Ik denk dat dit een van de grootste online multiplayer games van 2010 gaat worden. Ik zelf heb deel 1 veel gespeeld en ben paar dagen geleden weer online verder gegaan. Kan niet wachten tot deel 2 uit komt.quote:Battlefield is terug en EA heeft de focus gelegd op de online multiplayer, teamplay en natuurlijk de destructie van de omgevingen. De Frostbite engine van de ontwikkelaars is flink ontwikkeld en daarom belooft dit de beste Battlefield ooit te worden.
Tijdens de presentatie van Battlefield: Bad Company 2 in de Electronic Arts business area op de GamesCom, kregen wij de unieke kans om de multiplayer van de game te checken.
De presentatie
Zodra de presentatie begon was te merken dat het in deze game van belang is dat je samenwerkt met jouw teamgenoten. De ene speler ligt als een sniper tussen de rotsen en knalt iemand door zijn hoofd die net iemand uit je team wilde besluipen met een mes. Op deze manier fungeer je als één team en dat zorgt voor meer tactiek in de gameplay.
Destructie
Bad Company staat natuurlijk vooral bekend om gebouwen en voorwerpen die door de speler grondig geruïneerd worden. Bij deeltje twee gooien ze er nog een schepje bovenop en is de chaos die je aanricht velen malen groter. De physics zijn van een zeer hoog niveau, wat ervoor zorgt deze game revolutionair is op het gebied van de vernietigingen van je omgeving.
Grafisch zag deze game er goed uit en de actie die vertoond werd, is indrukwekkend te noemen. De Frostbite engine lijkt zichzelf te bewijzen, want alles voelt zeer soepel aan, de physics zijn uitmuntend en is het detail van een hoog niveau te noemen.
Brutale woorden
Tijdens de EA persconferentie kregen we al te horen dat de Bad Company 2 multiplayer die van Modern Warfare van de troon zal stoten, en onze presentator deed dat nog eens fijn over. Erg brutale woorden dus van EA, waarvan we maar moeten afwachten of deze waar gemaakt kunnen worden...
Wij hebben de game zelf mogen testen en we moeten concluderen dat het nog te vroeg is om hier uitspraak over te doen, maar dat de online multiplayer flink is verbeterd, is een feit.
Na het spelen van deze game, hebben wij de smaak te pakken en kijken wij uit naar meer informatie omtrent deze opvolger. Verwacht dus nog veel meer van deze game op XGN, want de game lijkt een vette topper te worden.
Handige site met informatie: http://www.badcompany2.nl/quote:Belangrijke kenmerken Battlefield: Bad Company 2:
• Vernieuwde AI, waardoor de vijanden nog realistischer reageren op de situatie.
• Je speelt weer in de ‘Bad Company'.
• 4 klassen: Assault - Recon - Medic - Engineer
• Nog meer voertuigen, welke een belangrijke en vernieuwde rol krijgen.
• Meer totale verwoesting, wat inhoudt dat je bijna alles kan verwoesten wat in jou weg komt.
• Meer team play
• Meer gadgets
• Meer spelmodi's dan Rush en Conquest.
• Meer mogelijkheden tot het unlocken
• Meer bloed, meer Battlefield sfeer.
• Meer mogelijkheden tot het aanpassen van wapens naar jouw wensen.
• Je kunt geen vliegtuigen besturen.
• Geen Ammo-crates meer, ammo is verkrijgbaar bij de Engineer.
• Geen Health-injector meer, health regenereert zichzelf.
• Er zal een vorm van artillerie aanwezig zijn in het spel.
• Er zal geen MOD-ondersteuning aanwezig zijn, aangezien er geen programma's zijn ontwikkeld.
• Verbeterde systeem. Namen van je squadleden zullen onderaan in de HUD worden weergegeven.
• Je bevind je in de sneeuw, jungle en stoffige dorpjes waar gevaar overal op de loer ligt.
• Nog betere en mooiere graphics, door de vernieuwde next-gen Frostbite engine.
BC 2 zal veel meer variatie hebben want je kan nu net zoals in COD ook je wapens aanpassen. En er zijn 46 wapens en 15 voertuigen dus ik denk dat het lekker chaos gaat worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef Muchachooo het volgende:
Ik weet het niet hoor.. ik heb de eerste BC wel, maar na 1 playthrough had ik écht geen zin om het nog een keer offline te spelen. online vond ik wel leuk, maar op level 18 had ik niet zo'n zin meer. toch maar doorgespeeld tot rank 25 voor de achievement trouwens
dus deel 2 moet heel wat verandering meebrengen, mocht ik het willen kopen.
eerst maar eens een demo'tje dus
ROF = name of the gamequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:17 schreef SuperFruitig het volgende:
BFBC1 is echt KUTMOEILIJK
Echt iedereen is lvl25, ik zit ergens tegen 12 te kakken, hit detection is echt fucking laf, snipers zijn teringslap, spawn-laming is echt GIGANTISCH (ik spawn zeker 10x per potje in het mes of de loop van mijn tegenstander), het lammen met artillery of mortar strike is genadeloos irritant![]()
![]()
En toch blijf ik het spelen op de een of andere manier
BFBC2 ziet er sick uitHopelijk hebben ze alles een stuk verbeterd
Volgens mij geen Jet's (hoorde ik in een interview op gametrailers). Wel helicopters.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:33 schreef Sackboy het volgende:
Kan je nu weer in die straaljagers vliegen zoals in BF2?
Nee geen straaljagers voor zover ik weet..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:33 schreef Sackboy het volgende:
Kan je nu weer in die straaljagers vliegen zoals in BF2?
quote:
Gay. Maar lijkt me wel een vet spel verder.quote:
Ze krijgen dezelfde prijs als de normale versies hoor. Alleen bij deze is in een beperkte oplage beschikbaar. Bij de normale versie krijg je deze unlocks ook. Bij deze krijg je dus gelijk de unlocks.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:15 schreef Silv het volgende:
[..]
Gay. Maar lijkt me wel een vet spel verder.
Ik ben bang dat Tanks nu overpowered gaan worden.quote:
Mwa. Battlefield staat bekend om hun goede balanses he.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:16 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Tanks nu overpowered gaan worden.![]()
120 + Coaxial + motion sensor. The horror.
In BFBC was de balans perfect. (Sterke main gun en geen coaxial) In 1943 ook omdat de coaxial compenseerde voor de zwakke main gun.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mwa. Battlefield staat bekend om hun goede balanses he.
Consoles hebben een maximum van 24 players en PC 32 players.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik wil alleen 64 players servers hebben inplaats van 28/24 is hier ook al wat meer over bekend?
Oh doh, dacht even dat degenen met de LE opeens online voordeel kregen boven de mensen met de normale versiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:16 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ze krijgen dezelfde prijs als de normale versies hoor. Alleen bij deze is in een beperkte oplage beschikbaar. Bij de normale versie krijg je deze unlocks ook. Bij deze krijg je dus gelijk de unlocks.
ik denk dat er ook wel 64 man server komt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:32 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
In BFBC was de balans perfect. (Sterke main gun en geen coaxial) In 1943 ook omdat de coaxial compenseerde voor de zwakke main gun.
[..]
Consoles hebben een maximum van 24 players en PC 32 players.
ze krijgen online wel gelijk die unlocks. Dus een kleine voorsprong.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef Silv het volgende:
[..]
Oh doh, dacht even dat degenen met de LE opeens online voordeel kregen boven de mensen met de normale versie
je spawnt toch gewoon op je squad of niet somsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:17 schreef SuperFruitig het volgende:
BFBC1 is echt KUTMOEILIJK
Echt iedereen is lvl25, ik zit ergens tegen 12 te kakken, hit detection is echt fucking laf, snipers zijn teringslap, spawn-laming is echt GIGANTISCH (ik spawn zeker 10x per potje in het mes of de loop van mijn tegenstander), het lammen met artillery of mortar strike is genadeloos irritant![]()
![]()
Dit gaat de shooter waar ik me volledig op ga richten en niet MW2quote:
Maar tot die tijd zullen we het met MW2 moeten doen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dit gaat de shooter waar ik me volledig op ga richten en niet MW2
Alle battlefield games
Ja maar met MW2 zal ik me ook wel vermaken maar wanneer BFBC2 uitkomt dan haal ik die meteen!!quote:Op zondag 1 november 2009 16:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar tot die tijd zullen we het met MW2 moeten doen.
Of Just Cause 2 moet direkt in Januarie uitkomen.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:33 schreef CecilBDemented het volgende:
hebben hebben hebben hebben hebben hebben hebben hebben hebben hebben hebben
Ja echt he,,quote:Op zondag 1 november 2009 23:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Weinig interesse voor dit topic trouwens, dit gaat wel één van de betere games worden.
Het hype-effect heeft hier een backdrop van 75%quote:Op zondag 1 november 2009 23:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja echt he,,
komt dat iedereen helemaal aan het MW2 hypen isook leuk maar ja
Bij FRS.nl zijn ze net zo ongeduldig als jij.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Is de limited edition al ergens in NL gespot?
Ik wacht op Dynabyte.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bij FRS.nl zijn ze net zo ongeduldig als jij.
Ziet er veel belovend uitquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)attlefield-bad/58728
Holy smoke.
ik krijg ook een stijvert van jou.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:16 schreef RickoKun het volgende:
Jezus christus, jullie zitten nu al met een stijve in den broeksken terwijl ie pas VIJF MAART uitkomt
VIJF MAART, mensenRelaaax!
wtf ik wil 1 voor pc.quote:Op maandag 9 november 2009 12:54 schreef Salsaneck het volgende:
Ik heb een beta key, 19 nov BC2 spelen.
Omdat er geen (bijzonder) nieuws is...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom is het zo rustig hier. Dit spel word een topper gek.
quote:BY: DragonLadee POSTED: Nov 04, 2009, 02:01AM COMMENTS: 222 (Login Required to Comment)
Starting 19 November 2009, PS3 gamers will be able to experience the unprecedented action, destruction, vehicular warfare, squad play and open sandbox environments that only Battlefield can deliver.
The Battlefield: Bad Company 2 multiplayer beta will feature the Arica Harbour map, where up to 24 players can compete in one of the game’s four intense multiplayer modes called Rush. This new map displays a superb balance of vehicle and infantry combat, as the American assault unit attacks the Russian army base with full force, advancing further through a beautiful desert town and towards the industrial area in a desperate attempt to overtake the Arica Harbour. Heavy vehicle warfare on the first bases gradually turns into an intense infantry fight as the level progresses, showcasing this best-in-class online war experience.
Gamers can get a taste of this incredibly intense action by a numbers of ways including reserving the game with participating retailers. While supplies last.
How do I get a Beta Key?
For North America - Beta Keys are limited in quantity and will be available through these select partners: Best Buy and Gamestop. Reserve your copy now in stores!
For Europe and Asia - Keep your eyes open for local opportunities!
More details to follow as we continue to announce additional beta key partners next week. Check back our blog for more details.
Not a PS3 Owner?
Coming December, we will invite players to participate in a PC open beta. Then, early next year, all players worldwide will get to experience this premier shooter when we releases a Battlefield: Bad Company 2 multiplayer DEMO on the Xbox 360, PS3 and PC.
Battlefield: Bad Company 2 will be available on March 2, 2010 in North America and March 5, 2010 in Europe for the Xbox 360, PS3 and the PC.
For more information, follow us on Twitter and sign up for Battlefield Newsletter
Chillllllll!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Omdat er geen (bijzonder) nieuws is...
Battlefield: Bad Company 2 PS3 Beta Begins 19 November 2009
[..]
En het spel komt 02-03-2010 uit
Ik vind het iig heel strak uitzien.quote:
Het ziet helder en overzichtelijker uit dan MW2quote:Op donderdag 12 november 2009 23:40 schreef CantFazeMe het volgende:
!!Update!!
http://g4tv.com/videos/42(...)kthrough/?quality=hd
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het ziet helder en overzichtelijker uit dan MW2
Ze zijn traag ermee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef cerror het volgende:
En nog steeds weet ik de systeemeisen voor de pc niet.
Kan de serveradmin volgens mij ook uitschakelen? Er zijn vast dan ook wel servers zonder KC.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:32 schreef BaraCuda het volgende:
Die Kill-Cam is trouwens ook veel beter.
Als ik ergens een schurft aan heb is een kill-cam die je positie weg geeft.
Zie alleen dat die 64 man online helemaal geen optie isquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:44 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kan de serveradmin volgens mij ook uitschakelen? Er zijn vast dan ook wel servers zonder KC.
Wat is hier nieuw aan.... dat kun je in 1 toch ookquote:Een interessante nieuwe mogelijkheid is het taggen van voertuigen. Tag bijvoorbeeld een tank en je hele team ziet vervolgens de locatie van deze tank op de radar zodat deze makkelijker uitgeschakeld kan worden.
http://www.4evergames.nl/battlefield-bad-company-2-ps3.html
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef CantFazeMe het volgende:
"Finding Nemo"
Swim for atleast 10 miles.
Als je BC1 hebt gespeeld dan weet je dat 12 vs 12 niet weinig is. Vooral bij Gold Rush/Rush, omdat alle actie bij de crates is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:59 schreef BaraCuda het volgende:
Maar serieus 12 vs 12 op dat formaat mappen is toch wel heel schraal niet?
Wat is dat toch met die gamebuilders. Het origineel is heel dicht bij perfectie.
En het vervolg gaan ze dingen schrappen. Beetje jammer.
Toch leuk bedacht? Welke heb jij bedacht dan.quote:
DUDE! Zit je zoe van: "Bohhhhh, nu heb ik alle achievements, oooooooooh maar ik moet nog even 10 mijl gaan zwemmen!"quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:13 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Toch leuk bedacht? Welke heb jij bedacht dan.
20 minuten?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DUDE! Zit je zoe van: "Bohhhhh, nu heb ik alle achievements, oooooooooh maar ik moet nog even 10 mijl gaan zwemmen!"
Zit je daar zoe, 20 minuten met je pookje naar voren cirkeltjes te zwemmen terwijl je niks anders kan doen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DUDE! Zit je zoe van: "Bohhhhh, nu heb ik alle achievements, oooooooooh maar ik moet nog even 10 mijl gaan zwemmen!"
Zit je daar zoe, 20 minuten met je pookje naar voren cirkeltjes te zwemmen terwijl je niks anders kan doen
?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:40 schreef Frankii het volgende:
Heb ik het trouwens compleet gemist, of hebben we nog geen kennis gemaakt met een nieuwe B-company? Of gaan we verder met de vorige B-company?
De kennismaking met het "nieuwe" B-company team is tot nu toequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:40 schreef Frankii het volgende:
Heb ik het trouwens compleet gemist, of hebben we nog geen kennis gemaakt met een nieuwe B-company? Of gaan we verder met de vorige B-company?
Super vet zeg die eerst film. Dat opblazen van een gebouwquote:Op donderdag 19 november 2009 16:22 schreef cerror het volgende:
Hoppa, nieuwe filmpjes!
http://www.gametrailers.c(...)-moments-ep-2/334961
http://www.gametrailers.c(...)attlefield-bad/59042
http://www.gametrailers.c(...)attlefield-bad/59044
Ziet er echt mega goed uit!!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:22 schreef cerror het volgende:
Hoppa, nieuwe filmpjes!
http://www.gametrailers.c(...)-moments-ep-2/334961
http://www.gametrailers.c(...)attlefield-bad/59042
http://www.gametrailers.c(...)attlefield-bad/59044
ik?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:50 schreef Salsaneck het volgende:
Ik heb nog een extra US beta key voor de PS3. Wie wilt?
Allemaal al gebruikt.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef Yari het volgende:
US codes
3QDK-F7BK-A95P
3QMC-76BF-5LFJ
DR34-DAB9-B6A4
A73H-ANBB-R8FJ
DFP2-HDB3-AFBG
HFED-9HB2-56GH
EBFG-HFBE-LT3D
6PHC-N7BE-D856
6R36-77BH-TQAL
NRHT-J3BH-RE6N
J7Q5-78BF-PLMR
DTNM-H8BJ-9GAL
4694-8FBR-3D7Q
46DT-GNB2-L67Q
ABCD-CHBP-2M7M
HQHR-EDBM-R8MP
7TPD-BJBE-T8MH
Q3QF-RJBE-ETKD
MENP-HLB8-LQFN
9G3J-FDBD-P226
9QQD-T8B4-T2FC
823N-AHB8-RL58
JA65-T2B8-Q7EQ
89NJ-GQBE-BDJK
89TP-QLBH-ANK9
8ACT-QFBG-5TAQ
8AJK-JRBE-79QF
8B3J-DEBT-BLLH
8C2P-NFB6-QT7J
894F-KABR-DHKN
8CLT-TRBP-AB4B
8DEE-56BJ-M88G
8DKL-CTBL-AADB
8ED8-PRBF-HQ8C
8FDB-Q3BM-T49N
8G4Q-DHB9-HRDC
839N-2NB5-J4MF
83G3-NNBP-E592
83M9-LRB6-5FQL
842G-F7BJ-6E79
84F7-KFBL-EHLC
852A-C2BL-723K
86QG-A8BG-KLT5
87E7-ATBK-2FNP
885D-N2B9-KKK4
82F8-7EBG-BRGK
8332-CAB8-EJB6
839Q-NCBG-QQG6
QBQ4-68B4-72CP
PMquote:
Dat heb ik ook geroepen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat zijn veel codes.
Ik heb geen PS3. Hoef ik ook niet.
PC.
Ik wil ook (PS3)quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:59 schreef Mopst3r het volgende:
Wie heeft er nog een mooie code voor mij?
maar dan wil ik wel een EU codequote:Op vrijdag 20 november 2009 08:59 schreef Mopst3r het volgende:
Wie heeft er nog een mooie code voor mij?
Nja ieder zijn smaak zou ik zeggen. Ik heb liever de PC.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:45 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geroepen...
Xbox360 of een PS3 ... NOOOOOOIT
360 gekocht en weer verkocht ( vanwege betalen voor de MP online )
PS3 gekocht....... Dat had ik direkt moeten doen inplaaats van de 360
PC (voor spellen)...
Gebruik de PC alleen nog maar voor mijn muziek, foto/video opslag en bewerking
en een aantal forums.
Niet goed? Op PC zullen ze vast wel beter zijn, maar goed...het is ook nog maar beta he en duurt nog een paar maandjes. Ze gaan de graphics vast wel "polishen".quote:Op zondag 22 november 2009 19:18 schreef Trystar het volgende:
Ik heb ook een key![]()
Vanmiddag even gespeeld, wel leukAlleen die graphics
At Launcher.. heb je iets van 5 hits voor nodig. Die tijd heb je meestal niet. Tegen 2 tanks kom je er wel uit met een aardig team (allemaal rocket launchers nemen), maar 4 rond je spawn is echt te veel.quote:Op maandag 23 november 2009 00:35 schreef CantFazeMe het volgende:
@Cheiron ik speel het niet, ga het op de pc spelen, maar goed das ook wel een mooie lijst met probleempjes ik dacht dat liggen er ook wel in zou zijn wat jammer!.
Verder kon je de tanks niet uitschakelen met een At launcher?
Ik heb ook gehoord dat er nu nog weinig teamplay is
Regel ook eens wat voor ons dan lol.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:03 schreef W1ckeDxt het volgende:
Morgen komen bij ons de Bad Company 2 beta codes voor de PS3 binnen, Europe codes.
Dus ik neem er zeker 1tje mee.
Battlefield heeft altijd een streepje voor bij mij, CoD is leuk CS:S Is leuk, maar Battlfield is heerser!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:33 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Regel ook eens wat voor ons dan lol.
Of je hebt voor het eerst de UAV te pakken... je stijgt op... BAM... Einde spelrondequote:Op woensdag 25 november 2009 21:06 schreef Salsaneck het volgende:
De UAV is echt geniaal, ik heb al talloze snipers ge-roadkilled.
Als ik tenminste de kans krijg om de UAV te gebruiken, meestal word je geteamkilled.
Ik heb hier geen één in de buurt.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:44 schreef -CRASH- het volgende:
Bij Game Mania kun je de BFBC 2 Pre-orderen
Het avontuur wordt vervolgd - Bad Company is terug met een compleet nieuwe missie voor één speler. Speel als Haggard, Sarge, Sweetwater of Marlowe van de B-company in missies op besneeuwde bergen, ondoordringbare oerwouden en stoffige dorpjes.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:40 schreef Frankii het volgende:
MW2.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:45 schreef appelsientje het volgende:
Zit er erg gaaf uitmooi dat het nog een paar maanden duurt, kan ik eerst verder met MW2
heet niks voor niks, limited.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
MW2.
*waarom is limited nu alleen beschikbaar via EAShop in NL*
en als ik op bestellen drukt zie ik een ander scherm en daar staat alleen Battlefield Company 2. Niet als een limited edition, ik kan hem ook niet selecteren. Irritant.
Hopelijk komt de limited ook voor andere resellers.
Ik vind dat gewoon dom. Het is alleen per digitale download beschikbaar en ik wil dat niet.quote:
http://blogs.battlefield.(...)-is-falling-not.aspxquote:PC Enhanced Features
* Up to 32 Players on PC (24 on consoles) - Play with up to 32 players online in the biggest multiplayer Maps in Battlefield. Each with a different tactical and gameplay focus set across a variety of environments.
* Full DirectX 9, 10 & 11 Support - Immerse yourself in the Battlefield world as Frostbite engine brings tanks, helicopters and explosions to vivid life on your PC. The game will fully support Windows XP, Vista, and 7 with new tech that further improves things like lighting and shadows.
* Enhanced Gameplay - The PC version also includes wide peripheral support like Joysticks for flying, NVIDIA 3D Vision, Logitech LCD Keyboards and VoIP Support plus a variety of specific features tailored for PC play.
* Friend Support - Find your friends online with the new buddy list to see if and who is online so you can quickly join their game.
* Dedicated Ranked Server - Everyone gets non-stop action with no connection penalties based on some other player's internet. Ranked Server Provider program will give players opportunity to rent their own server(s) located in professional grade datacenters, ability to modify settings like map rotation, create reserved slots for friends or clan members, kick & Ban players, and custom name your ranked server.
* Clan Support & Private Servers - Independent Clan Tag, and ability to rent servers for hosting and controlling private password protected competitive servers with expanded control over the settings from public ranked servers.
* PC Squad Play System - Updated from previous Battlefield PC titles now gives control of your squad before heading into combat.
quote:Minimum Frostbite PC Specifications for BFBC2 & BF1943
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
Main memory: 2GB
Graphics card: GeForce 7800 GT / ATI X1900
Graphics memory: 256MB
Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2)
10GB for Digital Version (BF1943)
Recommended Frostbite PC Specifications for BFBC2 & BF1943
Processor: Quadcore
Main memory: 2GB
Graphics card: GeForce GTX 260
Graphics memory: 512MB
Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2)
10GB for Digital Version (BF1943)
Stel je voor....quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:30 schreef JayKudo het volgende:
Dit wordt echt een sniper only spel, de overige wapens zijn ruk.
Hier ook al aan het janken? Ben je vroeger onzedelijk betast door Bad Company ofzo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:30 schreef JayKudo het volgende:
Wil je even normaal blijven doen? Ik geef mijn feedback als BF fan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef Cheiron het volgende:
Hier ook al aan het janken? Ben je vroeger onzedelijk betast door Bad Company ofzo?
Dat heb ik totaal niet ervaren in BFBC1? Tuurlijk waren er altijd wel een paar snipers maar de meesten niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Stel je voor....
Je ziet niemand ...totaal niemand rondrennen.
Omdat ze allemaal sniper zijn en zich verstopt hebben.
Lastig, zo,n tank snipen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:30 schreef JayKudo het volgende:
Nee, het sniperen is ook veel eenvoudiger dan in BFBC1.Tjek dit filmpje, iemand die voor het eerst BFBC2 speelde:quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:08 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Dat heb ik totaal niet ervaren in BFBC1? Tuurlijk waren er altijd wel een paar snipers maar de meesten niet.
Bijna alle gasten die hij neerschiet staan stil. Dan is het niet zo moeilijk idd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:14 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Nee, het sniperen is ook veel eenvoudiger dan in BFBC1.Tjek dit filmpje, iemand die voor het eerst BFBC2 speelde:
bij mij doet hij het nietquote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef Cheiron het volgende:
Beelden van een nieuwe map:
Bekijk deze YouTube-video
Waarom is youtube toch geblocked hier. Ik wil ook kijken:Pquote:
BF 1943quote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb al 15¤ laten overschrijven op paypal voor BF1943, kost maar 12,99 en voor tussendoor totdat BFBC2 komt.
ik wil mijn gouden tijden van 1942 terug, Iwo Jima!! Ik haal hem voor de pc, hopelijk komt er nog een goede custom mod uit.quote:Op maandag 21 december 2009 22:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
BF 1943![]()
2 weken van mijn zomervakantie aan verneukt![]()
maar wel rang 45/50
Waar heb je hem besteld? Op PSN kan je toch alleen met een creditcard betalen?quote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb al 15¤ laten overschrijven op paypal voor BF1943, kost maar 12,99 en voor tussendoor totdat BFBC2 komt.
Ik wacht op de release bedoel ik. Ik ga hem dan via de EA - shop via Paypal betalen, vandaar dat ik alvast 15 euro hebt aangevraagd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:37 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Op PSN kan je toch alleen met een creditcard betalen?
Who needs a creditcardquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:37 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Op PSN kan je toch alleen met een creditcard betalen?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb wel zin in 1943, ff doorknallen. Masseffect 2 is ook op komst trouwens. Ik ga me helemaal blut spelen 2010. Ik wordt zoooo blut straks door al het leuks wat volgend jaar op de markt komt!
Damn!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef japjaan het volgende:
word echt een supervette game, hopelijk breiden ze de mp nog uit naar 64 spelers ofz zou wel vet zijn
Er is alleen een BETA voor de Ps3 dus alles wat je ziet is voor de Ps3quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef japjaan het volgende:
Trouwens, volgens mij zie ik alleen nog maar filmpjes van xbox/ps3 versie en niet van pc? Of is dit weer zoiets dat ze net als IW de pc versie eventjes snel gaan porten vlak voor de release
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:48 schreef SoldMayor het volgende:
Geen hoge kwaliteit foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar toch![]()
Binnekort demoquote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef SoldMayor het volgende:
Vanmiddag weer hele tijd de BETA gedaan![]()
Dacht dat maar tot de 22st duurtde maar schijnbaar niet![]()
Kan niet wachten tot Maart maar dan koop ik hem wel voor de Xbox 360 want ik kan echt niet meer overweg met de ps3 controls
En dit wordt waarschijnlijk ook mijn GOTY van 2010
Van de single player dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Binnekort demovoor xbox en ps3 en daarna Beta voor PC.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Binnekort demovoor xbox en ps3 en daarna Beta voor PC.
Hmm...quote:Op donderdag 24 december 2009 02:00 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
NIET OFFICIEËL BEVESTIGT
PC Beta 28 Januarie (speelbaar tot 25 februarie)
BRON: Badcompany2.nl
Dat filmpjequote:Op donderdag 24 december 2009 10:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Update
http://blogs.battlefield.ea.com/Default.aspx##
Ja is wel vet! Vond ik ook alquote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat filmpje![]()
Echt lekker teamwork
heb je wel gelijk in, maar ik vond de straaljagers altijd zo bagger in BF2. In BF1942 heb ik me echt goed vermaakt met de tweede wereld vliegtuigen. Het is compleet anders vind ik..quote:Op donderdag 24 december 2009 16:45 schreef Dynd het volgende:
Ik vind het jammer dat er geen vliegtuigen zijn, dat hoort toch wel een beetje bij Battlefield.
Ach ja helaas,,quote:Op donderdag 24 december 2009 16:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
heb je wel gelijk in, maar ik vond de straaljagers altijd zo bagger in BF2. In BF1942 heb ik me echt goed vermaakt met de tweede wereld vliegtuigen. Het is compleet anders vind ik..
Maar ja, een goede bom droppen waar veel mensen zijn is ook erg leuk. Ben ik mee eens.
Joa! Dat is ook erg leuk! Ben erg benieuwd naar. Mij gewoon de teamwork het leukste. Het begin zal wel wat tegenvallen omdat alles nieuw is en niemand de mappen nog goed kent. Dat is altijd lachen geblazen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach ja helaas,,
maar in BFBC 2 zijn nu wel 3 of 4 verschillende helicopters![]()
owk vet
Zit hem nu nog te spelenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:36 schreef -CRASH- het volgende:
De PS3 Beta is voorbij.... Maar smijt de savegame niet weg.
Als de demo komt kun je ermee verder gaan.
ofcquote:Op zondag 27 december 2009 20:48 schreef japjaan het volgende:
komt die?
Geen idee, is dat er dan? Dat is toch een gerucht?quote:Op maandag 28 december 2009 18:27 schreef koffiegast het volgende:
ziet er interessant uit
4 player coop ook?
Ik maar via internet. Jammer dat Gamehubs hem niet niet heeft. Weet iemand een andere goedkopeshop waar je hem kan pre-orderen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef emokid het volgende:
Dit wordt zo'n ziek spel.Ik koop hem gelijk bij de launch.
http://www.budgetgaming.n(...)202/console-all.htmlquote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik maar via internet. Jammer dat Gamehubs hem niet niet heeft. Weet iemand een andere goedkopeshop waar je hem kan pre-orderen?
Waar? Welke shop?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:39 schreef -CRASH- het volgende:
Zo net voor de PS3 BFBC2 LE en Just Cause 2 LE in de pre-order gegooid.
Game Maniaquote:
Hmmm ok. Ik wil de LE bestellen bij EA shop, maar die is alleen digitaal. Krijg jij dan fysieke DVD's ofzo?quote:
Ja nog een echte oudewetse DVDquote:Op woensdag 30 december 2009 17:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hmmm ok. Ik wil de LE bestellen bij EA shop, maar die is alleen digitaal. Krijg jij dan fysieke DVD's ofzo?
Je bedoelt concurrent.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:52 schreef hardy_party het volgende:
Een goede opvolger van Modern Warfare
quote:As promised here is the PC Blog on the Beta & a few other things, yes some people, places, and things may have leaked a little something, but we are here to clarify everything and make it all official since we can now commit to the listed dates! :-)
BETA Details:
Beta Begins/Ends
Jan 28th/Feb 25th
Map Name
Port Valdez
Players
32
Game Mode
Rush
Environment
Snow
Theme
Vehicle and Infantry
Back Story
The battle for Port Valdez is fought alongside the waterline towards a great oil industrial landscape in the Alaskan mountains. Using basically everything they've got the Russian forces are launching an airborne assault to knock out the oil industries in the area. In their arsenal there are Main Battle Tanks as well as fast-moving Quad Bikes and mobile armored AA. It's a vehicle focused battle, but with plenty of infantry combat.
How to Download: Check back to the Battlefield Bad Company 2 Beta Page closer to beta launch date for download instructions.
How To Get Access: Reserve Battlefield Bad Company 2 is the most sure fire way and right now we are still finalizing which Retailers & e-Tailers will participate (it's up to them). If you're eager to ensure you get in confirmed distributors to Pre-Order consumers are the EA Store and at GameStop.com. We'll have another Blog to update new retailers & e-Tailers that have teamed up with us as well as alternate channels to obtain a Closed Beta Key.
Misc. Details
Steam Beta: Yes there was a leaked image of a Package file we propped on Steam. People with illegal accounts can see games in this environment, but this is not a Beta in the term of Public Test Beta, but a real development Beta installer client for the Steam version of the full game. We are however working with Steam to have the Public PC Beta available on Steam, but can't confirm this quite yet so cross your fingers Steam users. :-)
Anti Cheat: We're going with PunkBuster supporting the same options BF2 and BF2142 had to run unranked without PunkBuster.
Mod Tools: There will not be mod tools for BFBC2. However a majority of the the games logic is controlled by the server and there will be Serverside control options for the dedicated servers.
Public Server Files: We will not distribute these publicly. There are many factors for why we have decided this with the biggest factor being security & integrity of our game & Dedicated Servers.
What is this?
//GvD
Bron: http://Blogs.Battlefield.Ea.com
Dedicated zijn er al, dat is een eerste stap vergeet dat niet. Btw ze werken nog aan de Frostbite engine. Met omgevingen die kapot kunnen is het best moeilijk om goede modtools te maken.quote:
Ja oke. Welke hebben jullie preordered? Via EAgames shop ga ik niet preorderen.... ze willen echt weer alles van je weten terwijl het digital download only is. Ik haal wel een "geen limited" edition bij Dynabyte.nlquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:56 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dedicated zijn er al, dat is een eerste stap vergeet dat niet. Btw ze werken nog aan de Frostbite engine. Met omgevingen die kapot kunnen is het best moeilijk om goede modtools te maken.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:33 schreef emokid het volgende:
http://blogs.battlefield.(...)BC2BetaChangeLog.txt
Dit zijn de fixes die gemaakt zijn na de beta. Ziet er goed uit.![]()
Preoder.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:40 schreef japjaan het volgende:
hoe maak je kans op zon beta key dan?
Zoeken is ook een kunst.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat zijn de specs voor de pc?
Ik heb nu een momenteel een HD202 Sennheiser geloof ik. iig wel Sennheiser, maar geen mic op. Die kostte maar 30 euro.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:58 schreef japjaan het volgende:
Niet met dat ding.. het is maar net wat je wilt.. wil je perfect geluid voor de sensatie of wil je precies aan de voetstappen horen waar je enemy zit?
Omdat ik een tijd CS heb gespeeld ging ik dus voor het laatste en heb ik een SteelSeries 5Hv2 gekocht, maar hier zit totaal geen laag in dus alles is heel scherp.
Sennheiser heeft ook hele goede headsets en ik denk dat die meer voor jou bedoeld zijn (tenminste ik ga er vanuit dat, omdat je in het BC2 topic dit vraagt, gewoon een vet geluid op je oren wilt en je wilt schrikken van explosies
Die logitech ziet er niet uit btw haha
Check voor dat geld deze anders eens: http://tweakers.net/pricewatch/170977/sennheiser-pc-350.html
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:03 schreef Burakius het volgende:
tvp. Is dit spel zoiets als bf2?
Wel blackhawks etc? waar je met zijn meerdere in kan?quote:
Blackhawks zitten erin met twee miniguns aan boordquote:Op maandag 18 januari 2010 22:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wel blackhawks etc? waar je met zijn meerdere in kan?
Ja die waren in BF2 een aanwinst als je 2 vijandelijke apaches in de lucht had.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:04 schreef Dibble het volgende:
[..]
Blackhawks zitten erin met twee miniguns aan boord
Luister bij 1.15
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:48 schreef Burakius het volgende:
Mwah, BF2 lijkt me veel leuker. Dit is een slap aftreksel met opgetunde graphics daarvan. Gameplay ziet er echter niet zo goed uit als BF2.
Mwah, BF2 lijkt me veel leuker. Dit is een slap aftreksel met opgetunde graphics daarvan. Gameplay ziet er echter niet zo goed uit als BF2.
Waarom zouden we je helpen, jij vind hem toch niet leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:33 schreef Burakius het volgende:
Don't be hatin. Waar kun je checken of je em kunt draaien btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Kuttroll, je bakt er weinig van. Verveel je elders.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:48 schreef Burakius het volgende:
Wat een hateeerssss . Maar dat is goed, betekent dat jullie niet mainstream zijn.
Het ziet er hetzelfde uit als Battlefield 2.
Waarom koop je dit spel? Het is haram man.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:00 schreef Burakius het volgende:
Ik ga dit spel ook kopen. Dus wat is je probleem
Ik ga hier maar niet serieus op in. Trollquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:03 schreef emokid het volgende:
[..]
Waarom koop je dit spel? Het is haram man.
Jij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet serieus op in. Troll
Idd. BF2 speelt een stuk anders. Ik had hem toevallig pas opnieuw geinstaleerd om eens een potje online te spelen. Maar het enige wat ik zag was granaten. BC2 is echt een stuk leuker. Ik speel alleen nog maar AIX. Dat is nog wel vet om te spelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:24 schreef emokid het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga eerst BC1 spelen voor je met dit soort ongefundeerde en onwetende uitspraken komt.
Waar kan ik die downloaden? Heb al talloze sites afgezocht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:02 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Idd. BF2 speelt een stuk anders. Ik had hem toevallig pas opnieuw geinstaleerd om eens een potje online te spelen. Maar het enige wat ik zag was granaten. BC2 is echt een stuk leuker. Ik speel alleen nog maar AIX. Dat is nog wel vet om te spelen.
Veel mirrors werkten idd niet meer. Zal even kijken welke ik gepakt hadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef Dibble het volgende:
[..]
Waar kan ik die downloaden? Heb al talloze sites afgezocht.
het mooie aan AIX is dat het lopen enzo heel anders aanvoelt als BF2, alsof het een compleet ander spel is, het voelt veel soepelerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef Dibble het volgende:
Wat een uberl33t mod zeg, Zoveel content. En die vliegtuigendit houd me wel een tijdje zoet
Waarom probeer je hieruit nou uit te lullen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:43 schreef Burakius het volgende:
http://badcompany2.ea.com/#/videos/id/7
Na deze vid ben ik verkocht. Ik moet deze game kopen.
Clan beginnen ofzoiets?
Accept me into your groupquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waarom probeer je hieruit nou uit te lullen?
MW valt me vies tegen... Ik had de valse verwachting dat het BF zou zijn, maar het is gewoon, right back to 1999, Quake 3 Arena met andere wapensquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:03 schreef emokid het volgende:
Dit wordt sowieso een ontzettend zieke shooter. BC1 is zelfs al beter dan MW2.
MP demo in Februariequote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:59 schreef emokid het volgende:
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/81?ch=1&sd=1
Uitgebreid stuk over de single player met nieuwe beelden.
Publieke MP beta vanaf 26 januariquote:
Wat moet ik nou met de PC betaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Publieke MP beta vanaf 26 januari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |