quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef Sala-adin het volgende:
Stel je voor ik word gepakt en ik moet een schadeclaim aan pathe betalen, zouden jullie mij financieel bijstaan?
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:29 schreef botterfly het volgende:
Ik weet niet of het zo positief werkt! Ik zie hier in de bios dat, sinds 'men' het weet dat er gekozen wordt om wel of niet te gaan. Eerder zat de zaal vol want er kan een goede film komen. Nu hoor je vaak: ik ga niet de film is bagger!
En ja het is een sneak preview waarvan je niet weet welke er draait. Dat gegeven is nu weg.
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:52 schreef Sala-adin het volgende:
En dat komt allemaal door dit topic?
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef speedy_kevin het volgende:
Door dit topic heb ik juist meer interesse gekregen in de Sneak! Kijk nu wekelijks even in het topic om te zien of de film het waard is, zo niet dan ga ik naar een andere.
Gister zat ik te wachten tot ik bij de andere film de zaal in kon, we zaten vlakbij de Sneak zaal.
Deze liep letterlijk leeg tijdens de film zelf! Ik denk dat er uiteindelijk nog maar weinig mensen de Sneak hebben afgezien. Ik hoorde iedereen die eerder de zaal verlaten overleggen over wat ze nu zouden gaan doen. Sommige gingen teleurgesteld naar huis, maar de meeste gingen een andere film uit kiezen.
(Pathe De Kuip)
Fok! Is behoorlijk bekend bij de biosscoop gangers!quote:Op woensdag 2 september 2009 10:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En dat komt allemaal door dit topic?
Klopt helemaal! de echte sneakers zie je iedere week!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:09 schreef wdn het volgende:
Dat duurde lang speedy_kevin
En een filmliefhebber gaat naar de sneak om films te zien. Niet om populaire films te zien.
Ik kon zelf geen leuke subtitel bedenkenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:57 schreef Bravebart het volgende:
TT is een beetje mafHet is niet een reeks ofzo de 'Waar we niet van verrassingspremières houden'
Dat was maar gewoon een subtitel voor de sneakreeks, maargoed.
quote:
Huh? Oh 2Mini is jarig! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:17 schreef Bravebart het volgende:
Oh en op het randje nog gefeli 2Mini
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:39 schreef botterfly het volgende:
[..]
Huh? Oh 2Mini is jarig! Gefeliciteerd!
Thnxquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:17 schreef Bravebart het volgende:
Blij dat ik dan toch niet geweest ben
Oh en op het randje nog gefeli 2Mini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door wdn op 09-09-2009 13:14:47 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:47 schreef wdn het volgende:
Op zich niet verkeerd maar wat was nu de bedoeling van deze film.SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Bravebart op 09-09-2009 13:20:42 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Kan hem niet meer aanpassen. Zouden we een modje lief aan moeten kijken en het lijstje klaar hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:41 schreef Bravebart het volgende:
Zullen we trouwens weer alle users in de OP zetten ipv wat er nu staat?
Ik ookquote:Op zondag 13 september 2009 17:07 schreef Lychee_ het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat er aanstaande dinsdag draait.
Zet mij er maar bij, Pathe De Kuipquote:Op zondag 13 september 2009 18:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb ff snel OP geklust, maar geen idee of dat ding nog enigszins up-to-date isTevens zijn aanvullingen/ideeën welkom
In de wiki sta je erbij.quote:Op zondag 13 september 2009 19:58 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Zet mij er maar bij, Pathe De Kuip
Dat zou best prima zijnquote:Op zondag 13 september 2009 21:00 schreef LordLynx het volgende:
Sterke geruchten voor 'Gamer' bij Pathe deze week......
Aangepastquote:Op maandag 14 september 2009 09:16 schreef Liquidist het volgende:
Ik ben op dinsdagavond aanwezig in Pathé Helmond ( OP)
Ben ik even blij dat ik toch maar geen zin had om naar de film te gaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:15 schreef AJ1987 het volgende:
Nope geen Gamer in Spuimarkt....
Dance flick...waardeloos
naar deze? http://www.imdb.com/title/tt0472033/quote:Op woensdag 16 september 2009 22:23 schreef speedy_kevin het volgende:
Ik ben zelf toch naar een normale verstelling geweest (nine). Wat zijn de meningen over Gamer?
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:13 schreef Liquidist het volgende:
[..]
naar deze? http://www.imdb.com/title/tt0472033/
draait die al..?
quote:Release Date:
9 September 2009 (Netherlands)
Ja die inderdaad. Erg leuke film. Goed om te zien dat animatie niet alleen grappig en kinderlijk hoeft te zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:13 schreef Liquidist het volgende:
[..]
naar deze? http://www.imdb.com/title/tt0472033/
draait die al..?
Ah.. het sneak-topic.. ben al een tijdje niet meer geweest....quote:Op maandag 21 september 2009 10:36 schreef Rebby87 het volgende:
Iemand enig idee wat het wordt morgen?
Dat is de ladies night-film... Beetje vreemde keuzequote:
Kloptquote:Op maandag 21 september 2009 13:55 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is de ladies night-film... Beetje vreemde keuze
Moet je NJ ff PM-enquote:Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef Esje-lief het volgende:
onder een nieuwe naam ( kon niet meer inloggen op die andere WEIRD!!)
voorheen Soares
haha dat heb ik ookquote:Op maandag 21 september 2009 19:37 schreef Esje-lief het volgende:
ik zou niet weten hoe de rest eruit ziet... en hun weten ook niet hoe ik eruit zie... dus nog nooit herkent... missc wel gezien
Mwa, Yesse en ik zitten tegenwoordig vaker in Kuip, maar geen zin om het te veranderenquote:Op maandag 21 september 2009 19:35 schreef Sala-adin het volgende:
Ben ik nou gewoon de enige die Arena bezoekt?
Schouwburg en groningen komen de meeste fokkers zie ik, komen jullie dan elkaar ook nog eens tegen?
Ik ben vanavond present in Pathé de Kuip.quote:Op maandag 21 september 2009 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, Yesse en ik zitten tegenwoordig vaker in Kuip, maar geen zin om het te veranderen
Wij nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:44 schreef Chahid het volgende:
[..]
Ik ben vanavond present in Pathé de Kuip.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, echt?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:37 schreef LordLynx het volgende:
Het was dus '500 days of Summer' in De Kuip.
Leuke film, maar apart om te zien dat niemand het meer goed lijkt te kunnen voorspellen
Ik vond het een leuke filmquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:37 schreef LordLynx het volgende:
Het was dus '500 days of Summer' in De Kuip.
Leuke film, maar apart om te zien dat niemand het meer goed lijkt te kunnen voorspellen
Ja!quote:Op maandag 28 september 2009 17:14 schreef Chahid het volgende:
Sala we kunnen niet zonder je, wat is er morgen in de sneak>?
nog 1 dag geldigquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:43 schreef Loontjah het volgende:
Ja, want heb nog een gratis 2e kaartje bon liggen
En? De film komt binnenkort gewoon regulier uit en kun je hem gaan bekijken? Of gaat het je eigenlijk enkel alleen om de toegangsprijs? Neem dan een voordeelpas of abonnement.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef yuglwek het volgende:
Ik was er om 21.00 (21.15 begon de film op schouwburgplein), draaide de sneak in zaal 2 (een van de kleinste zalen) en dus al uitverkocht!
Leren ze het dan nooit bij pathe? De sneak is 1 van de drukst bezochte voorstellingen op dinsdag, en moet dus gewoon in een fatsoenlijke zaal draaien. Een tijdje ging het goed (zaal 4 of zelfs 5) toen weer in 7 (wat net pastte) en sinds vorige week ineens in zaal 2, wat dus gewoon 2x een uitverkochte zaal tot gevolg had, terwijl andere films nauwelijks bezoekers trekken...
Ik heb een PUC, dus het gaat me niet om de toegangsprijs. Maar als ik voor de sneak naar de bios kom (en er niets anders draait wat ik wil zien) dan baal ik wel als deze ineens uitverkocht is.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:42 schreef Friekshow het volgende:
[..]
En? De film komt binnenkort gewoon regulier uit en kun je hem gaan bekijken? Of gaat het je eigenlijk enkel alleen om de toegangsprijs? Neem dan een voordeelpas of abonnement.
Je deed de titel eer aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:18 schreef 2Mini het volgende:
Geen Jennifers body... wel Partir in Buitenhof Den Haag. Ik ben weggelopen na de eerste sexscene...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
de laatste voorspelling was in mijn geval goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:53 schreef Liquidist het volgende:
alsof het nog zin heeft, elke Pathé draait wat anders..
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
enig idee al iemand? ik twijfel vandaag namelijk of ik ga
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:31 schreef botterfly het volgende:En pathe Eindhoven heeft nagenoeg altijd dezelfde sneak als Sala!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
Ik zie jouw twitter nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:33 schreef bierjoost het volgende:
Beginnen ze eigenlijk allemaal om 21.45? Ik zit in Pathe Rembrandt. Zal het even twitteren!
Nee zal vast niet zelfde zijn, onmogelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:14 schreef Liquidist het volgende:
gefeliciteerd sala
hoop dat het geen sorority row is in Rotterdam.. mijn vriendin is daar nu heen, en wij hadden die film vorige week dus alIk zei al tegen haar dat ik ervan uitging dat ze niet 2 weken op rij dezelfde sneak zouden hebben bij PAthe... oh oh..
Nou baal ik dat ik niet geweest benquote:
Lowbudget horrorfilm verovert Amerikaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:44 schreef magnifor het volgende:
Tonight: Zeer Exclusieve Sneak Preview bij Pathé Spuimarkt!!
Volgens Hyves
Welke film heeft gedraaid? paranormal activity? Zie ik het nou goed? Een film van fucking 2007? 2007...
Omdat de film al in de sneak is geweest? Vorige week dacht ik. En in het buitenland draaien films ook vaak eerder, of ze hebben hem ergens van internet afgeplukt. Beeldmateriaal zal waarschijnlijk ook van internet afgeplukt zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:29 schreef FP128 het volgende:
iets anders: Hoe kan het dat iemand al een review weet te schrijven over die nieuwe film met Megan Fox met beeldmateriaal van een film die nog in premiere moet gaan? Iemand?
Recensenten krijgen bij persvoorstellingen vaak gewoon beeldmateriaal (zoals foto's dus) mee naar huis hoor. Dus zo gek is dat niet. Al zien de foto's er in die topic meer uit als kliekjes uit de bioscoop.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:29 schreef FP128 het volgende:
iets anders: Hoe kan het dat iemand al een review weet te schrijven over die nieuwe film met Megan Fox met beeldmateriaal van een film die nog in premiere moet gaan? Iemand?
Oh beter nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:39 schreef Jeeh het volgende:
The Informant schijnt erg gaaf te zijn
Misschien Paranormal Activity hier en daar?
Ik ben gegaan voordat ik in slaap viel! En met mij meerdere.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
spui the informant, wel grappig alleen was het een beetje een inslaapvalfilm
Ik krijg het vermoeden dat Eindhoven die dus volgende week heeft. Eindhoven heeft hem nog niet gehad maar krijgt wel een horror was gemeld.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:58 schreef lelouch het volgende:
Zoals al eerder verteld is er 1 kopie van paranormal activity die om de week in een andere bioscoop te zien is.
Dus die kans zat er natuurlijk in dat je hem deze week in De Kuip te zien kreeg.
Sala meldt het tegenwoordig ook pas dinsdag eind van de middag.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:12 schreef Bravebart het volgende:
Zullen de hints nog terugkomenNu is het elke week alleen op sala vertrouwen, ipv ook zelf te kunnen gokken
Uuh, dat zegt dat sala de motor in dit topic is?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:56 schreef BustPunker het volgende:
sala zegt niks meer
en het forum valt gelijk nogal stilwat zou dat zeggen..
ik ben ook niet echt een pathe insider, dus ik zou zo niet kunnen zeggen wat Schouwburgplein te bieden heeft vanavond.
Die hadden wij vorige week alquote:
Ooooohquote:
Ik wil hem ook in de bios zien. Maar eigenlijk moet je die thuis kijken in het donker met alleen je vriend/vriendin naast jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:32 schreef motherflocker het volgende:
In Eindhoven was het paranormal activity , fucking irritant publiek. Van die types die niet tegen schrikmomenten kunnen en dan maar gaan lachen, schreeuwen en kutten![]()
film zelf vond ik wel leuk, maar kon er niet inkomen door het vele gekut van de mede sneakers...
Was idd redelijk irritant ( waren wat gasten op rij 15 enzo meen ik) (ik wil ze niet over een kam scheren maar het zin meestal marrokanen)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:32 schreef motherflocker het volgende:
In Eindhoven was het paranormal activity , fucking irritant publiek. Van die types die niet tegen schrikmomenten kunnen en dan maar gaan lachen, schreeuwen en kutten![]()
film zelf vond ik wel leuk, maar kon er niet inkomen door het vele gekut van de mede sneakers...
valt mij inderdaad ook op dat die zich niet weten te gedragen in de bioscoop. Luidruchtig gedoe. pffquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:07 schreef zoekmedan het volgende:
[..]
Was idd redelijk irritant ( waren wat gasten op rij 15 enzo meen ik) (ik wil ze niet over een kam scheren maar het zin meestal marrokanen)
Ja ik zat rij 14, en leek alsof het overal vandaan kwam. Héél irritant dit. Vorige week waren ze ook al bezig de sneak te verpesten. Lijkt wel alsof ze schreeuwen omdat ze zelf bang zijn, en door de aandacht van de film te halen schrikken ze niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:07 schreef zoekmedan het volgende:
[..]
Was idd redelijk irritant ( waren wat gasten op rij 15 enzo meen ik) (ik wil ze niet over een kam scheren maar het zin meestal marrokanen)
Dat zou wel een leuke sneak kunnen worden danquote:Op maandag 2 november 2009 11:12 schreef LordLynx het volgende:
Ik hoop dat, nu Halloween voorbij is, we een keertje geen horror krijgen. Sowieso dit weekend genoeg gegriezelt
Enige gerucht wat ik tot nu toe opgevangen heb is overigens Couples Retreat.
Hoe weet je datquote:Op maandag 2 november 2009 23:55 schreef 2Mini het volgende:
Couples retreat wordt em niet in Den Haag Spuimarkt
Met Grtz kom je er niet hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:36 schreef ba-j het volgende:
Sala, wat wordt de sneak van vanavond? Grtz
Populairquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:21 schreef Esje-lief het volgende:
Ik heb onderhand al 10 smsjes gehad... of ik weet wat de sneak is...
Waarom ben jij zo traag tegenwoordig?quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 23:55 schreef 2Mini het volgende:
Couples retreat wordt em niet in Den Haag Spuimarkt
Die was al een paar weken geleden langs geweest.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:20 schreef Spunks het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Als Paranormal Activity vanavond op het Spui draait ga ik sowieso!
Hint voor morgen is 'heldhaftige raai', iemand enig idee wat dat kan zijn?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:14 schreef Borizzz het volgende:
Lux Nijmegen had "North" , een Noorse film.
Mooie verfilming van een man door de sneeuw op reis.
Je moet er wel van houden op zich.
Dat kan niet anders dan http://www.imdb.com/title/tt1124377/ zijn, lijkt me.quote:Hint voor morgen is 'heldhaftige raai', iemand enig idee wat dat kan zijn?
Staat niet in het 'verwacht' lijstje bij Pathe De Kuip, dan denk ik niet dan hun die in de Sneak hebben?quote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef sensei_sensurround het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan http://www.imdb.com/title/tt1124377/ zijn, lijkt me.
Ah ja dat verklaart hetquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:15 schreef yuglwek het volgende:
lux is een filmhuis, dus meer een sneak zoals in Lantaren/Venster in Rotterdam.
Heeft niks met de Pathe sneaks te maken.
Onmogelijk aangezien er nog geen print van is vrijgegeven door de studioquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:50 schreef JAY-T het volgende:
Hoorde dat in Groningen waarschijnlijk (dus zeker weten doe ik het niet) Twilight Saga: The New Moon draait..
Oh maar goed dat ik niet geweest ben, die heb ik vorige week al gezienquote:Op woensdag 11 november 2009 11:01 schreef LordLynx het volgende:
Vermeld er even bij WELKE pathe, aangezien De Kuip Whatever Works had.
Wat een drama zeg.....
Dan ga ik uit van Precious, daar spelen Lenny Kravitz en Mariah Carey in mee.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:20 schreef AJ1987 het volgende:
Pathe Spuimarkt had ook Law Abiding Citizen.
De manager gaf ook nog een hint voor volgend week.
Er spelen een gitarist en een zangeres die hoge noten kan halen in.
Ik heb werkelijk geen idee welke film dit zou kunnen zijn...
Mij ook niet dus, ik kijk wel een film thuisquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Spunks het volgende:
Dat komt niet meer zoveel voor toch, dat overal dezelfde film wordt gedraaid? Nou ja, 'The Box' trekt me niet echt
quote:
Als in?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:14 schreef Juicyhil het volgende:
Was een mooie film, alleen een beetje te weinig actie in de relationele sfeer.
Nou daar was ik ook ook hoiquote:Op woensdag 9 december 2009 00:19 schreef Mavro het volgende:
Mooie film! net gezien in Pathé Rembrandt. Heb het origineel niet gezien dus ik kan ze niet vergelijken. Erg goed geacteerd door Toby McGuire.
Noes, die ga ik de dag ervoor misschien al kijkenquote:
Hopen dat mijn informant het mis heeft danquote:Op donderdag 10 december 2009 23:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Noes, die ga ik de dag ervoor misschien al kijken
Mja, of dat hij zo goed is dat ik nog een keer wilquote:Op donderdag 10 december 2009 23:56 schreef botterfly het volgende:
[..]
Hopen dat mijn informant het mis heeft dan
3 posts boven je. Waarschijnlijk is het 'the men who stare at goats'.quote:
En? Wil je nog een keer!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, of dat hij zo goed is dat ik nog een keer wil
Geen idee, ik ben niet geweestquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:54 schreef botterfly het volgende:
[..]
En? Wil je nog een keer!
Vage film
Er zaten komische momneten in.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet geweest
Maar wel het gaan waard?
Ik vond 'm wel leukquote:Op woensdag 16 december 2009 10:26 schreef Tangarine het volgende:
Allemaal van die kansloze meiden om me heen "wat een kutfilm!"
Hij was tof.
Dat is volgens mij wel heel erg ruim genomenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:06 schreef Mavro het volgende:
Hij was een beetje weird, zeker als je bedenkt dat het een op waarheid berust verhaal is.
Dan zaten we in ieder geval niet in dezelfde bioscoop, Tangarine.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:26 schreef Tangarine het volgende:
Allemaal van die kansloze meiden om me heen "wat een kutfilm!"
Zeker, het ontbrak wel enigszins wat aan actie en het einde begreep ik ook niet helemaal...quote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Dan zaten we in ieder geval niet in dezelfde bioscoop, Tangarine.![]()
Wat mij betreft was het een film van de Coen brothers met een briljante cast, maar dan zonder het talent van de Coen broertjes. Goed gelachen, maar bij het uitlopen van de zaal denk je toch ; met wat focus had hier toch heel wat meer uitgehaald kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |