Dat heb ik gedaan, want je plaatje was/is stuk. Als jij en anderen hem wel zien, staat hij waarschijnlijk nog in de cache. (CTRL+F5 zal ervoor zorgen dat hij het ook dan daar niet meer doet..)quote:
Dat krijg ik dus ook, vandaar dat de OP bij mij stuk was, omdat missend plaatje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als ik op die link klik krijg ik een verhaal over een omleidingslus
Naast haar posts zie ik een andere, die instelling staat bij mij op nee denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw UI is stuque.
Ook naast je posts.
Als je CTRL+F5 doet, zal je zien dat er een probleem is met het plaatje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:21 schreef Frutsel het volgende:
Dan weet ik het ook niet... dacht omdat het een bewegend icoontje is dat je misschien vanaf je werkplek dat niet kon zien, flashplayer probleem. Maar dat is het dus niet, als je Flash's bewegende trein wel ziet.
Naja, ik zie hem wel... eerste keer dat ik nu hoor dat ie het niet zou doen.
ik heb de instelling even gewijzigd, maar hij dan zie ik geen avatar bij jou. Nu wel, en dat is degene die in de OP staat nu.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bij mij doet ie ut wel? de .gif ook?
en je hebt denk ik in je opties iets anders staan dan ik/wij?
'voorkeur voor usericons omkeren' staat bij mij op Ja
lunch zequote:Op vrijdag 4 september 2009 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
zo, ben weer aan land.
ff lunchen met![]()
en bijkomen van een overdosis zeelucht.
(mijn hele buro gaat nog heen en weer)
Dat gevoel ken ik, laatst 9 km wezen hardlopen, na die tijd het gevoel dat ik steeds door moest rennen, alsof ik niet kon stilstaan. Heel vaag. Zoiets heb jij nu ook?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
zo, ben weer aan land.
ff lunchen met![]()
en bijkomen van een overdosis zeelucht.
(mijn hele buro gaat nog heen en weer)
hoe bevalt je nieuwe job marc?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, nog even wat werken en dan weekend
ja, ik heb de hele ochtend op een boot gezeten om een storing te verhelpen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik, laatst 9 km wezen hardlopen, na die tijd het gevoel dat ik steeds door moest rennen, alsof ik niet kon stilstaan. Heel vaag. Zoiets heb jij nu ook?
Mwah, het is het niet helemaalquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe bevalt je nieuwe job marc?
Heb je het nu over Frutsel?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:01 schreef Jo0Lz het volgende:
Naast haar posts zie ik een andere, die instelling staat bij mij op nee denk ik.
Hoe dan ook, ik kan het weer terugzetten, maar dan is het weer stuk.
ga je nou kijken voor een andere job ?quote:
Alweer?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga je nou kijken voor een andere job ?
nijnsquote:
als het niet bevalt zou ik op zoek gaan naar een andere jobquote:
ik las boeken verkopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
verkopen boeken
ochja, nog minder dan 3 uur en dan weekend
Kan ik me voorstellen. Stel je voor dat je hem laat vallenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, ik heb de hele ochtend op een boot gezeten om een storing te verhelpen.
met deze wind is het best spannend om een server uit het rack te halen terwijl de boot zo schommeld
Ja. Ik bedoel hem/zijn. Of het. Whatever, you catch my drifts!quote:
weet je al of jullie naar slagharen gaan ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
verkopen boeken
ochja, nog minder dan 3 uur en dan weekend
Jullie hebben mobiele racks? Via WiFi?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, ik heb de hele ochtend op een boot gezeten om een storing te verhelpen.
met deze wind is het best spannend om een server uit het rack te halen terwijl de boot zo schommeld
wrs zal dat volgende week wordenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet je al of jullie naar slagharen gaan ?
quote:
bier en tietenquote:
quote:
BBQ kan ALTIJDquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bier en tieten![]()
BBQ met dit weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |