Ik heb een PUC, dus het gaat me niet om de toegangsprijs. Maar als ik voor de sneak naar de bios kom (en er niets anders draait wat ik wil zien) dan baal ik wel als deze ineens uitverkocht is.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:42 schreef Friekshow het volgende:
[..]
En? De film komt binnenkort gewoon regulier uit en kun je hem gaan bekijken? Of gaat het je eigenlijk enkel alleen om de toegangsprijs? Neem dan een voordeelpas of abonnement.
Je deed de titel eer aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:18 schreef 2Mini het volgende:
Geen Jennifers body... wel Partir in Buitenhof Den Haag. Ik ben weggelopen na de eerste sexscene...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
de laatste voorspelling was in mijn geval goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:53 schreef Liquidist het volgende:
alsof het nog zin heeft, elke Pathé draait wat anders..
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
enig idee al iemand? ik twijfel vandaag namelijk of ik ga
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:31 schreef botterfly het volgende:En pathe Eindhoven heeft nagenoeg altijd dezelfde sneak als Sala!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
Ik zie jouw twitter nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:33 schreef bierjoost het volgende:
Beginnen ze eigenlijk allemaal om 21.45? Ik zit in Pathe Rembrandt. Zal het even twitteren!
Nee zal vast niet zelfde zijn, onmogelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:14 schreef Liquidist het volgende:
gefeliciteerd sala
hoop dat het geen sorority row is in Rotterdam.. mijn vriendin is daar nu heen, en wij hadden die film vorige week dus alIk zei al tegen haar dat ik ervan uitging dat ze niet 2 weken op rij dezelfde sneak zouden hebben bij PAthe... oh oh..
Nou baal ik dat ik niet geweest benquote:
Lowbudget horrorfilm verovert Amerikaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:44 schreef magnifor het volgende:
Tonight: Zeer Exclusieve Sneak Preview bij Pathé Spuimarkt!!
Volgens Hyves
Welke film heeft gedraaid? paranormal activity? Zie ik het nou goed? Een film van fucking 2007? 2007...
Omdat de film al in de sneak is geweest? Vorige week dacht ik. En in het buitenland draaien films ook vaak eerder, of ze hebben hem ergens van internet afgeplukt. Beeldmateriaal zal waarschijnlijk ook van internet afgeplukt zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:29 schreef FP128 het volgende:
iets anders: Hoe kan het dat iemand al een review weet te schrijven over die nieuwe film met Megan Fox met beeldmateriaal van een film die nog in premiere moet gaan? Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |