dan 2 nummers is voor mij echt niet nodig.quote:Op zondag 6 september 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die Nick en Simon zo nietszeggend qua stem. Ze kunnen goed toon houden, daar niet van, maar het doorleefde gevoel mis ik. Het is allemaal zo clean.
Eens met Cc. Ik vind er geen fluit aan.quote:Op zondag 6 september 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die Nick en Simon zo nietszeggend qua stem. Ze kunnen goed toon houden, daar niet van, maar het doorleefde gevoel mis ik. Het is allemaal zo clean.
Witte druivensap. Ook zo'n zwangerschapsinstinker!quote:En ik ga voor appelsap. Of Rivella light.
Misschien is Annie na de kermis ook wel zwanger.quote:Op zondag 6 september 2009 18:10 schreef kvd het volgende:
Kirsten (vriendin van Nick) zit trouwens met een glas bier in haar hand, maar voor haar staat een glas met water....wie weet is zij wel de gene die zwanger is....waar rook is, is vuur....zullen ze het verkeerde brandhaardje te pakken hebben?
Negen maanden na de kermis is het altijd druk met bevallingen.quote:Op zondag 6 september 2009 20:04 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Misschien is Annie na de kermis ook wel zwanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |