SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Het hangt ook een beetje er van af of je kind de heupjes al goed kan spreiden, tessie. Maar Graeme is wel een lekker stevig beertje hequote:Op vrijdag 4 september 2009 13:37 schreef tessie het volgende:
Wat een ding! Dat is toch voor niemand fijn, die baby zo aan het bungelen en voor die moeder al dat gewicht op 1 schouder![]()
Macka, Graeme kan zijn hoofd al heel erg goed omhoog houden, maar raad je dan toch aan om tot 4 maanden te wachten met rugdragen?
Die is nu in de aanbieding he in maatje 6 de lelies.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:12 schreef miss_sly het volgende:
oeke, ik heb nog geen doek besteld. Ik neig toch naar een Zara, en dan de kleur zoals ik wil, dus even wachten tot ze weer leverbaar zijn. Hoewel die didymos waarvan ik een linkje had gestuurd, me ook wel wat lijkt (Lilien Rozenquarts ofzo?).
De hoppediz heb ik inmiddels een paar rondjes droger met schoen laten doen, dus die wordt ook al echt zachter!
maat 6 is mijn maat? ik heb bijv geen idee welke maat de Zara isquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Die is nu in de aanbieding he in maatje 6 de lelies.
En ik denk dat die jullie echt heel mooi zal staan. Vond ik van de bamboo ook.
Welke Zara zou je willen van kleur?
Ja maat 6 is je maat. Dat is 4,7 meterquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
maat 6 is mijn maat? ik heb bijv geen idee welke maat de Zara is
Dat lila staat natuurlijk wel leuk ook met een klein meisje erin
Van de Zara vond ik de Aubergine, de Forrest en de Lavender heel mooi
We gaan zo wandelen, met Senna in de hoppediz en schaap gaat dragen![]()
Oh wat leuk!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We gaan zo wandelen, met Senna in de hoppediz en schaap gaat dragen![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:56 schreef Noli. het volgende:
WTF! Heb jij die Julia vandeweek gewonnen op Ebay?!?!?
* Noli. heeft daar heftig op zitten F5'en maar mocht niet van manlief..
*koeieletters!* DIBS!!!!! Echt! DIBS! DIBS! DIBS!
Oh ja, ik was bezig met foto's..![]()
Opmerking van vriend: Als hij/zij natgeregend is kan je hem wel mooi ophangen aan de kapstop (of waslijn)quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:06 schreef k_i_m het volgende:
Oh wat erg zeg, dat apparaat om een draagbare handtas van je kind te maken.
[ afbeelding ]
Ik weet niet veel van kiesel af..Wel dat die mooi is. en linnen erg stevigquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:03 schreef owlet het volgende:
Ik vind linnen heerlijk dus mijn eerste gedachte is dat je het moet doen. Maar ik vraag me wel af hoe bulky een dikkere doek in die maat om jou en je dochter zal zijn.
Is kiesel "stevig"?
En nu de grote vraag: Hoe staat 'ie?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:03 schreef Pvoesss het volgende:
Waaaah mijn Ellipsen Lind-turkis is er ik ben 1 van de gelukkige 21!!!![]()
![]()
Hij is geverfd. En een boel mensen die hem willen kopen maar steeds niet het geld hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:04 schreef Macka66 het volgende:
Die silk indio, is die naturel of geverfd? (Maakt uit voor de waarde, naturel is meer in trek.)
Op zich lijkt het me geen gekke ruil, als je van de silk indio af wilt. Maar heb je een linnen 6 nodig, of denk je dat je 'm makkelijk kunt ruilen voor iets dat je graag wilt?
Nou hij is veeeeeeeeeeeel mooier dan verwacht.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:05 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En nu de grote vraag: Hoe staat 'ie?
"Ja maar ja maar een kind is toch ook gewoon een mode-accessoire?" De chihuaha's zijn weer uit, kennelijk...quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:06 schreef k_i_m het volgende:
Oh wat erg zeg, dat apparaat om een draagbare handtas van je kind te maken.
[ afbeelding ]
Laat me raden waar hij te koop staatquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:05 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hij is geverfd. En een boel mensen die hem willen kopen maar steeds niet het geld hebben
H&Mquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:54 schreef Noli. het volgende:
Ik heb idd zitten F5'en bij de grijs-roze versie.
Enne, komt dat aardbei-mutsje ook van Hema?
Volgens cattie is Kiesel dun volgens mij. Als ie net zo dun is als mijn kupfer (ook met linnen) is het vergelijkbaar met scilia.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:03 schreef owlet het volgende:
Ik vind linnen heerlijk dus mijn eerste gedachte is dat je het moet doen. Maar ik vraag me wel af hoe bulky een dikkere doek in die maat om jou en je dochter zal zijn.
Is kiesel "stevig"?
Ik vind Scilla wel heel fijn dragen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:16 schreef texelonia het volgende:
[..]
Volgens cattie is Kiesel dun volgens mij. Als ie net zo dun is als mijn kupfer (ook met linnen) is het vergelijkbaar met scilia.
Ik zou het wel doen denk ik! Maar ik hou ook wel van linnen...
Qua dikte bedoel ik he!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind Scilla wel heel fijn dragen!
Viel op zich wel mee. Al zou ik er zo geen uren mee gaan lopen. Misschien had ik het ook beter om kunnen draaien. T in kangaru voor en H in BWCC (rucksack-style) achter. Maar dan was ik weer bang dat T er uit zou kieperen als ik gebukt stond om H te knopen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ziet er leuk uit zeg! Is dat niet zwaar? Heb je nog dezelfde mail?
Er valt geen touw aan vast te knopen aan die Indio'squote:Op vrijdag 4 september 2009 16:25 schreef texelonia het volgende:
[..]
Qua dikte bedoel ik he!Ik vind Kupfer stukken beter dragen dan hibiscus, en die zijn ongeveer even dik als scilia volgens mij. Scilia heb ik nooit gedragen (en Kiesel ook niet) dus of het in dat opzicht ook vergelijkbaar is weet ik niet....
Ja ik bedoelde de dikte. Die vind ik wel erg fijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:25 schreef texelonia het volgende:
[..]
Qua dikte bedoel ik he!Ik vind Kupfer stukken beter dragen dan hibiscus, en die zijn ongeveer even dik als scilia volgens mij. Scilia heb ik nooit gedragen (en Kiesel ook niet) dus of het in dat opzicht ook vergelijkbaar is weet ik niet....
D'r it heel veel verschil tussen alle indio's idd. Maar linnen heeft sowieso wel wat meer werk nodig voordat het zacht wordt. Maar Kupfer en Zink vond ik al best zacht en soepel zo uit de doos en na een keertje wassen. Maar ja daarvoor was Jim Jade mijn enige linnen en daarmee vergeleken is alles zachtquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er valt geen touw aan vast te knopen aan die Indio's
Weten jullie Linnie nog? Stugge harde plank, ik vond hem heul niet fijn voor een linnen.Zelfs een standaard Indio vond ik zachter aanvoelen
Voor dit soort dingen is de no-sew draagponcho ideaal! Ik heb een dunnetje en als het wat te fris is, doe ik hem erover en blijkt het toch te warm dan kan die zo uit. En een extra gat is er zo uitgeknooptquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:46 schreef Noli. het volgende:
Oh ja...
Ik kwam er achter dat mijn fleece-jack toch net een tikkie teveel was. Het bleek buiten warmer dan ik dacht.
Vandaar dus die plofkop.![]()
![]()
Kiesel is dikker dan primula, maar dunner dan al mijn niet indio's. Hij begint bij mij nu lekker "fluffie" te worden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:16 schreef texelonia het volgende:
[..]
Volgens cattie is Kiesel dun volgens mij. Als ie net zo dun is als mijn kupfer (ook met linnen) is het vergelijkbaar met scilia.
Ik zou het wel doen denk ik! Maar ik hou ook wel van linnen...
Ik zou haar sowieso even een mailtje sturen. Want dit was natuurlijk niet de afspraak, je hebt niet betaald voor een doek met vlekken. En de verkoopster lijkt mij niet te kwader trouw.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb hem nu in de wasmachine en anders ga ik haar een mailtje sturen.
Particulier helaas.
quote:
Oeh! Krijgt 'ie de Chocolate Cakequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:28 schreef Ticootje het volgende:
Terugsturen pvoess.
Ik heb net een manduca besteld, een bruine. M. heeft m zelf uitgekozen.
[ afbeelding ]
deze is onze leenmanduca van macka.
(ja hij is moe, Jen had koorts vannacht)
Ja, 70 cm., Ja, Jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
NU wil ik gaan bestellen (toch maar wel, ik wil NU een eigen doek bestellen) maar ik wil wel zeker weten dat het een goede is. Er staat 4.7, is dat de lengte? en hoe kom ik erachter wat de breedte is? En is 4.7 lang genoeg, is dat net als de Zara?
nee, die vond ie niet mooi.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:46 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Oeh! Krijgt 'ie de Chocolate Cake?
Wat is 'ie mooi! Lichter en feller dan Klee-blau. En volgens mij heb ik gelijk en staat 'ie jullie heel goed.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:42 schreef Pvoesss het volgende:
Maar ik heb hem wel even uitgetest en ik heb eindelijke en kleurechte foto van lind-turkis
[ afbeelding ]
Ik zag van de week jongens maillotsin stoere kleuren bij de h&Mquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:53 schreef seilram het volgende:
Miss_sly, wat ziet er dat gezellig uit!
Straks naar een verjaardagsfeestje en Joep gaat ook weer lekker mee in de doek. Ik vind het alleen wat winderig, dus ik denk wel dat ik zijn muts op zet. En dat van die maillots vind ik wel een plan! Wel een beetje gek voor een kerelmaar het gaat om de warme voetjes!
tyler ziet er helemaal happy uitquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat lief zo'n frummeltje.
Dit is de mei tai die Jelief heeft gemaakt. Zit veel te los, Tyler was moe en had niet veel zin.
moet hij zo, op de rug geknoopt? Kwam beide knoop varianten tegen namelijk.
[ afbeelding ]
Of zo, onder de billen, wat je niet goed ziet. Hij vond het toch wel leuk.
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:07 schreef Pvoesss het volgende:
oja dat was ik vergeten te zeggen ellipsen heeft geen vlekken meer![]()
![]()
Ja, gezellig! ik organiseer wel meequote:Op zaterdag 5 september 2009 19:46 schreef oeke het volgende:
Miss, zullen we samen, als newbie dragers, een meet organiseren?![]()
In mijn atelier over bv 3 weken ofzo.
(dan heb ik wat tijd om eens goed puin te ruimen en een dead line!)
En daaraan gekoppeld bv naar Artis met zijn allen?
Wat een mooi draagvoorbeeld zouden we daar zijn!
Zo metde banden over zijn beentjes is het prettigst vind ik, dat ondersteunt wat meer. En het mag idd een stuk strakker, dan zit Tyler beter en is het lichter voor jou. , Je kunt de onderkant van het lijfje een keer omslaan, dan wordt het wat korter en dan komt Tyler wat hoger, dat is ook wat prettiger dragen. Probeer ook de schouderbanden maar naar buiten te dragen, dus meer naar je armen, dat gaat vanzelf als je het geheel strakker hebt én de banden over de beentjes en onder de billen doet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat lief zo'n frummeltje.
Dit is de mei tai die Jelief heeft gemaakt. Zit veel te los, Tyler was moe en had niet veel zin.
moet hij zo, op de rug geknoopt? Kwam beide knoop varianten tegen namelijk.
[ afbeelding ]
Of zo, onder de billen, wat je niet goed ziet. Hij vond het toch wel leuk.
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik het snap.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:14 schreef Jelief het volgende:
[..]
Zo metde banden over zijn beentjes is het prettigst vind ik, dat ondersteunt wat meer. En het mag idd een stuk strakker, dan zit Tyler beter en is het lichter voor jou. , Je kunt de onderkant van het lijfje een keer omslaan, dan wordt het wat korter en dan komt Tyler wat hoger, dat is ook wat prettiger dragen. Probeer ook de schouderbanden maar naar buiten te dragen, dus meer naar je armen, dat gaat vanzelf als je het geheel strakker hebt én de banden over de beentjes en onder de billen doet.
* Jelief vindt het best jammer dat je zo ver weg woont anders was ik een keer langs gekomen om het voor te doen.
een verademing..ik liep steeds rond met enorme staarten of heel veel doek om me heenquote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een fijn maatje voor jullie, goed gescoord
quote:Op maandag 7 september 2009 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
Je draagt je een ongeluk in de rondte ... (Het 4e kind komt op 1.10 tevoorschijn)
http://www.hornoxe.com/vater-des-jahres-2/
Maar waar word ie dan verkouden van? Niemand in onze omgeving is verkouden? Maar nee ik denk niet dat ie het koud heeft. Alleen altijd hele koude voeten heeft ie. En hij heetf gewoon sokjes en slofjes aan. Maar muts hoefd ie zeker niet want hij ligt nog helemaal met zijn hoofd verstopt in de doekquote:Op maandag 7 september 2009 12:04 schreef owlet het volgende:
Ik geloof niet dat kinderen verkouden kunnen worden van kou dus wat dat betreft zou ik me niet te veel zorgen maken, Nicole.
Heb je het idee dat hij het koud heeft? Anders misschien een mutsje?
Virussen eigenlijkquote:Op maandag 7 september 2009 12:11 schreef Pvoesss het volgende:
Het zijn tenslotte bacteriën die het veroorzaken en niet de kou..
Idd. En kleine baby'tjes maken in een recordtempo kennis met allemaal virussen waar je als volwassene al lang niet meer op reageert. En ze reageren op stofjes, haartjes, pollen, etc. Vandaar dat ze geregeld een loopneus of wateroogjes hebbenquote:Op maandag 7 september 2009 12:16 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Virussen eigenlijk
Nee maar zonder gekheid, het schijnt wel zo te zijn dat als je het vaak koud hebt, je weerstand iets lager kan worden of zoiets waardoor je vatbaarder bent voor virusjes en bacterietjes, maar het is niet zo dat je van kou ziek wordt.
Pfff warrig... Zelf ook een beetje ziekjes denk ik.
quote:Op maandag 7 september 2009 13:03 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gaat het kitten in bivakkeren deze winter![]()
Dat vestje kan toch ook goed voor een jongetje?quote:
Vind je ?quote:Op maandag 7 september 2009 13:32 schreef tessie het volgende:
[..]
Dat vestje kan toch ook goed voor een jongetje?
Vind je hem niet mooi?quote:Op maandag 7 september 2009 15:56 schreef Troel het volgende:
Willen jullie eens ophouden met het posten van die geckofoto's?
Jawel, dat is nou juist het probleemquote:
Is het misschien een leuk idee om haar een draagconsult, al dan niet inclusief doek cadeau te doen? Er zijn verschillende draagconsulentes in Nederland en die kunnen je zus in een consult precies leren hoe je het fijnst kan knopen.quote:Op maandag 7 september 2009 15:38 schreef Nonneke het volgende:
![]()
m'n zusje is een paar maanden geleden bevallen, en had het er laatst over dat ze een draagzak wou. Nou is ze over een aantal weken jarig, en wou ik dr eigenlijk een draagdoek geven, omdat ik denk dat ze daar langer plezier van heeft/hebben dan een draagzak. als dit niet zo is hoor ik het uiteraard ook graag![]()
Iemand van jullie een goede tip qua doek voor een draagdoek-newbie (nichtje is dan ong 4 mnd) ? en misschien een boek met verschillende knooptechnieken ?
sis als je stiekem toch meeleest weet je gelijk wat je krijgt
![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 16:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Jawel, dat is nou juist het probleemIk moet mezelf inhouden
quote:Op maandag 7 september 2009 13:03 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gaat het kitten in bivakkeren deze winter![]()
Ophouden?quote:Op maandag 7 september 2009 15:56 schreef Troel het volgende:
Willen jullie eens ophouden met het posten van die geckofoto's?
Pics!!!!!!!quote:Op maandag 7 september 2009 19:46 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ophouden?![]()
Maar mijn zwarte linnen gecko's zijn vandaag aangekomen en ze zijn zo mooi!
(Zwart katoen met groen en rosé linnen)
en ik heb zo'n ecru Peruaans vestje, was van Lucie en is nu van Maja
Dat is die met linnen toch? Is het wat voor mij?quote:Op maandag 7 september 2009 21:06 schreef Macka66 het volgende:
Zwarte Gecko is nog ongewassen, maar voelt uit de doos al minder 'krantig' aan dan Indio Ficus met linnen deed. Duidelijk een soepele jacquard qua weving. Of 'ie heel erg zacht wordt weet ik nog niet, maar hij is sterk en soepel en dun. En dat vind ik fijn
En nu maar hopen dat Lucie er morgen ook in wil.
Soms wel, in de dierentuin hadden ze ook Oranje Gecko'squote:Op dinsdag 8 september 2009 08:45 schreef Noli. het volgende:
Ik vind het juist wel wat hebben zo'n groenige glans er overheen. Die beestjes zijn in het echt toch ook groen (ofzoiets)?
Ik meende het al te zien op de Didy-swatch daar zijn de kleine gecko's ook wat bruin-groenig.
Verkoop je dan gewoon Didy Julia aan mij..quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:38 schreef texelonia het volgende:
Macka hij is echt mooooo!
Ik sta nog steeds ernstig in de verleiding te klikken. Maar ik heb al 2 linnens. Ik had hem echt liever met wol gehad en dan deze kleuren. En als ik deze klik kan ik straks misschien geen wol klikken. Dilemma's, dilemma's...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Pvoesss het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb een doek gekocht
Ja zo zit ik dus ook steeds, daarom verkoop ik bijna niksquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:24 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb mijn CGW4 ook al in de verkoop terwijl ik die zo fijn vind.. Dus ik dacht dan doe ik pauw weg maar dat is mijn eerste.. En zara is zo fijn. En Scilla mag niet weg van mijn mama.En jimPink wil niemand
Hier niet... Dan zou mijn rood/roze Hopp nu weg moeten, no way!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
last one in first go uit, die regeling werkte bij mij erg goed.
uitzonderingen daar gelaten.... Verdorie waar blijft die pakjesbezorgmeneer nou??quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:54 schreef texelonia het volgende:
[..]
Hier niet... Dan zou mijn rood/roze Hopp nu weg moeten, no way!!
Ik heb dat met bijna elke nieuwe aanwinstquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uitzonderingen daar gelaten.... Verdorie waar blijft die pakjesbezorgmeneer nou??
twijfelassquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:45 schreef Pvoesss het volgende:
Hmmmmz ze zegt dat ze niet boos zal zijn als ik hem toch niet wil verkopen.. HELP!!
De gekko's geven veel meer support en zijn luchtiger.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:27 schreef Troel het volgende:
Macka, als je de gekko's vergelijkt met een Ellaroo, zit er dan veel verschil in? Calin Blue heb ik nog nooit zelf gevoeld, vandaar
En minstens twee keer zo duurquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:26 schreef miss_sly het volgende:
De lelietjes dragen fijnVind het fijner dan de hoppediz, de doek is al zo lekker soepel en zacht en zo mooi roze
doe eens een actiefoto van jim pink? mt4?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:24 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb mijn CGW4 ook al in de verkoop terwijl ik die zo fijn vind.. Dus ik dacht dan doe ik pauw weg maar dat is mijn eerste.. En zara is zo fijn. En Scilla mag niet weg van mijn mama.En jimPink wil niemand
Mijn buurvrouw vindt mij heel gezellig hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 10:16 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een nachtmerrie gehad over de verkoop van CGW...
En ik woonde naast troel![]()
en ik was helemaal in paniek dat ik nu ik CGW verkocht heb ik nooit meer iets kan knopen.. Dus toen ging Webking me een knoop leren.. Wikkelde mille kapok om me heen en zei tadaaa
![]()
En daar werd ik niet vrolijk van en heb ik de hele wereld afgezocht naar een CGW![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:16 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een nachtmerrie gehad over de verkoop van CGW...
En ik woonde naast troel![]()
en ik was helemaal in paniek dat ik nu ik CGW verkocht heb ik nooit meer iets kan knopen.. Dus toen ging Webking me een knoop leren.. Wikkelde mille kapok om me heen en zei tadaaa
![]()
En daar werd ik niet vrolijk van en heb ik de hele wereld afgezocht naar een CGW![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
doe eens een actiefoto van jim pink? mt4?
Ik ben nu verslingerd aan maat 4, knoop er alles mee en t scheelt ook qua gewicht (stof) natuurlijk.
en ik heb nu iig 3 doeken waarvan ik zeker weet dat ze NOOIT (zolang ik draag)! zullen vertrekken. En daar komen er nog 2 bij en dan ben ik stashhappy(tot er weer nieuwe doeken komen uiteraard
ik wil Eibe/amazona's/ficus nog, hibiscus en een ellevillequote:Op woensdag 9 september 2009 10:19 schreef texelonia het volgende:
Noli wat lief, zo'n uk op je rug
Welke, welke, welke, Kleurdoos???
Ik ben nog lang niet stashhappy, heb nog lang niet genoeg uitgeprobeerd
En idd, actiepics van de lelies willen we!
Ik maak bijna altijd zelf foto'squote:Op woensdag 9 september 2009 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
Jim pink vind ik heel stoer![]()
Ohja ik maak ook binnenkort foto'sin je eentje foto's maken is lastig
Koen is nogal uh Grijpgraagggquote:Op woensdag 9 september 2009 10:37 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik maak bijna altijd zelf foto's
Gewoon met uitgestrekte hand (okay dat zijn vaak net de beste..) of zelfontspanner
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen is nogal uh Grijpgraaggg
En de camera die wij hebben is nogal zwaar om in 1 hand vast te houden
Maar ik heb foto's gemaakt met mijn mobiel, lang niet zo mooi maar er zit zo'n 2e camerafunctie op dat je je zelf kan zien als je foto's maakt...
monument ze komen eraan
Nevermind met die baggerkwaliteit![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:54 schreef texelonia het volgende:
Zelfontspanner! Buiten bereik van Koen's grijpgrage handjes en je kan het fototoestel gewoon neerzetten ipv met één hand vast te houden!
Is dit aqua of is het silver?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto van mobiel
J. is vrijdag vrij en dan moeten we toch op pad dus dan maakt hij foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |