Hier ook al aan het janken? Ben je vroeger onzedelijk betast door Bad Company ofzo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:30 schreef JayKudo het volgende:
Dit wordt echt een sniper only spel, de overige wapens zijn ruk.
Wil je even normaal blijven doen? Ik geef mijn feedback als BF fan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef Cheiron het volgende:
Hier ook al aan het janken? Ben je vroeger onzedelijk betast door Bad Company ofzo?
Dat heb ik totaal niet ervaren in BFBC1? Tuurlijk waren er altijd wel een paar snipers maar de meesten niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Stel je voor....
Je ziet niemand ...totaal niemand rondrennen.
Omdat ze allemaal sniper zijn en zich verstopt hebben.
Lastig, zo,n tank snipen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:30 schreef JayKudo het volgende:
Dit wordt echt een sniper only spel, de overige wapens zijn ruk.
Nee, het sniperen is ook veel eenvoudiger dan in BFBC1.Tjek dit filmpje, iemand die voor het eerst BFBC2 speelde:quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:08 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Dat heb ik totaal niet ervaren in BFBC1? Tuurlijk waren er altijd wel een paar snipers maar de meesten niet.
Bijna alle gasten die hij neerschiet staan stil. Dan is het niet zo moeilijk idd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:14 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Nee, het sniperen is ook veel eenvoudiger dan in BFBC1.Tjek dit filmpje, iemand die voor het eerst BFBC2 speelde:
bij mij doet hij het nietquote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef Cheiron het volgende:
Beelden van een nieuwe map:
Bekijk deze YouTube-video
Waarom is youtube toch geblocked hier. Ik wil ook kijken:Pquote:
BF 1943quote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb al 15¤ laten overschrijven op paypal voor BF1943, kost maar 12,99 en voor tussendoor totdat BFBC2 komt.
ik wil mijn gouden tijden van 1942 terug, Iwo Jima!! Ik haal hem voor de pc, hopelijk komt er nog een goede custom mod uit.quote:Op maandag 21 december 2009 22:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
BF 1943![]()
2 weken van mijn zomervakantie aan verneukt![]()
maar wel rang 45/50
Waar heb je hem besteld? Op PSN kan je toch alleen met een creditcard betalen?quote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb al 15¤ laten overschrijven op paypal voor BF1943, kost maar 12,99 en voor tussendoor totdat BFBC2 komt.
Ik wacht op de release bedoel ik. Ik ga hem dan via de EA - shop via Paypal betalen, vandaar dat ik alvast 15 euro hebt aangevraagd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:37 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Op PSN kan je toch alleen met een creditcard betalen?
Who needs a creditcardquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:37 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Op PSN kan je toch alleen met een creditcard betalen?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb wel zin in 1943, ff doorknallen. Masseffect 2 is ook op komst trouwens. Ik ga me helemaal blut spelen 2010. Ik wordt zoooo blut straks door al het leuks wat volgend jaar op de markt komt!
Damn!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef japjaan het volgende:
word echt een supervette game, hopelijk breiden ze de mp nog uit naar 64 spelers ofz zou wel vet zijn
Er is alleen een BETA voor de Ps3 dus alles wat je ziet is voor de Ps3quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef japjaan het volgende:
Trouwens, volgens mij zie ik alleen nog maar filmpjes van xbox/ps3 versie en niet van pc? Of is dit weer zoiets dat ze net als IW de pc versie eventjes snel gaan porten vlak voor de release
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:48 schreef SoldMayor het volgende:
Geen hoge kwaliteit foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar toch![]()
Binnekort demoquote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef SoldMayor het volgende:
Vanmiddag weer hele tijd de BETA gedaan![]()
Dacht dat maar tot de 22st duurtde maar schijnbaar niet![]()
Kan niet wachten tot Maart maar dan koop ik hem wel voor de Xbox 360 want ik kan echt niet meer overweg met de ps3 controls
En dit wordt waarschijnlijk ook mijn GOTY van 2010
Van de single player dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Binnekort demovoor xbox en ps3 en daarna Beta voor PC.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Binnekort demovoor xbox en ps3 en daarna Beta voor PC.
Hmm...quote:Op donderdag 24 december 2009 02:00 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
NIET OFFICIEËL BEVESTIGT
PC Beta 28 Januarie (speelbaar tot 25 februarie)
BRON: Badcompany2.nl
Dat filmpjequote:Op donderdag 24 december 2009 10:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Update
http://blogs.battlefield.ea.com/Default.aspx##
Ja is wel vet! Vond ik ook alquote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat filmpje![]()
Echt lekker teamwork
heb je wel gelijk in, maar ik vond de straaljagers altijd zo bagger in BF2. In BF1942 heb ik me echt goed vermaakt met de tweede wereld vliegtuigen. Het is compleet anders vind ik..quote:Op donderdag 24 december 2009 16:45 schreef Dynd het volgende:
Ik vind het jammer dat er geen vliegtuigen zijn, dat hoort toch wel een beetje bij Battlefield.
Ach ja helaas,,quote:Op donderdag 24 december 2009 16:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
heb je wel gelijk in, maar ik vond de straaljagers altijd zo bagger in BF2. In BF1942 heb ik me echt goed vermaakt met de tweede wereld vliegtuigen. Het is compleet anders vind ik..
Maar ja, een goede bom droppen waar veel mensen zijn is ook erg leuk. Ben ik mee eens.
Joa! Dat is ook erg leuk! Ben erg benieuwd naar. Mij gewoon de teamwork het leukste. Het begin zal wel wat tegenvallen omdat alles nieuw is en niemand de mappen nog goed kent. Dat is altijd lachen geblazen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach ja helaas,,
maar in BFBC 2 zijn nu wel 3 of 4 verschillende helicopters![]()
owk vet
Zit hem nu nog te spelenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:36 schreef -CRASH- het volgende:
De PS3 Beta is voorbij.... Maar smijt de savegame niet weg.
Als de demo komt kun je ermee verder gaan.
ofcquote:Op zondag 27 december 2009 20:48 schreef japjaan het volgende:
komt die?
Geen idee, is dat er dan? Dat is toch een gerucht?quote:Op maandag 28 december 2009 18:27 schreef koffiegast het volgende:
ziet er interessant uit
4 player coop ook?
Ik maar via internet. Jammer dat Gamehubs hem niet niet heeft. Weet iemand een andere goedkopeshop waar je hem kan pre-orderen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef emokid het volgende:
Dit wordt zo'n ziek spel.Ik koop hem gelijk bij de launch.
http://www.budgetgaming.n(...)202/console-all.htmlquote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik maar via internet. Jammer dat Gamehubs hem niet niet heeft. Weet iemand een andere goedkopeshop waar je hem kan pre-orderen?
Waar? Welke shop?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:39 schreef -CRASH- het volgende:
Zo net voor de PS3 BFBC2 LE en Just Cause 2 LE in de pre-order gegooid.
Game Maniaquote:
Hmmm ok. Ik wil de LE bestellen bij EA shop, maar die is alleen digitaal. Krijg jij dan fysieke DVD's ofzo?quote:
Ja nog een echte oudewetse DVDquote:Op woensdag 30 december 2009 17:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hmmm ok. Ik wil de LE bestellen bij EA shop, maar die is alleen digitaal. Krijg jij dan fysieke DVD's ofzo?
Je bedoelt concurrent.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:52 schreef hardy_party het volgende:
Een goede opvolger van Modern Warfare
quote:As promised here is the PC Blog on the Beta & a few other things, yes some people, places, and things may have leaked a little something, but we are here to clarify everything and make it all official since we can now commit to the listed dates! :-)
BETA Details:
Beta Begins/Ends
Jan 28th/Feb 25th
Map Name
Port Valdez
Players
32
Game Mode
Rush
Environment
Snow
Theme
Vehicle and Infantry
Back Story
The battle for Port Valdez is fought alongside the waterline towards a great oil industrial landscape in the Alaskan mountains. Using basically everything they've got the Russian forces are launching an airborne assault to knock out the oil industries in the area. In their arsenal there are Main Battle Tanks as well as fast-moving Quad Bikes and mobile armored AA. It's a vehicle focused battle, but with plenty of infantry combat.
How to Download: Check back to the Battlefield Bad Company 2 Beta Page closer to beta launch date for download instructions.
How To Get Access: Reserve Battlefield Bad Company 2 is the most sure fire way and right now we are still finalizing which Retailers & e-Tailers will participate (it's up to them). If you're eager to ensure you get in confirmed distributors to Pre-Order consumers are the EA Store and at GameStop.com. We'll have another Blog to update new retailers & e-Tailers that have teamed up with us as well as alternate channels to obtain a Closed Beta Key.
Misc. Details
Steam Beta: Yes there was a leaked image of a Package file we propped on Steam. People with illegal accounts can see games in this environment, but this is not a Beta in the term of Public Test Beta, but a real development Beta installer client for the Steam version of the full game. We are however working with Steam to have the Public PC Beta available on Steam, but can't confirm this quite yet so cross your fingers Steam users. :-)
Anti Cheat: We're going with PunkBuster supporting the same options BF2 and BF2142 had to run unranked without PunkBuster.
Mod Tools: There will not be mod tools for BFBC2. However a majority of the the games logic is controlled by the server and there will be Serverside control options for the dedicated servers.
Public Server Files: We will not distribute these publicly. There are many factors for why we have decided this with the biggest factor being security & integrity of our game & Dedicated Servers.
What is this?
//GvD
Bron: http://Blogs.Battlefield.Ea.com
Dedicated zijn er al, dat is een eerste stap vergeet dat niet. Btw ze werken nog aan de Frostbite engine. Met omgevingen die kapot kunnen is het best moeilijk om goede modtools te maken.quote:
Ja oke. Welke hebben jullie preordered? Via EAgames shop ga ik niet preorderen.... ze willen echt weer alles van je weten terwijl het digital download only is. Ik haal wel een "geen limited" edition bij Dynabyte.nlquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:56 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dedicated zijn er al, dat is een eerste stap vergeet dat niet. Btw ze werken nog aan de Frostbite engine. Met omgevingen die kapot kunnen is het best moeilijk om goede modtools te maken.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:33 schreef emokid het volgende:
http://blogs.battlefield.(...)BC2BetaChangeLog.txt
Dit zijn de fixes die gemaakt zijn na de beta. Ziet er goed uit.![]()
Preoder.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:40 schreef japjaan het volgende:
hoe maak je kans op zon beta key dan?
Zoeken is ook een kunst.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat zijn de specs voor de pc?
Ik heb nu een momenteel een HD202 Sennheiser geloof ik. iig wel Sennheiser, maar geen mic op. Die kostte maar 30 euro.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:58 schreef japjaan het volgende:
Niet met dat ding.. het is maar net wat je wilt.. wil je perfect geluid voor de sensatie of wil je precies aan de voetstappen horen waar je enemy zit?
Omdat ik een tijd CS heb gespeeld ging ik dus voor het laatste en heb ik een SteelSeries 5Hv2 gekocht, maar hier zit totaal geen laag in dus alles is heel scherp.
Sennheiser heeft ook hele goede headsets en ik denk dat die meer voor jou bedoeld zijn (tenminste ik ga er vanuit dat, omdat je in het BC2 topic dit vraagt, gewoon een vet geluid op je oren wilt en je wilt schrikken van explosies
Die logitech ziet er niet uit btw haha
Check voor dat geld deze anders eens: http://tweakers.net/pricewatch/170977/sennheiser-pc-350.html
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:03 schreef Burakius het volgende:
tvp. Is dit spel zoiets als bf2?
Wel blackhawks etc? waar je met zijn meerdere in kan?quote:
Blackhawks zitten erin met twee miniguns aan boordquote:Op maandag 18 januari 2010 22:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wel blackhawks etc? waar je met zijn meerdere in kan?
Ja die waren in BF2 een aanwinst als je 2 vijandelijke apaches in de lucht had.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:04 schreef Dibble het volgende:
[..]
Blackhawks zitten erin met twee miniguns aan boord
Luister bij 1.15
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:48 schreef Burakius het volgende:
Mwah, BF2 lijkt me veel leuker. Dit is een slap aftreksel met opgetunde graphics daarvan. Gameplay ziet er echter niet zo goed uit als BF2.
Mwah, BF2 lijkt me veel leuker. Dit is een slap aftreksel met opgetunde graphics daarvan. Gameplay ziet er echter niet zo goed uit als BF2.
Waarom zouden we je helpen, jij vind hem toch niet leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:33 schreef Burakius het volgende:
Don't be hatin. Waar kun je checken of je em kunt draaien btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Kuttroll, je bakt er weinig van. Verveel je elders.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:48 schreef Burakius het volgende:
Wat een hateeerssss . Maar dat is goed, betekent dat jullie niet mainstream zijn.
Het ziet er hetzelfde uit als Battlefield 2.
Waarom koop je dit spel? Het is haram man.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:00 schreef Burakius het volgende:
Ik ga dit spel ook kopen. Dus wat is je probleem
Ik ga hier maar niet serieus op in. Trollquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:03 schreef emokid het volgende:
[..]
Waarom koop je dit spel? Het is haram man.
Jij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet serieus op in. Troll
Idd. BF2 speelt een stuk anders. Ik had hem toevallig pas opnieuw geinstaleerd om eens een potje online te spelen. Maar het enige wat ik zag was granaten. BC2 is echt een stuk leuker. Ik speel alleen nog maar AIX. Dat is nog wel vet om te spelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:24 schreef emokid het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga eerst BC1 spelen voor je met dit soort ongefundeerde en onwetende uitspraken komt.
Waar kan ik die downloaden? Heb al talloze sites afgezocht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:02 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Idd. BF2 speelt een stuk anders. Ik had hem toevallig pas opnieuw geinstaleerd om eens een potje online te spelen. Maar het enige wat ik zag was granaten. BC2 is echt een stuk leuker. Ik speel alleen nog maar AIX. Dat is nog wel vet om te spelen.
Veel mirrors werkten idd niet meer. Zal even kijken welke ik gepakt hadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef Dibble het volgende:
[..]
Waar kan ik die downloaden? Heb al talloze sites afgezocht.
het mooie aan AIX is dat het lopen enzo heel anders aanvoelt als BF2, alsof het een compleet ander spel is, het voelt veel soepelerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef Dibble het volgende:
Wat een uberl33t mod zeg, Zoveel content. En die vliegtuigendit houd me wel een tijdje zoet
Waarom probeer je hieruit nou uit te lullen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:43 schreef Burakius het volgende:
http://badcompany2.ea.com/#/videos/id/7
Na deze vid ben ik verkocht. Ik moet deze game kopen.
Clan beginnen ofzoiets?
Accept me into your groupquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waarom probeer je hieruit nou uit te lullen?
MW valt me vies tegen... Ik had de valse verwachting dat het BF zou zijn, maar het is gewoon, right back to 1999, Quake 3 Arena met andere wapensquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:03 schreef emokid het volgende:
Dit wordt sowieso een ontzettend zieke shooter. BC1 is zelfs al beter dan MW2.
MP demo in Februariequote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:59 schreef emokid het volgende:
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/81?ch=1&sd=1
Uitgebreid stuk over de single player met nieuwe beelden.
Publieke MP beta vanaf 26 januariquote:
Wat moet ik nou met de PC betaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Publieke MP beta vanaf 26 januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |