quote:Published: 14 Oct 2007
set alight to a German TV studio after a prank got seriously out of control.
The rockers were appearing on The Niels Ruf show and producers foolishly asked them to demonstrate their room-trashing skills.
As you'd expect, they set about their task with plenty of enthusiasm and almost burned down the entire building.
Frontmantold me: "We were meant to trash a small part of the green room as part of the show, but it got very out of hand and the entire room got smashed then set alight.
Then the whole floor was in darkness and full of smoke, so we had to get out. By then the street was closed off and fire engines had arrived."
Klopt.quote:Op zondag 6 september 2009 18:53 schreef methodmich het volgende:
The Bloodhound Gang dacht ik, al staken die doorgaans alleen het dak in brand.
Ik ken het liedje wel, maar de dame in kwestie niet inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2009 20:16 schreef methodmich het volgende:
Vooruit dan, Chasey Lain. Kan me voorstellen dat je geen kenner bent op dat gebied.
Jep, deze week was de tepel van ex-Idol Nathalie out in the open. Overigens deed ze, samen met Jody Bernal, Janet Jackson en Justin Timberlake na. De vraag is dus of het wel zo per ongeluk was...quote:Op zondag 6 september 2009 20:42 schreef ranja het volgende:
Een per ongeluk ontblote borst?
Dat was toch dat programma waar Hind dat overkwam...
Vooraf schijnt Carlo in de media al gezegd te hebben, dat de het "Hind-incident" (quote:Op zondag 6 september 2009 20:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jep, deze week was de tepel van ex-Idol Nathalie out in the open. Overigens deed ze, samen met Jody Bernal, Janet Jackson en Justin Timberlake na. De vraag is dus of het wel zo per ongeluk was...
Ja, er staat mij vaag iets van bij, maar volgens mij was het zoiets van: "kun je nu wel of niet een klein stukje tepel zien?"quote:Op zondag 6 september 2009 21:20 schreef ranja het volgende:
Beide niet.
Hoewel me wel iets bijstaat van Material Girl, maar dan als gerucht misschien?
Bij die ik bedoel was het geen 'wel of niet'. Gewoon wel. Volgens mij stond in de Hitkrant precies de tijd waarop je de video moest stilzettenquote:Op zondag 6 september 2009 21:28 schreef cafca het volgende:
Ja, er staat mij vaag iets van bij, maar volgens mij was het zoiets van: "kun je nu wel of niet een klein stukje tepel zien?"
Burnett +1quote:
behalve dat Madonna een jaar eerder wasquote:Op maandag 7 september 2009 11:05 schreef Mark het volgende:
Een Sabrina doen, zullen we dat maar noemen
Denk niet dat die met een gitaar van de concurrent (Gretsch) zou optreden.quote:
Niet elke hollowbody met f-sleutels is een Gretschquote:Op maandag 7 september 2009 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de vorm en de uitgefreesde F-sleutels in de kast te zien wel...
Ah. ik zie ze nu ook.quote:Op maandag 7 september 2009 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de vorm en de uitgefreesde F-sleutels in de kast te zien wel...
De voormalig gitarist van Elvis?quote:Op maandag 7 september 2009 15:11 schreef Burnett het volgende:
Gitarist van een zanger die er één van een tweeling was.
Dat deed ikquote:Op maandag 7 september 2009 14:20 schreef Burnett het volgende:
Denk groot
dat zijn wel broers maar geen tweelingquote:Op maandag 7 september 2009 15:25 schreef Mark het volgende:
Begeleider van 1 van de Everly's?
quote:Op maandag 7 september 2009 15:29 schreef Mark het volgende:
Ach ja, dat was er 1 van twee....... Jesse was dacht ik de andere?
Ik ben nieuw in het tweeling-gebeurenquote:Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef ranja2 het volgende:
[..]
dat zijn wel broers maar geen tweeling
Beam me up Scotty!quote:Op maandag 7 september 2009 15:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat deed ik
maar die zanger waar Scotty Moore meespeelde was ook best groot, ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |