Ik zag van de week jongens maillotsin stoere kleuren bij de h&Mquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:53 schreef seilram het volgende:
Miss_sly, wat ziet er dat gezellig uit!
Straks naar een verjaardagsfeestje en Joep gaat ook weer lekker mee in de doek. Ik vind het alleen wat winderig, dus ik denk wel dat ik zijn muts op zet. En dat van die maillots vind ik wel een plan! Wel een beetje gek voor een kerelmaar het gaat om de warme voetjes!
tyler ziet er helemaal happy uitquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat lief zo'n frummeltje.
Dit is de mei tai die Jelief heeft gemaakt. Zit veel te los, Tyler was moe en had niet veel zin.
moet hij zo, op de rug geknoopt? Kwam beide knoop varianten tegen namelijk.
[ afbeelding ]
Of zo, onder de billen, wat je niet goed ziet. Hij vond het toch wel leuk.
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:07 schreef Pvoesss het volgende:
oja dat was ik vergeten te zeggen ellipsen heeft geen vlekken meer![]()
![]()
Ja, gezellig! ik organiseer wel meequote:Op zaterdag 5 september 2009 19:46 schreef oeke het volgende:
Miss, zullen we samen, als newbie dragers, een meet organiseren?![]()
In mijn atelier over bv 3 weken ofzo.
(dan heb ik wat tijd om eens goed puin te ruimen en een dead line!)
En daaraan gekoppeld bv naar Artis met zijn allen?
Wat een mooi draagvoorbeeld zouden we daar zijn!
Zo metde banden over zijn beentjes is het prettigst vind ik, dat ondersteunt wat meer. En het mag idd een stuk strakker, dan zit Tyler beter en is het lichter voor jou. , Je kunt de onderkant van het lijfje een keer omslaan, dan wordt het wat korter en dan komt Tyler wat hoger, dat is ook wat prettiger dragen. Probeer ook de schouderbanden maar naar buiten te dragen, dus meer naar je armen, dat gaat vanzelf als je het geheel strakker hebt én de banden over de beentjes en onder de billen doet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat lief zo'n frummeltje.
Dit is de mei tai die Jelief heeft gemaakt. Zit veel te los, Tyler was moe en had niet veel zin.
moet hij zo, op de rug geknoopt? Kwam beide knoop varianten tegen namelijk.
[ afbeelding ]
Of zo, onder de billen, wat je niet goed ziet. Hij vond het toch wel leuk.
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik het snap.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:14 schreef Jelief het volgende:
[..]
Zo metde banden over zijn beentjes is het prettigst vind ik, dat ondersteunt wat meer. En het mag idd een stuk strakker, dan zit Tyler beter en is het lichter voor jou. , Je kunt de onderkant van het lijfje een keer omslaan, dan wordt het wat korter en dan komt Tyler wat hoger, dat is ook wat prettiger dragen. Probeer ook de schouderbanden maar naar buiten te dragen, dus meer naar je armen, dat gaat vanzelf als je het geheel strakker hebt én de banden over de beentjes en onder de billen doet.
* Jelief vindt het best jammer dat je zo ver weg woont anders was ik een keer langs gekomen om het voor te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |