Zit hem nu nog te spelenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:36 schreef -CRASH- het volgende:
De PS3 Beta is voorbij.... Maar smijt de savegame niet weg.
Als de demo komt kun je ermee verder gaan.
ofcquote:Op zondag 27 december 2009 20:48 schreef japjaan het volgende:
komt die?
Geen idee, is dat er dan? Dat is toch een gerucht?quote:Op maandag 28 december 2009 18:27 schreef koffiegast het volgende:
ziet er interessant uit
4 player coop ook?
Ik maar via internet. Jammer dat Gamehubs hem niet niet heeft. Weet iemand een andere goedkopeshop waar je hem kan pre-orderen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef emokid het volgende:
Dit wordt zo'n ziek spel.Ik koop hem gelijk bij de launch.
http://www.budgetgaming.n(...)202/console-all.htmlquote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik maar via internet. Jammer dat Gamehubs hem niet niet heeft. Weet iemand een andere goedkopeshop waar je hem kan pre-orderen?
Waar? Welke shop?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:39 schreef -CRASH- het volgende:
Zo net voor de PS3 BFBC2 LE en Just Cause 2 LE in de pre-order gegooid.
Game Maniaquote:
Hmmm ok. Ik wil de LE bestellen bij EA shop, maar die is alleen digitaal. Krijg jij dan fysieke DVD's ofzo?quote:
Ja nog een echte oudewetse DVDquote:Op woensdag 30 december 2009 17:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hmmm ok. Ik wil de LE bestellen bij EA shop, maar die is alleen digitaal. Krijg jij dan fysieke DVD's ofzo?
Je bedoelt concurrent.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:52 schreef hardy_party het volgende:
Een goede opvolger van Modern Warfare
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |