Dus.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Beetje ver.
De hele volgende week zit ik in een hotel in utrecht, en heb cursus.
Dan zal de koffie vast een stuk beter zijn.
Mijn pc is de laatste tijd bij vlagen erg traagquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:24 schreef Frutsel het volgende:
pfff dat duurde lang zeg
Ik ging maar ff in die oude verder
LOLquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:25 schreef Jo0Lz het volgende:
Crap. Dwars door een slotje.
Ik heb gemuckt!
tuurlijk... OAquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn pc is de laatste tijd bij vlagen erg traag
OA is altijd openquote:
quote:
Niet voor mij, anders kon ik niet posten natuurlijkquote:
Ik heb een kuthumeur inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow wacht.. jij was chaggie he?
herstelmodus
ja ik weet het... sorry
I love me some spanking. (not.that's not how I roll.)quote:
Muck! <3quote:
Jij bent dan ook gewoon anders dan ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
Niet voor mij, anders kon ik niet posten natuurlijk.
Ik heb trouwens je icoon in de OP even gefixt fruts, dat klopt niet...
Nu sta je er weer bij.
Dat is Fruts helemaal nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
Niet voor mij, anders kon ik niet posten natuurlijk.
Ik heb trouwens je icoon in de OP even gefixt fruts, dat klopt niet...
Nu sta je er weer bij.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
I love me some spanking. (not.that's not how I roll.)
* Pien85 organiseert zweepjes-meetquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sst....
Wanneer kom je weer langs met je zweepje?.
Serieus hoorquote:
Ben ik altijd open?quote:[..]
OA is altijd open
Zo is dat!quote:
Straks broodje halen. Had geen brood meer in de vriezerquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
ik ga mn 2e broodje maar in dit topic opeten
Ja, dat was een uitzondering. Vandaag blijf ik weer keurig tot 1700quote:
wel als je even niet opletquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Word je ergens aangenomen zonder te solliciteren?
Krijg je een baan als je niet ingaat op een aanbod?
quote:
PWNDquote:
Duh.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
O god, die foto is er nog echt ook.
Ik had brood EN broodjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Straks broodje halen. Had geen brood meer in de vriezer
MPG vraagt ook nog of je een baan krijgt als je een aanbod afslaat. Mart en fles quoten alleen de eerste vraag...quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel als je even niet oplet
sorrie, maar ik kan het even niet laten
[..]
[..]
[..]
PWND
betwetertje MPG
Iets met schoonOA was het toch... ?quote:
Jaa jaa...quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat was een uitzondering. Vandaag blijf ik weer keurig tot 1700.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel als je even niet oplet
sorrie, maar ik kan het even niet laten
[..]
[..]
[..]
PWND
betwetertje MPG
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
MPG vraagt ook nog of je een baan krijgt als je een aanbod afslaat. Mart en fles quoten alleen de eerste vraag...
Heeft ie een aanbieding gehad?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
MPG vraagt ook nog of je een baan krijgt als je een aanbod afslaat. Mart en fles quoten alleen de eerste vraag...
oh jongen, beledigd?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Eerst lezen, dan blaten.
Ja. Openlijk. Hier.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heeft ie een aanbieding gehad?
en ja, je slaat die soms af (als ze niet bij je passen)
Lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had brood EN broodjes
Salades mee naar het werk en smeren doe ik hier wel (anders wordt het brood zo klef)
mag ik zo vrij zijn om te vragen of die aanbieding bij hem pastte?quote:
Oiquote:
Ja. En het antwoord is ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag ik zo vrij zijn om te vragen of die aanbieding bij hem pastte?
Nee, iets met persoonlijke aanvallen op uit hun verband gerukte quotesquote:
oh maar zonder die quote(s) vind ik je ook een betweter hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, iets met persoonlijke aanvallen op uit hun verband gerukte quotes.
okay dan is het raar dat ie het afsloegquote:
Hey scheetquote:
Je tampon zit dwarsquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, iets met persoonlijke aanvallen op uit hun verband gerukte quotes.
Al langer, al bij binnenkomst trekt ie een lang gezicht (nja de PI dan toch...)quote:
Dat zou er mee te maken kunnen hebbenquote:
Dan mag hetquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh maar zonder die quote(s) vind ik je ook een betweter hoor
sorrie
Welnee, dan zou ik nog veel onmogelijker doenquote:
Scherpquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Al langer, al bij binnenkomst trekt ie een lang gezicht (nja de PI dan toch...)
Anaal. Met bruut geweld erin geramdquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
huh tampons die dwars zitten .... met of zonder jeuk poeder ...
Met of zonder vodkaquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Anaal. Met bruut geweld erin geramd.
Wie? jij?quote:
met of zonder tamponquote:
Zonderquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef Frutsel het volgende:
Ik stond er wel bij hoor.. nu staat de verkeerde d'r
Uhuh. Gelukkig maar, als we allemaal hetzelfde zouden zijn, was het maar een boring as hell wereldje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon anders dan ik
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
* Pien85 organiseert zweepjes-meet
Ok baas.quote:
Dat hadden ze toch wel ff kunnen doenquote:
Als ik op die link klik krijg ik een verhaal over een omleidingslusquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef Jo0Lz het volgende:
http://xs321.xs.to/xs321/07484/frutsel.gif
Deze staat in de OP.
En die doet het hier niet![]()
Jouw UI is stuque.quote:
Ik zie hem gewoonquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw UI is stuque.
Ook naast je posts.
wie? jij? heb je getongd met een zieke?quote:
waardeloze vergadering was weer voorbijquote:
of een varkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
wie? jij? heb je getongd met een zieke?
Bij mij doet ie ut wel? de .gif ook?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef Jo0Lz het volgende:
http://xs321.xs.to/xs321/07484/frutsel.gif
Deze staat in de OP.
En die doet het hier niet![]()
Jeeejquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waardeloze vergadering was weer voorbij
zometeen turkse pizza eten![]()
wat zie jij bij Flash dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:14 schreef Ladylike het volgende:
om me er ook maar even mee te bemoeien:
Ik zie bij de UI van Fruts ook niets, een wit vakje (dus geen kruisje ofzo)
hey GFquote:
zn treinquote:
Ik heb met niemand getongdquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
wie? jij? heb je getongd met een zieke?
Nee, gewoon een turkse pizza met kebab erin en wat sla, ui, tomaat en komkommer... hmm heb er nu al zin in!quote:
ik weet ook niet hoe het thuis zitquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:21 schreef Frutsel het volgende:
Dan weet ik het ook niet... dacht omdat het een bewegend icoontje is dat je misschien vanaf je werkplek dat niet kon zien, flashplayer probleem. Maar dat is het dus niet, als je Flash's bewegende trein wel ziet.
Naja, ik zie hem wel... eerste keer dat ik nu hoor dat ie het niet zou doen.
Kut, nou heb ik hongerquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, gewoon een turkse pizza met kebab erin en wat sla, ui, tomaat en komkommer... hmm heb er nu al zin in!
Dat heb ik nou ook... ben ook al een paar dagen bijna ziek... maar ja mn kleine was van het weekend goed ziek en de huisarts had vastgesteld dat het niet de mex griep was, dus ik denk niet dat ik het dan wel heb.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb met niemand getongdnja... das nie waar, maar goed
Ik voel me nie lekker iig
ach ja, ik ook... dus eet nu eerst ff snel mn laatste eigen bammetje maar op... een bammetje ham/kaasquote:
Gewoon keelpijn, hoofdpijn, misselijk, moe enzo... stom iigquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook... ben ook al een paar dagen bijna ziek... maar ja mn kleine was van het weekend goed ziek en de huisarts had vastgesteld dat het niet de mex griep was, dus ik denk niet dat ik het dan wel heb.
Ja, maar mexicaanse griep klinkt veel toffer dan gewone griepquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:29 schreef Nijns het volgende:
Mexc griep lijkt op de gewone griep alleen is het besmettelijker toch? Bij mijn weten is gewone griep ook redelijk besmettelijk...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon keelpijn, hoofdpijn, misselijk, moe enzo... stom iig
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:29 schreef Nijns het volgende:
Mexc griep lijkt op de gewone griep alleen is het besmettelijker toch? Bij mijn weten is gewone griep ook redelijk besmettelijk...
ik ben liever niet ziek wat voor een toffe naam het ook heeftquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar mexicaanse griep klinkt veel toffer dan gewone griep
rook zequote:
Ze brengen je alleen rekeningen?quote:
nee nou moet ik ineens een volmachtkaart hebben voor de aangetekende stukkenquote:
Dat heb ik gedaan, want je plaatje was/is stuk. Als jij en anderen hem wel zien, staat hij waarschijnlijk nog in de cache. (CTRL+F5 zal ervoor zorgen dat hij het ook dan daar niet meer doet..)quote:
Dat krijg ik dus ook, vandaar dat de OP bij mij stuk was, omdat missend plaatje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als ik op die link klik krijg ik een verhaal over een omleidingslus
Naast haar posts zie ik een andere, die instelling staat bij mij op nee denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw UI is stuque.
Ook naast je posts.
Als je CTRL+F5 doet, zal je zien dat er een probleem is met het plaatje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:21 schreef Frutsel het volgende:
Dan weet ik het ook niet... dacht omdat het een bewegend icoontje is dat je misschien vanaf je werkplek dat niet kon zien, flashplayer probleem. Maar dat is het dus niet, als je Flash's bewegende trein wel ziet.
Naja, ik zie hem wel... eerste keer dat ik nu hoor dat ie het niet zou doen.
ik heb de instelling even gewijzigd, maar hij dan zie ik geen avatar bij jou. Nu wel, en dat is degene die in de OP staat nu.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bij mij doet ie ut wel? de .gif ook?
en je hebt denk ik in je opties iets anders staan dan ik/wij?
'voorkeur voor usericons omkeren' staat bij mij op Ja
lunch zequote:Op vrijdag 4 september 2009 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
zo, ben weer aan land.
ff lunchen met![]()
en bijkomen van een overdosis zeelucht.
(mijn hele buro gaat nog heen en weer)
Dat gevoel ken ik, laatst 9 km wezen hardlopen, na die tijd het gevoel dat ik steeds door moest rennen, alsof ik niet kon stilstaan. Heel vaag. Zoiets heb jij nu ook?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
zo, ben weer aan land.
ff lunchen met![]()
en bijkomen van een overdosis zeelucht.
(mijn hele buro gaat nog heen en weer)
hoe bevalt je nieuwe job marc?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, nog even wat werken en dan weekend
ja, ik heb de hele ochtend op een boot gezeten om een storing te verhelpen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik, laatst 9 km wezen hardlopen, na die tijd het gevoel dat ik steeds door moest rennen, alsof ik niet kon stilstaan. Heel vaag. Zoiets heb jij nu ook?
Mwah, het is het niet helemaalquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe bevalt je nieuwe job marc?
Heb je het nu over Frutsel?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:01 schreef Jo0Lz het volgende:
Naast haar posts zie ik een andere, die instelling staat bij mij op nee denk ik.
Hoe dan ook, ik kan het weer terugzetten, maar dan is het weer stuk.
ga je nou kijken voor een andere job ?quote:
Alweer?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga je nou kijken voor een andere job ?
nijnsquote:
als het niet bevalt zou ik op zoek gaan naar een andere jobquote:
ik las boeken verkopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
verkopen boeken
ochja, nog minder dan 3 uur en dan weekend
Kan ik me voorstellen. Stel je voor dat je hem laat vallenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, ik heb de hele ochtend op een boot gezeten om een storing te verhelpen.
met deze wind is het best spannend om een server uit het rack te halen terwijl de boot zo schommeld
Ja. Ik bedoel hem/zijn. Of het. Whatever, you catch my drifts!quote:
weet je al of jullie naar slagharen gaan ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
verkopen boeken
ochja, nog minder dan 3 uur en dan weekend
Jullie hebben mobiele racks? Via WiFi?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, ik heb de hele ochtend op een boot gezeten om een storing te verhelpen.
met deze wind is het best spannend om een server uit het rack te halen terwijl de boot zo schommeld
wrs zal dat volgende week wordenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet je al of jullie naar slagharen gaan ?
quote:
bier en tietenquote:
quote:
BBQ kan ALTIJDquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bier en tieten![]()
BBQ met dit weer
de regen is een zeer storende factorquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
BBQ kan ALTIJD![]()
je stopt toch ook niet met vlees braden in de winter?
tis alleen dat mensen het te koud vindenmietjes
nee, een gewoon server rack vastgelast in het schip.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jullie hebben mobiele racks? Via WiFi?
Je hebt een dubbele garage .. plek zatquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de regen is een zeer storende factor![]()
vlees braden doe ik binnen
Als het regent heeft het toch geen zin?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
BBQ kan ALTIJD![]()
lekker voor de rookafvoerquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt een dubbele garage .. plek zat
geen houten schip?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, een gewoon server rack vastgelast in het schip.
stalen schip dus wifi is kansloos.
in het schip gewoon ethernet, nu via cisco switches vanochtend nog met een 3com hub, en een satteliet verbinding als uplink.
dat wordt vanavond laat nog een paar testjes uitvoeren want de gyroscoop is defect.
hij is nu net vervangen maar het duurt 4 uur voordat hij is uitgelijnd en de satteliet weer gevonden kan worden.
soory voor de niet nerds
sterk puntquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt een dubbele garage .. plek zat
hooguit een afdakje nodig omdat de bbq anders uit regentquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
BBQ kan ALTIJD![]()
Hey, maar het BBQ-en gaat gewoon..quote:
kijk, jij snapt me tenminstequote:Op vrijdag 4 september 2009 14:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hooguit een afdakje nodig omdat de bbq anders uit regent
thee?quote:
ooohwquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet huilen pien, wil je erover praten?
wat isser pientje?quote:
Nee dankjewelquote:
Een van onze paarden is vanmorgen overledenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet huilen pien, wil je erover praten?
oohw, dat is niet leuk (op z'n minst)quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee dankjewel
[..]
Een van onze paarden is vanmorgen overledenWas net eventjes op stal, heel vreemd, 1 zo'n lege box tussen al die andere paardjes...
alweer? koop toch een auto waar alles in 1 keer in past.quote:
Ze was pas 17. Had cushings, een ziekte, veroorzaakt door een hersentumor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oohw, dat is niet leuk (op z'n minst)![]()
toch wel van ouderdom hoop ik ?(schrale troost maar toch)
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze was pas 17. Had cushings, een ziekte, veroorzaakt door een hersentumor.
Tis ook wel gewoon beter zo hoor, ze had pijn... maar dan nogquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:33 schreef Nijns het volgende:
Sielig paardjeis nu in de paarden-hemel
weer een extra sterretje in de lucht pien
blijft een gemis, het was wel jouw paard.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tis ook wel gewoon beter zo hoor, ze had pijn... maar dan nog
heb jij toch geen last vanquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
zo even wat studenten rondgeleid... hopen dat ze niet teveel de knoflooklucht roken van de turkse pizza
Nope, niet mijn paard, paardje van de stal waar ik werkquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
blijft een gemis, het was wel jouw paard.
gecondoleerd.
toch zieligquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope, niet mijn paard, paardje van de stal waar ik werk
Nee dat is waar... maar het is toch best lulligquote:
ik bedacht me later, als ze je gaan mijden dan heb je er toch last van.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee dat is waar... maar het is toch best lullig
Jep, kan ze eindelijk weer lekker rennen, zoals ze altijd wilde, voor ze ziek werdquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:57 schreef Sjowhan het volgende:
Gecondoleerd Pien met je paardje
Ze zal zich nu heerlijk vermaken met alle andere paardjes in de paardjes-hemel, zonder enige pijn...
Tofquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
lekker haaks op het bericht van pien krijg ik net dit mailtje
Hoi
Je bent weer opa geworden van 1 kleintje (misschien nog meer?)
dat gaat over guppies, voor de duidelijkheid.
One life lost, one gainedquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
Hoi
Ahw pien..quote:
Zijn er zoveel dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
ooohwwat lief (jij bent vast een lieve papa) (allemaal lieve papa's en mama's hier
)
Ik kende ze ook niet... waren een paar internationale studenten van de Erasmus Universiteit... 3 chickies en een gozerquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik bedacht me later, als ze je gaan mijden dan heb je er toch last van.
of juist niet, ik ken ze niet.
Ahhhwwwquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ahw pien..minder leuk nieuws!
[..]
Zijn er zoveel dan?
Bij mij is het altijd andersom. Zijn de kindjes lief voor mij.
[ afbeelding ]
(Meestal ook maar zolang er een camera bij is, daarna veranderen ze weer in monsters.)
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ahw pien..minder leuk nieuws!
[..]
Zijn er zoveel dan?
[ afbeelding ]
(Meestal ook maar zolang er een camera bij is, daarna veranderen ze weer in monsters.)
Waarom denk ik nu opeens: Kut... Mistral is terug gekomen als hyperactief guppy!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
Hoi
Omdat dat misschien wel zo isquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu opeens: Kut... Mistral is terug gekomen als hyperactief guppy!
Dan heeft wel ok nu een hyperactieve, chagrijnige en niet echt sociale guppyquote:
Of ze heeft geleerd van haar vorige leven en is nu een rustige, vriendelijke, sociale visquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan heeft wel ok nu een hyperactieve, chagrijnige en niet echt sociale guppy
guppy's zijn schattigquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of ze heeft geleerd van haar vorige leven en is nu een rustige, vriendelijke, sociale vis
hmm, ik zal straks eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan heeft wel ok nu een hyperactieve, chagrijnige en niet echt sociale guppy
tegen mij zijn ze lief als ze iets nodig hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zijn er zoveel dan?
[ afbeelding ]
wacht maar tot hij op de basisschool zit.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
Die van mij is altijd lief...
Nog wel iig...
ssssssssssst laat me nou nog even op die roze wolk zittenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht maar tot hij op de basisschool zit.
Ja, dat schijnt erg te zijn he?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht maar tot hij op de basisschool zit.
ben je bezoek bij pien?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ssssssssssst laat me nou nog even op die roze wolk zitten
alle indrukken die ze op school opdoen moeten ze thuis afreageren ofzoquote:
quote:
Daar is ze wel lief jaquote:
Daar zijn ze inderdaad ook heel goed in.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tegen mij zijn ze lief als ze iets nodig hebben.
Kinderen zijn blanke leien en doen alles na uit hun omgeving.quote:
moet opeens denken aan deze reclamequote:Op vrijdag 4 september 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kinderen zijn blanke leien en doen alles na uit hun omgeving.
Zolang ze dus niet beeinvloed worden door "slechte" invloeden gaat het prima
Maar goed, wij hanteren een vrij strenge opvoeding dus ik merk het wel
daar hou ik wel van, ik heb een hekel aan ondankbare, onbeschofte kinderenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kinderen zijn blanke leien en doen alles na uit hun omgeving.
Zolang ze dus niet beeinvloed worden door "slechte" invloeden gaat het prima
Maar goed, wij hanteren een vrij strenge opvoeding dus ik merk het wel
Ik ook, en het lijkt wel of de ouders van vandaag het te druk hebben met werk, inkomen en hun eigen sociale leven om hun kinderen op te voedenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
daar hou ik wel van, ik heb een hekel aan ondankbare, onbeschofte kinderen
van die kinderen die rennen door huis, springen op de bank en wedstrijdje gillen doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
daar hou ik wel van, ik heb een hekel aan ondankbare, onbeschofte kinderen
en wat doe jij?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van die kinderen die rennen door huis, springen op de bank en wedstrijdje gillen doen.
ruzie maken om wie welk stukje taart mag.
tijdens eten gaan ze van tafel en 10 minuten later hebben ze weer honger en moet de frituurpan weer aan. "nee hoor, we waren nog niet uitgegeten"
flashback
Ja, langzaam aan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga je nou kijken voor een andere job ?
Ik zoek nog een tuinmanquote:
Shit is echt te ver.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zoek nog een tuinman
klote dat het zo shit loopt
bij onze eigen kinderen doen we dat wel, woensdag was het nog niet gevraagd maar ze waren van tafel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en wat doe jij?
je zet de frituurpan nog eens aan...
sorrie maar bij mij is het dan:
daar staan de koude frietjes en snacks, ik heb het jullie gevraagd
Druk doen is niet zo erg, daarvoor zijn het kinderen.
Mijn ouders zeiden ook altijd: doe eens rustig.. maar dat zit nou eenmaal in de aard van het beestje
Pappa is bij ons ook de strengste maar ik merk dat het alleen maar goed is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij onze eigen kinderen doen we dat wel, woensdag was het nog niet gevraagd maar ze waren van tafel.
meestal ben ik de strengste maar ze houden wel van me![]()
vooral als ik ga koken, papa kan alleen maar lekker koken.
ik hoop dat je die dan binnen een niet al te lange tijd vindtquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Shit is echt te ver.
Het is niet helemaal wat ik wil dit, dus blijf langzaam doorzoeken. Heb ook zeker geen haast meer, dus kan gaan voor een baan die me echt helemaal leuk lijkt
nog een half uurtjequote:
Thxquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
ik hoop dat je die dan binnen een niet al te lange tijd vindt
[..]
daar ben ik ook mee bezig, geen haast en de opdracht waar ik nu zit is wel leuk, je komt nog eens ergens, een boot bevoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Shit is echt te ver.
Het is niet helemaal wat ik wil dit, dus blijf langzaam doorzoeken. Heb ook zeker geen haast meer, dus kan gaan voor een baan die me echt helemaal leuk lijkt
Laterquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar ben ik ook mee bezig, geen haast en de opdracht waar ik nu zit is wel leuk, je komt nog eens ergens, een boot bevoorbeeld.
onder tussen ga ik afsluiten en lekker naar huis.
moet vanavond nog ff werken.
tuurlijk: jij bent waarschijnlijk het meest consequent, daarom zijn ze graag bij je.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij onze eigen kinderen doen we dat wel, woensdag was het nog niet gevraagd maar ze waren van tafel.
meestal ben ik de strengste maar ze houden wel van me![]()
vooral als ik ga koken, papa kan alleen maar lekker koken.
Hoiquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoi
leuke kado's gevonden om morgen weg te geven
Wat is het geworden?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoi
leuke kado's gevonden om morgen weg te geven
Ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
onder tussen ga ik afsluiten en lekker naar huis.
dat ga ik hier niet vertellen want dan is het geen verrassing meerquote:
maar ik wil het wetenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ga ik hier niet vertellen want dan is het geen verrassing meer
het zijn iig geen discogeval dingen op batterijen
moet je zaterdag maar komenquote:
ik kan zaterdag nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je zaterdag maar komen![]()
of het aan LL vragen maandag![]()
als die niet naar slagharen gaat morgen
dat is jammerquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik kan zaterdag niet![]()
maar LL werkt toch niet meer bij jou?
jawel hoor, dat mag welquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is jammer![]()
mag LL daarom niet meer komen stappen bij ons
gelukkigquote:
zowie zo of sowieso?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig
ze mag zowie zo hier altijd binnen![]()
als ze alle vrijkaartjes die ze heeft nog moet opmaken is ze wel een paar jaartjes bezig
de 2dequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
zowie zo of sowieso?
een parenclub die 'vrij'kaartjes uitdeeld
4jarig bestaan van de clubquote:
bij mij dinsdagquote:
Zo sowieso nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
zowie zo of sowieso?
een parenclub die 'vrij'kaartjes uitdeeld
Ja, rondjes bier in de Stairwayquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
Fles
Nog rondjes plannen dit weekend?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er niet
Een week later en het had wel gelukt.
Stakers en verzakersquote:
Ja sorry hoor, er moet nu echt iets afquote:
Je kunt je ook afvragen of dat wel een slim plan was natuurlijk.quote:107 Teletekst vr 04 sep
C2000 functioneerde niet optimaal
` Het communicatiesysteem van de
hulpdiensten,C2000,vertoonde gebreken
op Koninginnedag.Het gevolg was dat de
de beveiliging van koningin Beatrix
toen niet optimaal was.Dat staat in het
rapport van de Inspectie Openbare Orde
en Veiligheid over de aanslag op 30
april in Apeldoorn.
Zo blijkt dat de opdracht,direct na de
aanslag,aan alle beveiligers op straat
om zich naar de bus met de koningin te
begeven,niet bij alle betrokkenen was
aangekomen.
De politiebond ACP dringt erop aan dat
er onmiddellijk een alternatief komt
voor het haperende communicatiesysteem.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Wel op kosten van de baas, dat wel... maar ik word er niet echt beter van, helaasquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
sowieso. "seminar"
Kijken wij eens flink interessant bezig zijn op kosten van de baasOf erger nog: Kijken wij eens onze mensen beter maken
Ik word een beetje appelig van al die poppenkast. Zet overal maar "zaken~" of "zakelijk" voor en het lijkt net alsof er twee planeten aarde bestaan![]()
Zichzelf belangrijk vindende types die niks doen dan zakken vullen, bah
De hele stad aan zijn lot over laten en met 500 beveiligers op de koningin duiken? Waarom dat geen slim plan zou zijn?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zou dat geen slim plan zijn?
Beveiligers he, dat is wat anders dan politiequote:Op vrijdag 4 september 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De hele stad aan zijn lot over laten en met 500 beveiligers op de koningin duiken? Waarom dat geen slim plan zou zijn?
duidelijk andersquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beveiligers he, dat is wat anders dan politie
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:07 schreef wel.o.k het volgende:
jullie hebben het over blackwater zie ik?
o, daar kan je toch ook blackwater bij inzetten?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee we hebben het over apeldoorn
is wel een ideequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, daar kan je toch ook blackwater bij inzetten?
dan is alles binnen een straal van 500 meter weg.
Kunnen we dan niet beter een gemiddelde iraakse zelfmoordenaar nemen? Die is iig een heel stuk sympathieker dan de gemiddelde amerikaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, daar kan je toch ook blackwater bij inzetten?
dan is alles binnen een straal van 500 meter weg.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
ik heb een satteliet uplink op de boot
![]()
![]()
ik hoef morgen niet tewerken en de boot mag maandag uitvaren
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter een gemiddelde iraakse zelfmoordenaar nemen? Die is iig een heel stuk sympathieker dan de gemiddelde amerikaan
En jij gaat van een afstand die boot besturen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef wel.o.k het volgende:![]()
ik heb een satteliet uplink op de boot
![]()
![]()
ik hoef morgen niet tewerken en de boot mag maandag uitvaren
radiografische besturingquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij gaat van een afstand die boot besturen?
hm, als ik mijn best doe moet dat wel lukken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij gaat van een afstand die boot besturen?
satteliet bediening, via de uplink kan ik bij de besturings computersquote:
Oh jee, daar gaat die bootquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hm, als ik mijn best doe moet dat wel lukken.
de gyroscoop werkt weer en dus kan de sateliet gevonden worden voor een uplink.
de gyroscoop wordt ook gebruikt voor de besturing, de automatische piloot en voor het plotten van de route.
er is ook nog een magnetisch kompas maar een schip moet alles dubbel hebben voordat het de zee op mag buiten de territoriale wateren, dubbel moet zijn navigatie, besturing, aandrijving etc.
zonder gyroscoop is de besturing en navigatie enkelvoudig.
als het nu niet zou werken had ik morgen moeten werken om het toch aan de gang te krijgen
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 048 goldfinger1963
02. 047 Ladylike
03. 032 Pien85
04. 031 wel.o.k
05. 028 marcb1974
06. 027 Nijns
07. 024 Frutsel
08. 022 Dr_Flash
09. 020 MPG
10. 019 MaleDuck
11. 016 DaMart
12. 016 OA
13. 015 Jo0Lz
14. 013 Sjowhan
15. 003 _F.U.B.A.R_
16. 001 everydaystart.com
Reeks-statistieken!
heb ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alweer? koop toch een auto waar alles in 1 keer in past.
honing eten pien dat werktquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
SMS achter het stuur, waarom niet..........
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
SMS achter het stuur, waarom niet..........
quote:
quote:Oranje wint oefenduel van Japan
Het Nederlands Elftal heeft zaterdagmiddag gelijk gespeeld tegen Japan. De vriendschappelijke wedstrijd eindigde in 2-2.
In de tweede helft werd het iets beter. Van Persie (69), Sneijder (73) en Huntelaar (87) tekenden voor de doelpunten.
Nee, Volkskrantquote:
quote:
en ook niet weer op te ruimenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:54 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond naar feestje, dus hoef eigenlijk vrij weinig voor te bereiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |