quote:Op maandag 7 september 2009 20:34 schreef Beregd het volgende:
daniel lanois?
Nog nooit van hem of z'n band gehoord..quote:Op dinsdag 8 september 2009 07:13 schreef cafca het volgende:
Lid van een legendarische Britse folkband, ook samen met de andere gitarist uit die band, en solo een hoop platen gemaakt
nee, die anderequote:Op dinsdag 8 september 2009 07:43 schreef Mark het volgende:
Dan zal het wel iemand van Fairport Convention zijn? Niet dat ik daar verder namen van ken...
Toch is hij, en zijn band, wel eerder langsgekomen hierquote:Op dinsdag 8 september 2009 07:43 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nog nooit van hem of z'n band gehoord..
iggyinthehouse +1quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:53 schreef iggyinthehouse het volgende:
bert jansch is dat
quote:No sense of doubt, for what you can achieve,
I'd help you out, I've seen the life you wish to lead.
Well it kicks like a sleep twitch!
You will choke, choke on the air you try to breathe.
It kicks like a sleep twitch!
infp2009 +1quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:58 schreef infp2009 het volgende:
The Editors - Papillon
cafca +1quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:33 schreef cafca het volgende:
Bob Bert
maakte nog bijna een typvaut...
tikkie trug.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:49 schreef ranja het volgende:
Serge Gainsbourg - Initials BB?
quote:The album that Beck produced and cowrote withis called MRI and will be out on November 30. The first single is out in September, called “Master Hands”. Another single, “Heaven Can Wait” is a duet with Beck, and a video was shot for it last week in LA.
inderdaad. ben benieuwd of die net zo goed is als 5.55....quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:00 schreef Grobbel het volgende:
Charlotte Gainsbourg...
Zie ook hierboven, die telt ook niet echt mee. Dat is Mike Mogis, bandlid van Bright Eyes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:23 schreef methodmich het volgende:
Dan zie ik ook M. Ward, maar die vierde zegt me qua hoofd niets.
quote:The story has thematic elements of lost love, sudden success, acceptance, and lost childhood, along with an upbeat ending. Asexplains, he perceived the concept during a 10-hour acid trip. Several of the songs and titles contain notable autobiographical references
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |