Kiesel is dikker dan primula, maar dunner dan al mijn niet indio's. Hij begint bij mij nu lekker "fluffie" te worden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:16 schreef texelonia het volgende:
[..]
Volgens cattie is Kiesel dun volgens mij. Als ie net zo dun is als mijn kupfer (ook met linnen) is het vergelijkbaar met scilia.
Ik zou het wel doen denk ik! Maar ik hou ook wel van linnen...
Ik zou haar sowieso even een mailtje sturen. Want dit was natuurlijk niet de afspraak, je hebt niet betaald voor een doek met vlekken. En de verkoopster lijkt mij niet te kwader trouw.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb hem nu in de wasmachine en anders ga ik haar een mailtje sturen.
Particulier helaas.
quote:
Oeh! Krijgt 'ie de Chocolate Cakequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:28 schreef Ticootje het volgende:
Terugsturen pvoess.
Ik heb net een manduca besteld, een bruine. M. heeft m zelf uitgekozen.
[ afbeelding ]
deze is onze leenmanduca van macka.
(ja hij is moe, Jen had koorts vannacht)
Ja, 70 cm., Ja, Jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
NU wil ik gaan bestellen (toch maar wel, ik wil NU een eigen doek bestellen) maar ik wil wel zeker weten dat het een goede is. Er staat 4.7, is dat de lengte? en hoe kom ik erachter wat de breedte is? En is 4.7 lang genoeg, is dat net als de Zara?
nee, die vond ie niet mooi.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:46 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Oeh! Krijgt 'ie de Chocolate Cake?
Wat is 'ie mooi! Lichter en feller dan Klee-blau. En volgens mij heb ik gelijk en staat 'ie jullie heel goed.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:42 schreef Pvoesss het volgende:
Maar ik heb hem wel even uitgetest en ik heb eindelijke en kleurechte foto van lind-turkis
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |