Zeker.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bernstein dan?
Stimmt.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef MadMaster het volgende:
Herbert Grönemeyer
modern talking?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:27 schreef MadMaster het volgende:
En de jaren gingen voorbij:
[ afbeelding ]
Wie?
Andere broers...quote:
quote:Over the past few yearshas arranged, produced, and/or written releases for many artists including Sir Paul McCartney, Deborah Gibson, Frankie Valle, Richie Havens, Olivia Newton John, and Christopher Cross.
songwriting and performing has been placed in such films as, "The Main Event," starring Barbra Streisand and Ryan O'Neal, and "Ghost Busters," starring Bill Murray and Sigourney Weaver.
Schijnen na hun lofzang op Lori Spee toch nog aardig aan de weg getimmerd te hebben...quote:
Van de week in mijn woonplaats te zien!!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:30 schreef cafca het volgende:
Alessi?
quote:'t Weet wel, wijffie, 't ging ook wel 'ns mis
Dan was ik net een dolle hond, die z'n huis kwijt is
Lief en leed, weet je, een sleur, min of meer
Soms ging 't nogal 'ns stroef, soms als een speer
Ik keek zo vaak op menig fornuis
Altijd at ik dan toch weer thuis
't Is niet meer van deze tijd
Maar jij blijft die ene meid
Jij was, jij bent nu.....quote:Op woensdag 9 september 2009 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Willem Duyn - Mijn Allesie ?
Een jaar meelopen en dan geen goede overdracht.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef Mark het volgende:
Is goed:
In 1972 besluit Robert Long de band te verlaten om een solocarričre te beginnen. In dat jaar komt de Amsterdamse zangeres Bonnie St. Claire voor hem in de plaats. Deze had al een solocarričre achter de rug met o.a. de hit "‘I won’t Stand Between Them’". Ongeveer een jaar lang (1973) deelt Robert Long het podium met Bonnie, feitelijk is er een goede overdracht geweest van leadzanger(es).
Bron: http://www.unitgloria.nl/verhaal.htm
Ja zelfde songtitel...sorry voor het niet duidelijk zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 15:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen cover van Madonna?Of gaat het echt alleen maar om dezelfde songtitel?
Het vraagteken was vanwege dat overgangsjaar...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef Mark het volgende:
Is goed:
In 1972 besluit Robert Long de band te verlaten om een solocarričre te beginnen. In dat jaar komt de Amsterdamse zangeres Bonnie St. Claire voor hem in de plaats. Deze had al een solocarričre achter de rug met o.a. de hit "‘I won’t Stand Between Them’". Ongeveer een jaar lang (1973) deelt Robert Long het podium met Bonnie, feitelijk is er een goede overdracht geweest van leadzanger(es).
Bron: http://www.unitgloria.nl/verhaal.htm
Burnett +1
Mr.Spaceman maakt 'm af...quote:
Hij is dan ook niet echt bekend om zijn muziekkennis.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:55 schreef Burnett het volgende:
Ik zit hier naast John van Loen, maar die weet het ook niet.
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet echt bekend om zijn muziekkennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |