quote:Op zondag 6 september 2009 20:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Negen maanden na de kermis is het altijd druk met bevallingen.![]()
Vroeger bij mij op de lagere school waren er zo rond eind mei relatief vrij veel kinderen jarig.
De tante van een schoolvriendin van mij is huisarts in Volendam en die vriendin vertelde altijd verhalen dat haar tante (volgens het Volendammer mug-olifantprincipe) met een strip morningafterpillen en een schaar op de stoep voor haar praktijk stond als het kermis was.![]()
Een andere vriendin van mij is zelf ook een kermiskindje en haar oudste kind is ook tijdens de kermis verwekt.
Mooi hè?quote:Op zondag 6 september 2009 20:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Vroeger bij mij op de lagere school waren er zo rond eind mei relatief vrij veel kinderen jarig.
De tante van een schoolvriendin van mij is huisarts in Volendam en die vriendin vertelde altijd verhalen dat haar tante (volgens het Volendammer mug-olifantprincipe) met een strip morningafterpillen en een schaar op de stoep voor haar praktijk stond als het kermis was.![]()
Een andere vriendin van mij is zelf ook een kermiskindje en haar oudste kind is ook tijdens de kermis verwekt.
quote:Op zondag 6 september 2009 20:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op maandag 7 september 2009 00:10 schreef Anniebab het volgende:
Nou ik heb ze allemaal gezien hoor Jan, Liza ,Nick net 10 minuten geleden bij een kermiskraam,Simon,de drie J's allemaal, en heb alleen fotos van |Kees Tol want die anderen zijn echt zo gevolgd door fans ,dat ik ze met rust heb gelaten.Ik vond t asociaal hoe ze die mensen steeds lastigvallen.Maar ja tol van de roem zeggen ze dan.Voor de rest was t top hier en nog , maar Annie duikt in haar bedje, t kan wel weer.![]()
![]()
Ik vond het wel grappigquote:Op maandag 7 september 2009 23:56 schreef Vivi het volgende:
Was het de moeite? Anders ga ik niet helemaal kijken nml.
quote:Op maandag 7 september 2009 23:36 schreef Eef999 het volgende:
Net bij Voetbal International sprak Johan Derksen over Yolanthe![]()
Voetbal International 7 september
Even naar tabblad Voetbal International, uitzending nummer 11 7-9-2009
vanaf ongeveer 21.25
Het is heel simpel te vinden en zeer zeker de moeite waard om te kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:36 schreef Vivi het volgende:
Samenvatting? Ik vind die site bijzonder onoverzichtelijk en irritant nml.
heb het ook even gekeken. Treffend en ZEER vermakelijk!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Het is heel simpel te vinden en zeer zeker de moeite waard om te kijken![]()
![]()
En dat voor heel kijkend Nederland![]()
![]()
Toen ik die foto in de spelerstunnel van haar zag, dacht ik wat Derksen zei, t hoort niet ,al is t een andere spelersvrouw, t is gewoonweg belachelijk om daar ff een handje te gaan vasthouden.En ik heb die overtreding ook gezien, nou Sneijder is behoorlijk agressief in zijn lijf als ik t zo bekijk.....quote:Op maandag 7 september 2009 23:36 schreef Eef999 het volgende:
Net bij Voetbal International sprak Johan Derksen over Yolanthe![]()
Voetbal International 7 september
Even naar tabblad Voetbal International, uitzending nummer 11 7-9-2009
vanaf ongeveer 21.25
Ja zoals ze daar al zeiden aan tafel is een pittig baasje ,die eigenlijk op zoek moet naar een andere baan, hehehe misschien omscholing tot bouwvakker ofzoiets.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Toen ik die foto in de spelerstunnel van haar zag, dacht ik wat Derksen zei, t hoort niet ,al is t een andere spelersvrouw, t is gewoonweg belachelijk om daar ff een handje te gaan vasthouden.En ik heb die overtreding ook gezien, nou Sneijder is behoorlijk agressief in zijn lijf als ik t zo bekijk.....
Derksen zei nog even en ze zit naast Bert v Marwijk in de dugout en rent het het veld in met een waterzak als hij is gebleseerd .quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Toen ik die foto in de spelerstunnel van haar zag, dacht ik wat Derksen zei, t hoort niet ,al is t een andere spelersvrouw, t is gewoonweg belachelijk om daar ff een handje te gaan vasthouden.En ik heb die overtreding ook gezien, nou Sneijder is behoorlijk agressief in zijn lijf als ik t zo bekijk.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |