Geen wonder dat Anna Nicole een overdosis heeft genomen. Kolere!quote:
Volgens mij gaat die dame in het dagelijks leven gewoon tattoo-loos door het levenquote:
OMG! Als ik dat linker meisje was zou ik me schamen dat er ineens een tepel uit m'n linkerschouder kwam zetten!quote:
Is dat geen bodypaint of hennatattoo?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:10 schreef LSD.tv het volgende:
Niet verneukt gezet, maar wel 110% verneukt...
Zonde!!!
Dat is ook kut, sta je voor eeuwig als beugelbekkie getattooeerd op je pa (?) zijn schouder. Hadden ze beter weg kunnen laten! Verder best netjes gedaanquote:Op zondag 7 juni 2009 22:11 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
OMG! Als ik dat linker meisje was zou ik me schamen dat er ineens een tepel uit m'n linkerschouder kwam zetten!
Om nog maar te zwijgen over die beugel....quote:Op zondag 7 juni 2009 22:11 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
OMG! Als ik dat linker meisje was zou ik me schamen dat er ineens een tepel uit m'n linkerschouder kwam zetten!
En de mond van die rechterquote:Op maandag 8 juni 2009 12:24 schreef error_404 het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over die beugel....
Idd. Het zijn net van die lachende debieltjesquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Dyslectische tattoëerders
Dat kan ook, maar het is iig geen echte tattooquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:22 schreef Coraline. het volgende:
[..]
Zeker niet, dat is gewoon good old photoshop.
en daar zijn we blij meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:56 schreef Suusje-V het volgende:
Nja je moet toch toegeven.
Ook de meest mislukte tattoo's die hier staan kunnen wij nog niet namaken...
Whaha geweldig!! Welke oetlul gaat er nou ook naar een tatoeëerder waar je niet eens fatsoenlijk mee kan praten. Je wilt toch absoluut geen miscommunicatie bij zoiets.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:20 schreef Uncle het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G062BFKCI
dan had ik die laatste 3 ook laten inkleuren als het toch maar 50 euro all inclusive is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |