cafca +1quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:38 schreef cafca het volgende:
Scott Walker?
TheSilentEnigma +1quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nico Haak promootte dat ding.
Zowel mijn moeder als tante Hennie zwoeren erbij...![]()
Dat is niet wat ik zoek. De overeenkomst geldt alleen voor deze vier bands, en geen enkele andere.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:10 schreef Burnett het volgende:
De zangers hebben soloplaten uitgebracht??
Is ook niet wat ik zoek. Daarbij zijn er vast wel meer bands die in drie verschillende bezettingen hits hebben gehad.quote:Op zondag 6 september 2009 09:03 schreef cafca het volgende:
In drie verschillende bezettingen hits gehad?
Niet dat ik weet. De overeenkomst heeft eigenlijk helemaal niet met personen te maken.quote:Op zondag 6 september 2009 10:34 schreef bartrid het volgende:
Ze hebben allemaal dezelfde manager gehad?
Nee, de link moet je zoeken in de jaren '90. Om precies te zijn:quote:Op zondag 6 september 2009 10:51 schreef ranja het volgende:
iets in de richting van de best verdiendende bands van 2008?
En dat is de link die ik zocht. Volkswagen heeft van deze bands allemaal een tour gesponsord en een type auto uitgebracht.quote:Op zondag 6 september 2009 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Heeft het te maken met de speciale uitvoeringen van Volkswagen-auto's?
Pink Floyd, Genesis en de Rolling Stones hebben een type VW (allemaal Golfjes, geloof ik) op hun naam staan, van Bon Jovi ken ik 'm echter niet...
Ook een goed antwoord is natuurlijk dat die Bio Regulator een handel was van Rob van Bommelen, oftewel Don Mercedes.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:06 schreef Burnett het volgende:
Wat doet dit ding in Muziektrivia?
[ afbeelding ]
Deze dames gebruikten wel are friends electric? als samplequote:Op zondag 6 september 2009 12:22 schreef Gambolputty het volgende:
..en hoe kom ik hier dan weer op?
[ afbeelding ]
Burnett +1quote:Op zondag 6 september 2009 12:24 schreef Burnett het volgende:
[..]
Deze dames gebruikten wel are friends electric? als sample
quote:Op zondag 6 september 2009 12:22 schreef Gambolputty het volgende:
..en hoe kom ik hier dan weer op?
[ afbeelding ]
Wie wasquote:was een Nederlandse meidengroep. De groep werd in 1996 bij elkaar gezocht door de producers Eeg van Kruysdijk en Ed van Otterdijk door middel van audities. In augustus van dat jaar scoren Natascha Scheffers, Sascha Koninkx, Nadja Nooijen, Sally Flissinger en Marsha van de Berg hun eerste hit met Nice & nasty. De groep wordt al gauw gezien als de Nederlandse tegenhanger van de Spice Girls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |