Dat is die met linnen toch? Is het wat voor mij?quote:Op maandag 7 september 2009 21:06 schreef Macka66 het volgende:
Zwarte Gecko is nog ongewassen, maar voelt uit de doos al minder 'krantig' aan dan Indio Ficus met linnen deed. Duidelijk een soepele jacquard qua weving. Of 'ie heel erg zacht wordt weet ik nog niet, maar hij is sterk en soepel en dun. En dat vind ik fijn
En nu maar hopen dat Lucie er morgen ook in wil.
Soms wel, in de dierentuin hadden ze ook Oranje Gecko'squote:Op dinsdag 8 september 2009 08:45 schreef Noli. het volgende:
Ik vind het juist wel wat hebben zo'n groenige glans er overheen. Die beestjes zijn in het echt toch ook groen (ofzoiets)?
Ik meende het al te zien op de Didy-swatch daar zijn de kleine gecko's ook wat bruin-groenig.
Verkoop je dan gewoon Didy Julia aan mij..quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:38 schreef texelonia het volgende:
Macka hij is echt mooooo!
Ik sta nog steeds ernstig in de verleiding te klikken. Maar ik heb al 2 linnens. Ik had hem echt liever met wol gehad en dan deze kleuren. En als ik deze klik kan ik straks misschien geen wol klikken. Dilemma's, dilemma's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |