Recensenten krijgen bij persvoorstellingen vaak gewoon beeldmateriaal (zoals foto's dus) mee naar huis hoor. Dus zo gek is dat niet. Al zien de foto's er in die topic meer uit als kliekjes uit de bioscoop.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:29 schreef FP128 het volgende:
iets anders: Hoe kan het dat iemand al een review weet te schrijven over die nieuwe film met Megan Fox met beeldmateriaal van een film die nog in premiere moet gaan? Iemand?
Oh beter nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:39 schreef Jeeh het volgende:
The Informant schijnt erg gaaf te zijn
Misschien Paranormal Activity hier en daar?
Ik ben gegaan voordat ik in slaap viel! En met mij meerdere.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
spui the informant, wel grappig alleen was het een beetje een inslaapvalfilm
Ik krijg het vermoeden dat Eindhoven die dus volgende week heeft. Eindhoven heeft hem nog niet gehad maar krijgt wel een horror was gemeld.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:58 schreef lelouch het volgende:
Zoals al eerder verteld is er 1 kopie van paranormal activity die om de week in een andere bioscoop te zien is.
Dus die kans zat er natuurlijk in dat je hem deze week in De Kuip te zien kreeg.
Sala meldt het tegenwoordig ook pas dinsdag eind van de middag.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:12 schreef Bravebart het volgende:
Zullen de hints nog terugkomenNu is het elke week alleen op sala vertrouwen, ipv ook zelf te kunnen gokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |