blijft een gemis, het was wel jouw paard.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tis ook wel gewoon beter zo hoor, ze had pijn... maar dan nog
heb jij toch geen last vanquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
zo even wat studenten rondgeleid... hopen dat ze niet teveel de knoflooklucht roken van de turkse pizza
Nope, niet mijn paard, paardje van de stal waar ik werkquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
blijft een gemis, het was wel jouw paard.
gecondoleerd.
toch zieligquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope, niet mijn paard, paardje van de stal waar ik werk
Nee dat is waar... maar het is toch best lulligquote:
ik bedacht me later, als ze je gaan mijden dan heb je er toch last van.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee dat is waar... maar het is toch best lullig
Jep, kan ze eindelijk weer lekker rennen, zoals ze altijd wilde, voor ze ziek werdquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:57 schreef Sjowhan het volgende:
Gecondoleerd Pien met je paardje
Ze zal zich nu heerlijk vermaken met alle andere paardjes in de paardjes-hemel, zonder enige pijn...
Tofquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
lekker haaks op het bericht van pien krijg ik net dit mailtje
Hoi
Je bent weer opa geworden van 1 kleintje (misschien nog meer?)
dat gaat over guppies, voor de duidelijkheid.
One life lost, one gainedquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
Hoi
Ahw pien..quote:
Zijn er zoveel dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
ooohwwat lief (jij bent vast een lieve papa) (allemaal lieve papa's en mama's hier
)
Ik kende ze ook niet... waren een paar internationale studenten van de Erasmus Universiteit... 3 chickies en een gozerquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik bedacht me later, als ze je gaan mijden dan heb je er toch last van.
of juist niet, ik ken ze niet.
Ahhhwwwquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ahw pien..minder leuk nieuws!
[..]
Zijn er zoveel dan?
Bij mij is het altijd andersom. Zijn de kindjes lief voor mij.
[ afbeelding ]
(Meestal ook maar zolang er een camera bij is, daarna veranderen ze weer in monsters.)
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ahw pien..minder leuk nieuws!
[..]
Zijn er zoveel dan?
[ afbeelding ]
(Meestal ook maar zolang er een camera bij is, daarna veranderen ze weer in monsters.)
Waarom denk ik nu opeens: Kut... Mistral is terug gekomen als hyperactief guppy!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
Hoi
Omdat dat misschien wel zo isquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu opeens: Kut... Mistral is terug gekomen als hyperactief guppy!
Dan heeft wel ok nu een hyperactieve, chagrijnige en niet echt sociale guppyquote:
Of ze heeft geleerd van haar vorige leven en is nu een rustige, vriendelijke, sociale visquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan heeft wel ok nu een hyperactieve, chagrijnige en niet echt sociale guppy
guppy's zijn schattigquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of ze heeft geleerd van haar vorige leven en is nu een rustige, vriendelijke, sociale vis
hmm, ik zal straks eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan heeft wel ok nu een hyperactieve, chagrijnige en niet echt sociale guppy
tegen mij zijn ze lief als ze iets nodig hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zijn er zoveel dan?
[ afbeelding ]
wacht maar tot hij op de basisschool zit.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
Die van mij is altijd lief...
Nog wel iig...
ssssssssssst laat me nou nog even op die roze wolk zittenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht maar tot hij op de basisschool zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |