naar deze? http://www.imdb.com/title/tt0472033/quote:Op woensdag 16 september 2009 22:23 schreef speedy_kevin het volgende:
Ik ben zelf toch naar een normale verstelling geweest (nine). Wat zijn de meningen over Gamer?
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:13 schreef Liquidist het volgende:
[..]
naar deze? http://www.imdb.com/title/tt0472033/
draait die al..?
quote:Release Date:
9 September 2009 (Netherlands)
Ja die inderdaad. Erg leuke film. Goed om te zien dat animatie niet alleen grappig en kinderlijk hoeft te zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:13 schreef Liquidist het volgende:
[..]
naar deze? http://www.imdb.com/title/tt0472033/
draait die al..?
Ah.. het sneak-topic.. ben al een tijdje niet meer geweest....quote:Op maandag 21 september 2009 10:36 schreef Rebby87 het volgende:
Iemand enig idee wat het wordt morgen?
Dat is de ladies night-film... Beetje vreemde keuzequote:
Kloptquote:Op maandag 21 september 2009 13:55 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is de ladies night-film... Beetje vreemde keuze
Moet je NJ ff PM-enquote:Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef Esje-lief het volgende:
onder een nieuwe naam ( kon niet meer inloggen op die andere WEIRD!!)
voorheen Soares
haha dat heb ik ookquote:Op maandag 21 september 2009 19:37 schreef Esje-lief het volgende:
ik zou niet weten hoe de rest eruit ziet... en hun weten ook niet hoe ik eruit zie... dus nog nooit herkent... missc wel gezien
Mwa, Yesse en ik zitten tegenwoordig vaker in Kuip, maar geen zin om het te veranderenquote:Op maandag 21 september 2009 19:35 schreef Sala-adin het volgende:
Ben ik nou gewoon de enige die Arena bezoekt?
Schouwburg en groningen komen de meeste fokkers zie ik, komen jullie dan elkaar ook nog eens tegen?
Ik ben vanavond present in Pathé de Kuip.quote:Op maandag 21 september 2009 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, Yesse en ik zitten tegenwoordig vaker in Kuip, maar geen zin om het te veranderen
Wij nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:44 schreef Chahid het volgende:
[..]
Ik ben vanavond present in Pathé de Kuip.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, echt?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:37 schreef LordLynx het volgende:
Het was dus '500 days of Summer' in De Kuip.
Leuke film, maar apart om te zien dat niemand het meer goed lijkt te kunnen voorspellen
Ik vond het een leuke filmquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:37 schreef LordLynx het volgende:
Het was dus '500 days of Summer' in De Kuip.
Leuke film, maar apart om te zien dat niemand het meer goed lijkt te kunnen voorspellen
Ja!quote:Op maandag 28 september 2009 17:14 schreef Chahid het volgende:
Sala we kunnen niet zonder je, wat is er morgen in de sneak>?
nog 1 dag geldigquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:43 schreef Loontjah het volgende:
Ja, want heb nog een gratis 2e kaartje bon liggen
En? De film komt binnenkort gewoon regulier uit en kun je hem gaan bekijken? Of gaat het je eigenlijk enkel alleen om de toegangsprijs? Neem dan een voordeelpas of abonnement.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef yuglwek het volgende:
Ik was er om 21.00 (21.15 begon de film op schouwburgplein), draaide de sneak in zaal 2 (een van de kleinste zalen) en dus al uitverkocht!
Leren ze het dan nooit bij pathe? De sneak is 1 van de drukst bezochte voorstellingen op dinsdag, en moet dus gewoon in een fatsoenlijke zaal draaien. Een tijdje ging het goed (zaal 4 of zelfs 5) toen weer in 7 (wat net pastte) en sinds vorige week ineens in zaal 2, wat dus gewoon 2x een uitverkochte zaal tot gevolg had, terwijl andere films nauwelijks bezoekers trekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |