ik?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:50 schreef Salsaneck het volgende:
Ik heb nog een extra US beta key voor de PS3. Wie wilt?
Allemaal al gebruikt.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef Yari het volgende:
US codes
3QDK-F7BK-A95P
3QMC-76BF-5LFJ
DR34-DAB9-B6A4
A73H-ANBB-R8FJ
DFP2-HDB3-AFBG
HFED-9HB2-56GH
EBFG-HFBE-LT3D
6PHC-N7BE-D856
6R36-77BH-TQAL
NRHT-J3BH-RE6N
J7Q5-78BF-PLMR
DTNM-H8BJ-9GAL
4694-8FBR-3D7Q
46DT-GNB2-L67Q
ABCD-CHBP-2M7M
HQHR-EDBM-R8MP
7TPD-BJBE-T8MH
Q3QF-RJBE-ETKD
MENP-HLB8-LQFN
9G3J-FDBD-P226
9QQD-T8B4-T2FC
823N-AHB8-RL58
JA65-T2B8-Q7EQ
89NJ-GQBE-BDJK
89TP-QLBH-ANK9
8ACT-QFBG-5TAQ
8AJK-JRBE-79QF
8B3J-DEBT-BLLH
8C2P-NFB6-QT7J
894F-KABR-DHKN
8CLT-TRBP-AB4B
8DEE-56BJ-M88G
8DKL-CTBL-AADB
8ED8-PRBF-HQ8C
8FDB-Q3BM-T49N
8G4Q-DHB9-HRDC
839N-2NB5-J4MF
83G3-NNBP-E592
83M9-LRB6-5FQL
842G-F7BJ-6E79
84F7-KFBL-EHLC
852A-C2BL-723K
86QG-A8BG-KLT5
87E7-ATBK-2FNP
885D-N2B9-KKK4
82F8-7EBG-BRGK
8332-CAB8-EJB6
839Q-NCBG-QQG6
QBQ4-68B4-72CP
PMquote:
Dat heb ik ook geroepen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat zijn veel codes.
Ik heb geen PS3. Hoef ik ook niet.
PC.
Ik wil ook (PS3)quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:59 schreef Mopst3r het volgende:
Wie heeft er nog een mooie code voor mij?
maar dan wil ik wel een EU codequote:Op vrijdag 20 november 2009 08:59 schreef Mopst3r het volgende:
Wie heeft er nog een mooie code voor mij?
Nja ieder zijn smaak zou ik zeggen. Ik heb liever de PC.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:45 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geroepen...
Xbox360 of een PS3 ... NOOOOOOIT
360 gekocht en weer verkocht ( vanwege betalen voor de MP online )
PS3 gekocht....... Dat had ik direkt moeten doen inplaaats van de 360
PC (voor spellen)...
Gebruik de PC alleen nog maar voor mijn muziek, foto/video opslag en bewerking
en een aantal forums.
Niet goed? Op PC zullen ze vast wel beter zijn, maar goed...het is ook nog maar beta he en duurt nog een paar maandjes. Ze gaan de graphics vast wel "polishen".quote:Op zondag 22 november 2009 19:18 schreef Trystar het volgende:
Ik heb ook een key![]()
Vanmiddag even gespeeld, wel leukAlleen die graphics
At Launcher.. heb je iets van 5 hits voor nodig. Die tijd heb je meestal niet. Tegen 2 tanks kom je er wel uit met een aardig team (allemaal rocket launchers nemen), maar 4 rond je spawn is echt te veel.quote:Op maandag 23 november 2009 00:35 schreef CantFazeMe het volgende:
@Cheiron ik speel het niet, ga het op de pc spelen, maar goed das ook wel een mooie lijst met probleempjes ik dacht dat liggen er ook wel in zou zijn wat jammer!.
Verder kon je de tanks niet uitschakelen met een At launcher?
Ik heb ook gehoord dat er nu nog weinig teamplay is
Regel ook eens wat voor ons dan lol.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:03 schreef W1ckeDxt het volgende:
Morgen komen bij ons de Bad Company 2 beta codes voor de PS3 binnen, Europe codes.
Dus ik neem er zeker 1tje mee.
Battlefield heeft altijd een streepje voor bij mij, CoD is leuk CS:S Is leuk, maar Battlfield is heerser!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:33 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Regel ook eens wat voor ons dan lol.
Of je hebt voor het eerst de UAV te pakken... je stijgt op... BAM... Einde spelrondequote:Op woensdag 25 november 2009 21:06 schreef Salsaneck het volgende:
De UAV is echt geniaal, ik heb al talloze snipers ge-roadkilled.
Als ik tenminste de kans krijg om de UAV te gebruiken, meestal word je geteamkilled.
Ik heb hier geen één in de buurt.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:44 schreef -CRASH- het volgende:
Bij Game Mania kun je de BFBC 2 Pre-orderen
Het avontuur wordt vervolgd - Bad Company is terug met een compleet nieuwe missie voor één speler. Speel als Haggard, Sarge, Sweetwater of Marlowe van de B-company in missies op besneeuwde bergen, ondoordringbare oerwouden en stoffige dorpjes.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:40 schreef Frankii het volgende:
Heb ik het trouwens compleet gemist, of hebben we nog geen kennis gemaakt met een nieuwe B-company? Of gaan we verder met de vorige B-company?
MW2.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:45 schreef appelsientje het volgende:
Zit er erg gaaf uitmooi dat het nog een paar maanden duurt, kan ik eerst verder met MW2
heet niks voor niks, limited.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
MW2.
*waarom is limited nu alleen beschikbaar via EAShop in NL*
en als ik op bestellen drukt zie ik een ander scherm en daar staat alleen Battlefield Company 2. Niet als een limited edition, ik kan hem ook niet selecteren. Irritant.
Hopelijk komt de limited ook voor andere resellers.
Ik vind dat gewoon dom. Het is alleen per digitale download beschikbaar en ik wil dat niet.quote:
http://blogs.battlefield.(...)-is-falling-not.aspxquote:PC Enhanced Features
* Up to 32 Players on PC (24 on consoles) - Play with up to 32 players online in the biggest multiplayer Maps in Battlefield. Each with a different tactical and gameplay focus set across a variety of environments.
* Full DirectX 9, 10 & 11 Support - Immerse yourself in the Battlefield world as Frostbite engine brings tanks, helicopters and explosions to vivid life on your PC. The game will fully support Windows XP, Vista, and 7 with new tech that further improves things like lighting and shadows.
* Enhanced Gameplay - The PC version also includes wide peripheral support like Joysticks for flying, NVIDIA 3D Vision, Logitech LCD Keyboards and VoIP Support plus a variety of specific features tailored for PC play.
* Friend Support - Find your friends online with the new buddy list to see if and who is online so you can quickly join their game.
* Dedicated Ranked Server - Everyone gets non-stop action with no connection penalties based on some other player's internet. Ranked Server Provider program will give players opportunity to rent their own server(s) located in professional grade datacenters, ability to modify settings like map rotation, create reserved slots for friends or clan members, kick & Ban players, and custom name your ranked server.
* Clan Support & Private Servers - Independent Clan Tag, and ability to rent servers for hosting and controlling private password protected competitive servers with expanded control over the settings from public ranked servers.
* PC Squad Play System - Updated from previous Battlefield PC titles now gives control of your squad before heading into combat.
quote:Minimum Frostbite PC Specifications for BFBC2 & BF1943
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
Main memory: 2GB
Graphics card: GeForce 7800 GT / ATI X1900
Graphics memory: 256MB
Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2)
10GB for Digital Version (BF1943)
Recommended Frostbite PC Specifications for BFBC2 & BF1943
Processor: Quadcore
Main memory: 2GB
Graphics card: GeForce GTX 260
Graphics memory: 512MB
Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2)
10GB for Digital Version (BF1943)
Stel je voor....quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:30 schreef JayKudo het volgende:
Dit wordt echt een sniper only spel, de overige wapens zijn ruk.
Hier ook al aan het janken? Ben je vroeger onzedelijk betast door Bad Company ofzo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:30 schreef JayKudo het volgende:
Wil je even normaal blijven doen? Ik geef mijn feedback als BF fan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef Cheiron het volgende:
Hier ook al aan het janken? Ben je vroeger onzedelijk betast door Bad Company ofzo?
Dat heb ik totaal niet ervaren in BFBC1? Tuurlijk waren er altijd wel een paar snipers maar de meesten niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Stel je voor....
Je ziet niemand ...totaal niemand rondrennen.
Omdat ze allemaal sniper zijn en zich verstopt hebben.
Lastig, zo,n tank snipen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:30 schreef JayKudo het volgende:
Nee, het sniperen is ook veel eenvoudiger dan in BFBC1.Tjek dit filmpje, iemand die voor het eerst BFBC2 speelde:quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:08 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Dat heb ik totaal niet ervaren in BFBC1? Tuurlijk waren er altijd wel een paar snipers maar de meesten niet.
Bijna alle gasten die hij neerschiet staan stil. Dan is het niet zo moeilijk idd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:14 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Nee, het sniperen is ook veel eenvoudiger dan in BFBC1.Tjek dit filmpje, iemand die voor het eerst BFBC2 speelde:
bij mij doet hij het nietquote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef Cheiron het volgende:
Beelden van een nieuwe map:
Bekijk deze YouTube-video
Waarom is youtube toch geblocked hier. Ik wil ook kijken:Pquote:
BF 1943quote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb al 15¤ laten overschrijven op paypal voor BF1943, kost maar 12,99 en voor tussendoor totdat BFBC2 komt.
ik wil mijn gouden tijden van 1942 terug, Iwo Jima!! Ik haal hem voor de pc, hopelijk komt er nog een goede custom mod uit.quote:Op maandag 21 december 2009 22:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
BF 1943![]()
2 weken van mijn zomervakantie aan verneukt![]()
maar wel rang 45/50
Waar heb je hem besteld? Op PSN kan je toch alleen met een creditcard betalen?quote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb al 15¤ laten overschrijven op paypal voor BF1943, kost maar 12,99 en voor tussendoor totdat BFBC2 komt.
Ik wacht op de release bedoel ik. Ik ga hem dan via de EA - shop via Paypal betalen, vandaar dat ik alvast 15 euro hebt aangevraagd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:37 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Op PSN kan je toch alleen met een creditcard betalen?
Who needs a creditcardquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:37 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Op PSN kan je toch alleen met een creditcard betalen?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb wel zin in 1943, ff doorknallen. Masseffect 2 is ook op komst trouwens. Ik ga me helemaal blut spelen 2010. Ik wordt zoooo blut straks door al het leuks wat volgend jaar op de markt komt!
Damn!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef japjaan het volgende:
word echt een supervette game, hopelijk breiden ze de mp nog uit naar 64 spelers ofz zou wel vet zijn
Er is alleen een BETA voor de Ps3 dus alles wat je ziet is voor de Ps3quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef japjaan het volgende:
Trouwens, volgens mij zie ik alleen nog maar filmpjes van xbox/ps3 versie en niet van pc? Of is dit weer zoiets dat ze net als IW de pc versie eventjes snel gaan porten vlak voor de release
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:48 schreef SoldMayor het volgende:
Geen hoge kwaliteit foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar toch![]()
Binnekort demoquote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef SoldMayor het volgende:
Vanmiddag weer hele tijd de BETA gedaan![]()
Dacht dat maar tot de 22st duurtde maar schijnbaar niet![]()
Kan niet wachten tot Maart maar dan koop ik hem wel voor de Xbox 360 want ik kan echt niet meer overweg met de ps3 controls
En dit wordt waarschijnlijk ook mijn GOTY van 2010
Van de single player dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Binnekort demovoor xbox en ps3 en daarna Beta voor PC.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Binnekort demovoor xbox en ps3 en daarna Beta voor PC.
Hmm...quote:Op donderdag 24 december 2009 02:00 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
NIET OFFICIEËL BEVESTIGT
PC Beta 28 Januarie (speelbaar tot 25 februarie)
BRON: Badcompany2.nl
Dat filmpjequote:Op donderdag 24 december 2009 10:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Update
http://blogs.battlefield.ea.com/Default.aspx##
Ja is wel vet! Vond ik ook alquote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat filmpje![]()
Echt lekker teamwork
heb je wel gelijk in, maar ik vond de straaljagers altijd zo bagger in BF2. In BF1942 heb ik me echt goed vermaakt met de tweede wereld vliegtuigen. Het is compleet anders vind ik..quote:Op donderdag 24 december 2009 16:45 schreef Dynd het volgende:
Ik vind het jammer dat er geen vliegtuigen zijn, dat hoort toch wel een beetje bij Battlefield.
Ach ja helaas,,quote:Op donderdag 24 december 2009 16:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
heb je wel gelijk in, maar ik vond de straaljagers altijd zo bagger in BF2. In BF1942 heb ik me echt goed vermaakt met de tweede wereld vliegtuigen. Het is compleet anders vind ik..
Maar ja, een goede bom droppen waar veel mensen zijn is ook erg leuk. Ben ik mee eens.
Joa! Dat is ook erg leuk! Ben erg benieuwd naar. Mij gewoon de teamwork het leukste. Het begin zal wel wat tegenvallen omdat alles nieuw is en niemand de mappen nog goed kent. Dat is altijd lachen geblazen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach ja helaas,,
maar in BFBC 2 zijn nu wel 3 of 4 verschillende helicopters![]()
owk vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |