die CD is vast allang afgelopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:06 schreef ranja het volgende:
Wie luister ik nu?
* nieuwsgierig geworden is...quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:05 schreef Gambolputty het volgende:
Opgezocht, nooit van gehoord
Nee, wel een generatiegenootquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:47 schreef ranja het volgende:
Mick Fleetwood?
cafca +1quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:38 schreef cafca het volgende:
Scott Walker?
TheSilentEnigma +1quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nico Haak promootte dat ding.
Zowel mijn moeder als tante Hennie zwoeren erbij...![]()
Dat is niet wat ik zoek. De overeenkomst geldt alleen voor deze vier bands, en geen enkele andere.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:10 schreef Burnett het volgende:
De zangers hebben soloplaten uitgebracht??
Is ook niet wat ik zoek. Daarbij zijn er vast wel meer bands die in drie verschillende bezettingen hits hebben gehad.quote:Op zondag 6 september 2009 09:03 schreef cafca het volgende:
In drie verschillende bezettingen hits gehad?
Niet dat ik weet. De overeenkomst heeft eigenlijk helemaal niet met personen te maken.quote:Op zondag 6 september 2009 10:34 schreef bartrid het volgende:
Ze hebben allemaal dezelfde manager gehad?
Nee, de link moet je zoeken in de jaren '90. Om precies te zijn:quote:Op zondag 6 september 2009 10:51 schreef ranja het volgende:
iets in de richting van de best verdiendende bands van 2008?
En dat is de link die ik zocht. Volkswagen heeft van deze bands allemaal een tour gesponsord en een type auto uitgebracht.quote:Op zondag 6 september 2009 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Heeft het te maken met de speciale uitvoeringen van Volkswagen-auto's?
Pink Floyd, Genesis en de Rolling Stones hebben een type VW (allemaal Golfjes, geloof ik) op hun naam staan, van Bon Jovi ken ik 'm echter niet...
Ook een goed antwoord is natuurlijk dat die Bio Regulator een handel was van Rob van Bommelen, oftewel Don Mercedes.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:06 schreef Burnett het volgende:
Wat doet dit ding in Muziektrivia?
[ afbeelding ]
Deze dames gebruikten wel are friends electric? als samplequote:Op zondag 6 september 2009 12:22 schreef Gambolputty het volgende:
..en hoe kom ik hier dan weer op?
[ afbeelding ]
Burnett +1quote:Op zondag 6 september 2009 12:24 schreef Burnett het volgende:
[..]
Deze dames gebruikten wel are friends electric? als sample
quote:Op zondag 6 september 2009 12:22 schreef Gambolputty het volgende:
..en hoe kom ik hier dan weer op?
[ afbeelding ]
Wie wasquote:was een Nederlandse meidengroep. De groep werd in 1996 bij elkaar gezocht door de producers Eeg van Kruysdijk en Ed van Otterdijk door middel van audities. In augustus van dat jaar scoren Natascha Scheffers, Sascha Koninkx, Nadja Nooijen, Sally Flissinger en Marsha van de Berg hun eerste hit met Nice & nasty. De groep wordt al gauw gezien als de Nederlandse tegenhanger van de Spice Girls.
Jup, maar gisteren beloten Patty en consorten dat ze toch niet goed genoeg was...quote:Op zondag 6 september 2009 13:36 schreef Z het volgende:
K3?
Al helemaal als je in twee weken tijd 8 kilo bent afgevallen omdat Patty je te dik vond.quote:Op zondag 6 september 2009 13:41 schreef ranja het volgende:
pijnlijk, als ex-semi bn-er afgewezen worden bij een talentenjacht
quote:Published: 14 Oct 2007
set alight to a German TV studio after a prank got seriously out of control.
The rockers were appearing on The Niels Ruf show and producers foolishly asked them to demonstrate their room-trashing skills.
As you'd expect, they set about their task with plenty of enthusiasm and almost burned down the entire building.
Frontmantold me: "We were meant to trash a small part of the green room as part of the show, but it got very out of hand and the entire room got smashed then set alight.
Then the whole floor was in darkness and full of smoke, so we had to get out. By then the street was closed off and fire engines had arrived."
Klopt.quote:Op zondag 6 september 2009 18:53 schreef methodmich het volgende:
The Bloodhound Gang dacht ik, al staken die doorgaans alleen het dak in brand.
Ik ken het liedje wel, maar de dame in kwestie niet inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2009 20:16 schreef methodmich het volgende:
Vooruit dan, Chasey Lain. Kan me voorstellen dat je geen kenner bent op dat gebied.
Jep, deze week was de tepel van ex-Idol Nathalie out in the open. Overigens deed ze, samen met Jody Bernal, Janet Jackson en Justin Timberlake na. De vraag is dus of het wel zo per ongeluk was...quote:Op zondag 6 september 2009 20:42 schreef ranja het volgende:
Een per ongeluk ontblote borst?
Dat was toch dat programma waar Hind dat overkwam...
Vooraf schijnt Carlo in de media al gezegd te hebben, dat de het "Hind-incident" (quote:Op zondag 6 september 2009 20:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jep, deze week was de tepel van ex-Idol Nathalie out in the open. Overigens deed ze, samen met Jody Bernal, Janet Jackson en Justin Timberlake na. De vraag is dus of het wel zo per ongeluk was...
Ja, er staat mij vaag iets van bij, maar volgens mij was het zoiets van: "kun je nu wel of niet een klein stukje tepel zien?"quote:Op zondag 6 september 2009 21:20 schreef ranja het volgende:
Beide niet.
Hoewel me wel iets bijstaat van Material Girl, maar dan als gerucht misschien?
Bij die ik bedoel was het geen 'wel of niet'. Gewoon wel. Volgens mij stond in de Hitkrant precies de tijd waarop je de video moest stilzettenquote:Op zondag 6 september 2009 21:28 schreef cafca het volgende:
Ja, er staat mij vaag iets van bij, maar volgens mij was het zoiets van: "kun je nu wel of niet een klein stukje tepel zien?"
Burnett +1quote:
behalve dat Madonna een jaar eerder wasquote:Op maandag 7 september 2009 11:05 schreef Mark het volgende:
Een Sabrina doen, zullen we dat maar noemen
Denk niet dat die met een gitaar van de concurrent (Gretsch) zou optreden.quote:
Niet elke hollowbody met f-sleutels is een Gretschquote:Op maandag 7 september 2009 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de vorm en de uitgefreesde F-sleutels in de kast te zien wel...
Ah. ik zie ze nu ook.quote:Op maandag 7 september 2009 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de vorm en de uitgefreesde F-sleutels in de kast te zien wel...
De voormalig gitarist van Elvis?quote:Op maandag 7 september 2009 15:11 schreef Burnett het volgende:
Gitarist van een zanger die er één van een tweeling was.
Dat deed ikquote:Op maandag 7 september 2009 14:20 schreef Burnett het volgende:
Denk groot
dat zijn wel broers maar geen tweelingquote:Op maandag 7 september 2009 15:25 schreef Mark het volgende:
Begeleider van 1 van de Everly's?
quote:Op maandag 7 september 2009 15:29 schreef Mark het volgende:
Ach ja, dat was er 1 van twee....... Jesse was dacht ik de andere?
Ik ben nieuw in het tweeling-gebeurenquote:Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef ranja2 het volgende:
[..]
dat zijn wel broers maar geen tweeling
Beam me up Scotty!quote:Op maandag 7 september 2009 15:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat deed ik
maar die zanger waar Scotty Moore meespeelde was ook best groot, ja
quote:Op maandag 7 september 2009 20:34 schreef Beregd het volgende:
daniel lanois?
Nog nooit van hem of z'n band gehoord..quote:Op dinsdag 8 september 2009 07:13 schreef cafca het volgende:
Lid van een legendarische Britse folkband, ook samen met de andere gitarist uit die band, en solo een hoop platen gemaakt
nee, die anderequote:Op dinsdag 8 september 2009 07:43 schreef Mark het volgende:
Dan zal het wel iemand van Fairport Convention zijn? Niet dat ik daar verder namen van ken...
Toch is hij, en zijn band, wel eerder langsgekomen hierquote:Op dinsdag 8 september 2009 07:43 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nog nooit van hem of z'n band gehoord..
iggyinthehouse +1quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:53 schreef iggyinthehouse het volgende:
bert jansch is dat
quote:No sense of doubt, for what you can achieve,
I'd help you out, I've seen the life you wish to lead.
Well it kicks like a sleep twitch!
You will choke, choke on the air you try to breathe.
It kicks like a sleep twitch!
infp2009 +1quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:58 schreef infp2009 het volgende:
The Editors - Papillon
cafca +1quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:33 schreef cafca het volgende:
Bob Bert
maakte nog bijna een typvaut...
tikkie trug.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:49 schreef ranja het volgende:
Serge Gainsbourg - Initials BB?
quote:The album that Beck produced and cowrote withis called MRI and will be out on November 30. The first single is out in September, called “Master Hands”. Another single, “Heaven Can Wait” is a duet with Beck, and a video was shot for it last week in LA.
inderdaad. ben benieuwd of die net zo goed is als 5.55....quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:00 schreef Grobbel het volgende:
Charlotte Gainsbourg...
Zie ook hierboven, die telt ook niet echt mee. Dat is Mike Mogis, bandlid van Bright Eyes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:23 schreef methodmich het volgende:
Dan zie ik ook M. Ward, maar die vierde zegt me qua hoofd niets.
quote:The story has thematic elements of lost love, sudden success, acceptance, and lost childhood, along with an upbeat ending. Asexplains, he perceived the concept during a 10-hour acid trip. Several of the songs and titles contain notable autobiographical references
Die wel ja. peaceman +1.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:06 schreef peaceman het volgende:
Misplaced Childhood - Marillion?
Mogen muziekhaters ineens ook meedoen, of zo?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:08 schreef ranja het volgende:
Damaru staat niet meer op 1 in de Top 40.
Wie is z'n opvolger?
De top 40 haten is net zo bekrompen als alleen de top 40 luisterenquote:Op woensdag 9 september 2009 11:10 schreef infp2009 het volgende:
Mogen muziekhaters ineens ook meedoen, of zo?
Die wel. Ik ken 'm nog helemaal niet trouwensquote:Op woensdag 9 september 2009 11:44 schreef iggyinthehouse het volgende:
De nieuwe van Anouk, 3 days in a row?
quote:William DuVall – lead vocals, rhythm guitar (2006–present)
Jerry Cantrell – lead guitar, vocals (1987–2002, 2005–present)
Mike Inez – bass, backing vocals (1993–2002, 2005–present)
Sean Kinney – drums, percussion (1987–2002, 2005–present)
infp2009 +1quote:Op woensdag 9 september 2009 12:05 schreef infp2009 het volgende:
Alice in chains...
Inderdaad. Justine heeft zelfs nog een tijdje in Suede gespeeld, begin jaren '90. Helaas was er bij haar relatie met Brett en die met Damon enige overlap, dus dat was toen een bron voor een hoop gedonder.quote:
Ow ja, maar ook "I've got love for you if you were born in the 80's".quote:Op woensdag 9 september 2009 15:14 schreef iggyinthehouse het volgende:
acceptable in the 80s bedoel je denk ik
Laten we maar het punt geven aan jouquote:Op woensdag 9 september 2009 15:45 schreef Z het volgende:
Dizzee Rascal. Maar waarom, geen idee.
Maar dat is toch geen cover van Madonna?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:47 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Laten we maar het punt geven aan jouZ +1
Nieuwe hit van hem heet Holiday (oude hit van Madonna), geproduceerd door Calvin Harris.
Zeker.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bernstein dan?
Stimmt.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef MadMaster het volgende:
Herbert Grönemeyer
modern talking?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:27 schreef MadMaster het volgende:
En de jaren gingen voorbij:
[ afbeelding ]
Wie?
Andere broers...quote:
quote:Over the past few yearshas arranged, produced, and/or written releases for many artists including Sir Paul McCartney, Deborah Gibson, Frankie Valle, Richie Havens, Olivia Newton John, and Christopher Cross.
songwriting and performing has been placed in such films as, "The Main Event," starring Barbra Streisand and Ryan O'Neal, and "Ghost Busters," starring Bill Murray and Sigourney Weaver.
Schijnen na hun lofzang op Lori Spee toch nog aardig aan de weg getimmerd te hebben...quote:
Van de week in mijn woonplaats te zien!!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:30 schreef cafca het volgende:
Alessi?
quote:'t Weet wel, wijffie, 't ging ook wel 'ns mis
Dan was ik net een dolle hond, die z'n huis kwijt is
Lief en leed, weet je, een sleur, min of meer
Soms ging 't nogal 'ns stroef, soms als een speer
Ik keek zo vaak op menig fornuis
Altijd at ik dan toch weer thuis
't Is niet meer van deze tijd
Maar jij blijft die ene meid
Jij was, jij bent nu.....quote:Op woensdag 9 september 2009 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Willem Duyn - Mijn Allesie ?
Een jaar meelopen en dan geen goede overdracht.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef Mark het volgende:
Is goed:
In 1972 besluit Robert Long de band te verlaten om een solocarrière te beginnen. In dat jaar komt de Amsterdamse zangeres Bonnie St. Claire voor hem in de plaats. Deze had al een solocarrière achter de rug met o.a. de hit "‘I won’t Stand Between Them’". Ongeveer een jaar lang (1973) deelt Robert Long het podium met Bonnie, feitelijk is er een goede overdracht geweest van leadzanger(es).
Bron: http://www.unitgloria.nl/verhaal.htm
Ja zelfde songtitel...sorry voor het niet duidelijk zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 15:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen cover van Madonna?Of gaat het echt alleen maar om dezelfde songtitel?
Het vraagteken was vanwege dat overgangsjaar...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef Mark het volgende:
Is goed:
In 1972 besluit Robert Long de band te verlaten om een solocarrière te beginnen. In dat jaar komt de Amsterdamse zangeres Bonnie St. Claire voor hem in de plaats. Deze had al een solocarrière achter de rug met o.a. de hit "‘I won’t Stand Between Them’". Ongeveer een jaar lang (1973) deelt Robert Long het podium met Bonnie, feitelijk is er een goede overdracht geweest van leadzanger(es).
Bron: http://www.unitgloria.nl/verhaal.htm
Burnett +1
Mr.Spaceman maakt 'm af...quote:
Hij is dan ook niet echt bekend om zijn muziekkennis.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:55 schreef Burnett het volgende:
Ik zit hier naast John van Loen, maar die weet het ook niet.
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet echt bekend om zijn muziekkennis.
MadMaster +1quote:Op donderdag 10 september 2009 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Thriller - Michael Jackson (RIP)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |