quote:Op maandag 18 januari 2010 21:03 schreef Burakius het volgende:
tvp. Is dit spel zoiets als bf2?
Wel blackhawks etc? waar je met zijn meerdere in kan?quote:
Blackhawks zitten erin met twee miniguns aan boordquote:Op maandag 18 januari 2010 22:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wel blackhawks etc? waar je met zijn meerdere in kan?
Ja die waren in BF2 een aanwinst als je 2 vijandelijke apaches in de lucht had.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:04 schreef Dibble het volgende:
[..]
Blackhawks zitten erin met twee miniguns aan boord
Luister bij 1.15
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:48 schreef Burakius het volgende:
Mwah, BF2 lijkt me veel leuker. Dit is een slap aftreksel met opgetunde graphics daarvan. Gameplay ziet er echter niet zo goed uit als BF2.
Mwah, BF2 lijkt me veel leuker. Dit is een slap aftreksel met opgetunde graphics daarvan. Gameplay ziet er echter niet zo goed uit als BF2.
Waarom zouden we je helpen, jij vind hem toch niet leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:33 schreef Burakius het volgende:
Don't be hatin. Waar kun je checken of je em kunt draaien btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Kuttroll, je bakt er weinig van. Verveel je elders.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:48 schreef Burakius het volgende:
Wat een hateeerssss . Maar dat is goed, betekent dat jullie niet mainstream zijn.
Het ziet er hetzelfde uit als Battlefield 2.
Waarom koop je dit spel? Het is haram man.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:00 schreef Burakius het volgende:
Ik ga dit spel ook kopen. Dus wat is je probleem
Ik ga hier maar niet serieus op in. Trollquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:03 schreef emokid het volgende:
[..]
Waarom koop je dit spel? Het is haram man.
Jij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet serieus op in. Troll
Idd. BF2 speelt een stuk anders. Ik had hem toevallig pas opnieuw geinstaleerd om eens een potje online te spelen. Maar het enige wat ik zag was granaten. BC2 is echt een stuk leuker. Ik speel alleen nog maar AIX. Dat is nog wel vet om te spelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:24 schreef emokid het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga eerst BC1 spelen voor je met dit soort ongefundeerde en onwetende uitspraken komt.
Waar kan ik die downloaden? Heb al talloze sites afgezocht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:02 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Idd. BF2 speelt een stuk anders. Ik had hem toevallig pas opnieuw geinstaleerd om eens een potje online te spelen. Maar het enige wat ik zag was granaten. BC2 is echt een stuk leuker. Ik speel alleen nog maar AIX. Dat is nog wel vet om te spelen.
Veel mirrors werkten idd niet meer. Zal even kijken welke ik gepakt hadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef Dibble het volgende:
[..]
Waar kan ik die downloaden? Heb al talloze sites afgezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |