Dus.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Beetje ver.
De hele volgende week zit ik in een hotel in utrecht, en heb cursus.
Dan zal de koffie vast een stuk beter zijn.
Mijn pc is de laatste tijd bij vlagen erg traagquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:24 schreef Frutsel het volgende:
pfff dat duurde lang zeg
Ik ging maar ff in die oude verder
LOLquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:25 schreef Jo0Lz het volgende:
Crap. Dwars door een slotje.
Ik heb gemuckt!
tuurlijk... OAquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn pc is de laatste tijd bij vlagen erg traag
OA is altijd openquote:
quote:
Niet voor mij, anders kon ik niet posten natuurlijkquote:
Ik heb een kuthumeur inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow wacht.. jij was chaggie he?
herstelmodus
ja ik weet het... sorry
I love me some spanking. (not.that's not how I roll.)quote:
Muck! <3quote:
Jij bent dan ook gewoon anders dan ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
Niet voor mij, anders kon ik niet posten natuurlijk.
Ik heb trouwens je icoon in de OP even gefixt fruts, dat klopt niet...
Nu sta je er weer bij.
Dat is Fruts helemaal nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
Niet voor mij, anders kon ik niet posten natuurlijk.
Ik heb trouwens je icoon in de OP even gefixt fruts, dat klopt niet...
Nu sta je er weer bij.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
I love me some spanking. (not.that's not how I roll.)
* Pien85 organiseert zweepjes-meetquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sst....
Wanneer kom je weer langs met je zweepje?.
Serieus hoorquote:
Ben ik altijd open?quote:[..]
OA is altijd open
Zo is dat!quote:
Straks broodje halen. Had geen brood meer in de vriezerquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
ik ga mn 2e broodje maar in dit topic opeten
Ja, dat was een uitzondering. Vandaag blijf ik weer keurig tot 1700quote:
wel als je even niet opletquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Word je ergens aangenomen zonder te solliciteren?
Krijg je een baan als je niet ingaat op een aanbod?
quote:
PWNDquote:
Duh.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
O god, die foto is er nog echt ook.
Ik had brood EN broodjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Straks broodje halen. Had geen brood meer in de vriezer
MPG vraagt ook nog of je een baan krijgt als je een aanbod afslaat. Mart en fles quoten alleen de eerste vraag...quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel als je even niet oplet
sorrie, maar ik kan het even niet laten
[..]
[..]
[..]
PWND
betwetertje MPG
Iets met schoonOA was het toch... ?quote:
Jaa jaa...quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat was een uitzondering. Vandaag blijf ik weer keurig tot 1700.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel als je even niet oplet
sorrie, maar ik kan het even niet laten
[..]
[..]
[..]
PWND
betwetertje MPG
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
MPG vraagt ook nog of je een baan krijgt als je een aanbod afslaat. Mart en fles quoten alleen de eerste vraag...
Heeft ie een aanbieding gehad?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
MPG vraagt ook nog of je een baan krijgt als je een aanbod afslaat. Mart en fles quoten alleen de eerste vraag...
oh jongen, beledigd?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Eerst lezen, dan blaten.
Ja. Openlijk. Hier.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heeft ie een aanbieding gehad?
en ja, je slaat die soms af (als ze niet bij je passen)
Lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had brood EN broodjes
Salades mee naar het werk en smeren doe ik hier wel (anders wordt het brood zo klef)
mag ik zo vrij zijn om te vragen of die aanbieding bij hem pastte?quote:
Oiquote:
Ja. En het antwoord is ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag ik zo vrij zijn om te vragen of die aanbieding bij hem pastte?
Nee, iets met persoonlijke aanvallen op uit hun verband gerukte quotesquote:
oh maar zonder die quote(s) vind ik je ook een betweter hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, iets met persoonlijke aanvallen op uit hun verband gerukte quotes.
okay dan is het raar dat ie het afsloegquote:
Hey scheetquote:
Je tampon zit dwarsquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, iets met persoonlijke aanvallen op uit hun verband gerukte quotes.
Al langer, al bij binnenkomst trekt ie een lang gezicht (nja de PI dan toch...)quote:
Dat zou er mee te maken kunnen hebbenquote:
Dan mag hetquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh maar zonder die quote(s) vind ik je ook een betweter hoor
sorrie
Welnee, dan zou ik nog veel onmogelijker doenquote:
Scherpquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Al langer, al bij binnenkomst trekt ie een lang gezicht (nja de PI dan toch...)
Anaal. Met bruut geweld erin geramdquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
huh tampons die dwars zitten .... met of zonder jeuk poeder ...
Met of zonder vodkaquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Anaal. Met bruut geweld erin geramd.
Wie? jij?quote:
met of zonder tamponquote:
Zonderquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef Frutsel het volgende:
Ik stond er wel bij hoor.. nu staat de verkeerde d'r
Uhuh. Gelukkig maar, als we allemaal hetzelfde zouden zijn, was het maar een boring as hell wereldje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon anders dan ik
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
* Pien85 organiseert zweepjes-meet
Ok baas.quote:
Dat hadden ze toch wel ff kunnen doenquote:
Als ik op die link klik krijg ik een verhaal over een omleidingslusquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef Jo0Lz het volgende:
http://xs321.xs.to/xs321/07484/frutsel.gif
Deze staat in de OP.
En die doet het hier niet![]()
Jouw UI is stuque.quote:
Ik zie hem gewoonquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw UI is stuque.
Ook naast je posts.
wie? jij? heb je getongd met een zieke?quote:
waardeloze vergadering was weer voorbijquote:
of een varkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
wie? jij? heb je getongd met een zieke?
Bij mij doet ie ut wel? de .gif ook?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef Jo0Lz het volgende:
http://xs321.xs.to/xs321/07484/frutsel.gif
Deze staat in de OP.
En die doet het hier niet![]()
Jeeejquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waardeloze vergadering was weer voorbij
zometeen turkse pizza eten![]()
wat zie jij bij Flash dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:14 schreef Ladylike het volgende:
om me er ook maar even mee te bemoeien:
Ik zie bij de UI van Fruts ook niets, een wit vakje (dus geen kruisje ofzo)
hey GFquote:
zn treinquote:
Ik heb met niemand getongdquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
wie? jij? heb je getongd met een zieke?
Nee, gewoon een turkse pizza met kebab erin en wat sla, ui, tomaat en komkommer... hmm heb er nu al zin in!quote:
ik weet ook niet hoe het thuis zitquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:21 schreef Frutsel het volgende:
Dan weet ik het ook niet... dacht omdat het een bewegend icoontje is dat je misschien vanaf je werkplek dat niet kon zien, flashplayer probleem. Maar dat is het dus niet, als je Flash's bewegende trein wel ziet.
Naja, ik zie hem wel... eerste keer dat ik nu hoor dat ie het niet zou doen.
Kut, nou heb ik hongerquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, gewoon een turkse pizza met kebab erin en wat sla, ui, tomaat en komkommer... hmm heb er nu al zin in!
Dat heb ik nou ook... ben ook al een paar dagen bijna ziek... maar ja mn kleine was van het weekend goed ziek en de huisarts had vastgesteld dat het niet de mex griep was, dus ik denk niet dat ik het dan wel heb.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb met niemand getongdnja... das nie waar, maar goed
Ik voel me nie lekker iig
ach ja, ik ook... dus eet nu eerst ff snel mn laatste eigen bammetje maar op... een bammetje ham/kaasquote:
Gewoon keelpijn, hoofdpijn, misselijk, moe enzo... stom iigquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook... ben ook al een paar dagen bijna ziek... maar ja mn kleine was van het weekend goed ziek en de huisarts had vastgesteld dat het niet de mex griep was, dus ik denk niet dat ik het dan wel heb.
Ja, maar mexicaanse griep klinkt veel toffer dan gewone griepquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:29 schreef Nijns het volgende:
Mexc griep lijkt op de gewone griep alleen is het besmettelijker toch? Bij mijn weten is gewone griep ook redelijk besmettelijk...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon keelpijn, hoofdpijn, misselijk, moe enzo... stom iig
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:29 schreef Nijns het volgende:
Mexc griep lijkt op de gewone griep alleen is het besmettelijker toch? Bij mijn weten is gewone griep ook redelijk besmettelijk...
ik ben liever niet ziek wat voor een toffe naam het ook heeftquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar mexicaanse griep klinkt veel toffer dan gewone griep
rook zequote:
Ze brengen je alleen rekeningen?quote:
nee nou moet ik ineens een volmachtkaart hebben voor de aangetekende stukkenquote:
Dat heb ik gedaan, want je plaatje was/is stuk. Als jij en anderen hem wel zien, staat hij waarschijnlijk nog in de cache. (CTRL+F5 zal ervoor zorgen dat hij het ook dan daar niet meer doet..)quote:
Dat krijg ik dus ook, vandaar dat de OP bij mij stuk was, omdat missend plaatje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als ik op die link klik krijg ik een verhaal over een omleidingslus
Naast haar posts zie ik een andere, die instelling staat bij mij op nee denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw UI is stuque.
Ook naast je posts.
Als je CTRL+F5 doet, zal je zien dat er een probleem is met het plaatje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:21 schreef Frutsel het volgende:
Dan weet ik het ook niet... dacht omdat het een bewegend icoontje is dat je misschien vanaf je werkplek dat niet kon zien, flashplayer probleem. Maar dat is het dus niet, als je Flash's bewegende trein wel ziet.
Naja, ik zie hem wel... eerste keer dat ik nu hoor dat ie het niet zou doen.
ik heb de instelling even gewijzigd, maar hij dan zie ik geen avatar bij jou. Nu wel, en dat is degene die in de OP staat nu.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bij mij doet ie ut wel? de .gif ook?
en je hebt denk ik in je opties iets anders staan dan ik/wij?
'voorkeur voor usericons omkeren' staat bij mij op Ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |