Ik zag van de week jongens maillotsin stoere kleuren bij de h&Mquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:53 schreef seilram het volgende:
Miss_sly, wat ziet er dat gezellig uit!
Straks naar een verjaardagsfeestje en Joep gaat ook weer lekker mee in de doek. Ik vind het alleen wat winderig, dus ik denk wel dat ik zijn muts op zet. En dat van die maillots vind ik wel een plan! Wel een beetje gek voor een kerelmaar het gaat om de warme voetjes!
tyler ziet er helemaal happy uitquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat lief zo'n frummeltje.
Dit is de mei tai die Jelief heeft gemaakt. Zit veel te los, Tyler was moe en had niet veel zin.
moet hij zo, op de rug geknoopt? Kwam beide knoop varianten tegen namelijk.
[ afbeelding ]
Of zo, onder de billen, wat je niet goed ziet. Hij vond het toch wel leuk.
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:07 schreef Pvoesss het volgende:
oja dat was ik vergeten te zeggen ellipsen heeft geen vlekken meer![]()
![]()
Ja, gezellig! ik organiseer wel meequote:Op zaterdag 5 september 2009 19:46 schreef oeke het volgende:
Miss, zullen we samen, als newbie dragers, een meet organiseren?![]()
In mijn atelier over bv 3 weken ofzo.
(dan heb ik wat tijd om eens goed puin te ruimen en een dead line!)
En daaraan gekoppeld bv naar Artis met zijn allen?
Wat een mooi draagvoorbeeld zouden we daar zijn!
Zo metde banden over zijn beentjes is het prettigst vind ik, dat ondersteunt wat meer. En het mag idd een stuk strakker, dan zit Tyler beter en is het lichter voor jou. , Je kunt de onderkant van het lijfje een keer omslaan, dan wordt het wat korter en dan komt Tyler wat hoger, dat is ook wat prettiger dragen. Probeer ook de schouderbanden maar naar buiten te dragen, dus meer naar je armen, dat gaat vanzelf als je het geheel strakker hebt én de banden over de beentjes en onder de billen doet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat lief zo'n frummeltje.
Dit is de mei tai die Jelief heeft gemaakt. Zit veel te los, Tyler was moe en had niet veel zin.
moet hij zo, op de rug geknoopt? Kwam beide knoop varianten tegen namelijk.
[ afbeelding ]
Of zo, onder de billen, wat je niet goed ziet. Hij vond het toch wel leuk.
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik het snap.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:14 schreef Jelief het volgende:
[..]
Zo metde banden over zijn beentjes is het prettigst vind ik, dat ondersteunt wat meer. En het mag idd een stuk strakker, dan zit Tyler beter en is het lichter voor jou. , Je kunt de onderkant van het lijfje een keer omslaan, dan wordt het wat korter en dan komt Tyler wat hoger, dat is ook wat prettiger dragen. Probeer ook de schouderbanden maar naar buiten te dragen, dus meer naar je armen, dat gaat vanzelf als je het geheel strakker hebt én de banden over de beentjes en onder de billen doet.
* Jelief vindt het best jammer dat je zo ver weg woont anders was ik een keer langs gekomen om het voor te doen.
een verademing..ik liep steeds rond met enorme staarten of heel veel doek om me heenquote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een fijn maatje voor jullie, goed gescoord
quote:Op maandag 7 september 2009 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
Je draagt je een ongeluk in de rondte ... (Het 4e kind komt op 1.10 tevoorschijn)
http://www.hornoxe.com/vater-des-jahres-2/
Maar waar word ie dan verkouden van? Niemand in onze omgeving is verkouden? Maar nee ik denk niet dat ie het koud heeft. Alleen altijd hele koude voeten heeft ie. En hij heetf gewoon sokjes en slofjes aan. Maar muts hoefd ie zeker niet want hij ligt nog helemaal met zijn hoofd verstopt in de doekquote:Op maandag 7 september 2009 12:04 schreef owlet het volgende:
Ik geloof niet dat kinderen verkouden kunnen worden van kou dus wat dat betreft zou ik me niet te veel zorgen maken, Nicole.
Heb je het idee dat hij het koud heeft? Anders misschien een mutsje?
Virussen eigenlijkquote:Op maandag 7 september 2009 12:11 schreef Pvoesss het volgende:
Het zijn tenslotte bacteriën die het veroorzaken en niet de kou..
Idd. En kleine baby'tjes maken in een recordtempo kennis met allemaal virussen waar je als volwassene al lang niet meer op reageert. En ze reageren op stofjes, haartjes, pollen, etc. Vandaar dat ze geregeld een loopneus of wateroogjes hebbenquote:Op maandag 7 september 2009 12:16 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Virussen eigenlijk
Nee maar zonder gekheid, het schijnt wel zo te zijn dat als je het vaak koud hebt, je weerstand iets lager kan worden of zoiets waardoor je vatbaarder bent voor virusjes en bacterietjes, maar het is niet zo dat je van kou ziek wordt.
Pfff warrig... Zelf ook een beetje ziekjes denk ik.
quote:Op maandag 7 september 2009 13:03 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gaat het kitten in bivakkeren deze winter![]()
Dat vestje kan toch ook goed voor een jongetje?quote:
Vind je ?quote:Op maandag 7 september 2009 13:32 schreef tessie het volgende:
[..]
Dat vestje kan toch ook goed voor een jongetje?
Vind je hem niet mooi?quote:Op maandag 7 september 2009 15:56 schreef Troel het volgende:
Willen jullie eens ophouden met het posten van die geckofoto's?
Jawel, dat is nou juist het probleemquote:
Is het misschien een leuk idee om haar een draagconsult, al dan niet inclusief doek cadeau te doen? Er zijn verschillende draagconsulentes in Nederland en die kunnen je zus in een consult precies leren hoe je het fijnst kan knopen.quote:Op maandag 7 september 2009 15:38 schreef Nonneke het volgende:
![]()
m'n zusje is een paar maanden geleden bevallen, en had het er laatst over dat ze een draagzak wou. Nou is ze over een aantal weken jarig, en wou ik dr eigenlijk een draagdoek geven, omdat ik denk dat ze daar langer plezier van heeft/hebben dan een draagzak. als dit niet zo is hoor ik het uiteraard ook graag![]()
Iemand van jullie een goede tip qua doek voor een draagdoek-newbie (nichtje is dan ong 4 mnd) ? en misschien een boek met verschillende knooptechnieken ?
sis als je stiekem toch meeleest weet je gelijk wat je krijgt
![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 16:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Jawel, dat is nou juist het probleemIk moet mezelf inhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |