quote:Op maandag 7 september 2009 13:03 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gaat het kitten in bivakkeren deze winter![]()
Ophouden?quote:Op maandag 7 september 2009 15:56 schreef Troel het volgende:
Willen jullie eens ophouden met het posten van die geckofoto's?
Pics!!!!!!!quote:Op maandag 7 september 2009 19:46 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ophouden?![]()
Maar mijn zwarte linnen gecko's zijn vandaag aangekomen en ze zijn zo mooi!
(Zwart katoen met groen en rosé linnen)
en ik heb zo'n ecru Peruaans vestje, was van Lucie en is nu van Maja
Dat is die met linnen toch? Is het wat voor mij?quote:Op maandag 7 september 2009 21:06 schreef Macka66 het volgende:
Zwarte Gecko is nog ongewassen, maar voelt uit de doos al minder 'krantig' aan dan Indio Ficus met linnen deed. Duidelijk een soepele jacquard qua weving. Of 'ie heel erg zacht wordt weet ik nog niet, maar hij is sterk en soepel en dun. En dat vind ik fijn
En nu maar hopen dat Lucie er morgen ook in wil.
Soms wel, in de dierentuin hadden ze ook Oranje Gecko'squote:Op dinsdag 8 september 2009 08:45 schreef Noli. het volgende:
Ik vind het juist wel wat hebben zo'n groenige glans er overheen. Die beestjes zijn in het echt toch ook groen (ofzoiets)?
Ik meende het al te zien op de Didy-swatch daar zijn de kleine gecko's ook wat bruin-groenig.
Verkoop je dan gewoon Didy Julia aan mij..quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:38 schreef texelonia het volgende:
Macka hij is echt mooooo!
Ik sta nog steeds ernstig in de verleiding te klikken. Maar ik heb al 2 linnens. Ik had hem echt liever met wol gehad en dan deze kleuren. En als ik deze klik kan ik straks misschien geen wol klikken. Dilemma's, dilemma's...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Pvoesss het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb een doek gekocht
Ja zo zit ik dus ook steeds, daarom verkoop ik bijna niksquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:24 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb mijn CGW4 ook al in de verkoop terwijl ik die zo fijn vind.. Dus ik dacht dan doe ik pauw weg maar dat is mijn eerste.. En zara is zo fijn. En Scilla mag niet weg van mijn mama.En jimPink wil niemand
Hier niet... Dan zou mijn rood/roze Hopp nu weg moeten, no way!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
last one in first go uit, die regeling werkte bij mij erg goed.
uitzonderingen daar gelaten.... Verdorie waar blijft die pakjesbezorgmeneer nou??quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:54 schreef texelonia het volgende:
[..]
Hier niet... Dan zou mijn rood/roze Hopp nu weg moeten, no way!!
Ik heb dat met bijna elke nieuwe aanwinstquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uitzonderingen daar gelaten.... Verdorie waar blijft die pakjesbezorgmeneer nou??
twijfelassquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:45 schreef Pvoesss het volgende:
Hmmmmz ze zegt dat ze niet boos zal zijn als ik hem toch niet wil verkopen.. HELP!!
De gekko's geven veel meer support en zijn luchtiger.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:27 schreef Troel het volgende:
Macka, als je de gekko's vergelijkt met een Ellaroo, zit er dan veel verschil in? Calin Blue heb ik nog nooit zelf gevoeld, vandaar
En minstens twee keer zo duurquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:26 schreef miss_sly het volgende:
De lelietjes dragen fijnVind het fijner dan de hoppediz, de doek is al zo lekker soepel en zacht en zo mooi roze
doe eens een actiefoto van jim pink? mt4?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:24 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb mijn CGW4 ook al in de verkoop terwijl ik die zo fijn vind.. Dus ik dacht dan doe ik pauw weg maar dat is mijn eerste.. En zara is zo fijn. En Scilla mag niet weg van mijn mama.En jimPink wil niemand
Mijn buurvrouw vindt mij heel gezellig hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 10:16 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een nachtmerrie gehad over de verkoop van CGW...
En ik woonde naast troel![]()
en ik was helemaal in paniek dat ik nu ik CGW verkocht heb ik nooit meer iets kan knopen.. Dus toen ging Webking me een knoop leren.. Wikkelde mille kapok om me heen en zei tadaaa
![]()
En daar werd ik niet vrolijk van en heb ik de hele wereld afgezocht naar een CGW![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:16 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een nachtmerrie gehad over de verkoop van CGW...
En ik woonde naast troel![]()
en ik was helemaal in paniek dat ik nu ik CGW verkocht heb ik nooit meer iets kan knopen.. Dus toen ging Webking me een knoop leren.. Wikkelde mille kapok om me heen en zei tadaaa
![]()
En daar werd ik niet vrolijk van en heb ik de hele wereld afgezocht naar een CGW![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
doe eens een actiefoto van jim pink? mt4?
Ik ben nu verslingerd aan maat 4, knoop er alles mee en t scheelt ook qua gewicht (stof) natuurlijk.
en ik heb nu iig 3 doeken waarvan ik zeker weet dat ze NOOIT (zolang ik draag)! zullen vertrekken. En daar komen er nog 2 bij en dan ben ik stashhappy(tot er weer nieuwe doeken komen uiteraard
ik wil Eibe/amazona's/ficus nog, hibiscus en een ellevillequote:Op woensdag 9 september 2009 10:19 schreef texelonia het volgende:
Noli wat lief, zo'n uk op je rug
Welke, welke, welke, Kleurdoos???
Ik ben nog lang niet stashhappy, heb nog lang niet genoeg uitgeprobeerd
En idd, actiepics van de lelies willen we!
Ik maak bijna altijd zelf foto'squote:Op woensdag 9 september 2009 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
Jim pink vind ik heel stoer![]()
Ohja ik maak ook binnenkort foto'sin je eentje foto's maken is lastig
Koen is nogal uh Grijpgraagggquote:Op woensdag 9 september 2009 10:37 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik maak bijna altijd zelf foto's
Gewoon met uitgestrekte hand (okay dat zijn vaak net de beste..) of zelfontspanner
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen is nogal uh Grijpgraaggg
En de camera die wij hebben is nogal zwaar om in 1 hand vast te houden
Maar ik heb foto's gemaakt met mijn mobiel, lang niet zo mooi maar er zit zo'n 2e camerafunctie op dat je je zelf kan zien als je foto's maakt...
monument ze komen eraan
Nevermind met die baggerkwaliteit![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:54 schreef texelonia het volgende:
Zelfontspanner! Buiten bereik van Koen's grijpgrage handjes en je kan het fototoestel gewoon neerzetten ipv met één hand vast te houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |