Met Grtz kom je er niet hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:36 schreef ba-j het volgende:
Sala, wat wordt de sneak van vanavond? Grtz
Populairquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:21 schreef Esje-lief het volgende:
Ik heb onderhand al 10 smsjes gehad... of ik weet wat de sneak is...
Waarom ben jij zo traag tegenwoordig?quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 23:55 schreef 2Mini het volgende:
Couples retreat wordt em niet in Den Haag Spuimarkt
Die was al een paar weken geleden langs geweest.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:20 schreef Spunks het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Als Paranormal Activity vanavond op het Spui draait ga ik sowieso!
Hint voor morgen is 'heldhaftige raai', iemand enig idee wat dat kan zijn?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:14 schreef Borizzz het volgende:
Lux Nijmegen had "North" , een Noorse film.
Mooie verfilming van een man door de sneeuw op reis.
Je moet er wel van houden op zich.
Dat kan niet anders dan http://www.imdb.com/title/tt1124377/ zijn, lijkt me.quote:Hint voor morgen is 'heldhaftige raai', iemand enig idee wat dat kan zijn?
Staat niet in het 'verwacht' lijstje bij Pathe De Kuip, dan denk ik niet dan hun die in de Sneak hebben?quote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef sensei_sensurround het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan http://www.imdb.com/title/tt1124377/ zijn, lijkt me.
Ah ja dat verklaart hetquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:15 schreef yuglwek het volgende:
lux is een filmhuis, dus meer een sneak zoals in Lantaren/Venster in Rotterdam.
Heeft niks met de Pathe sneaks te maken.
Onmogelijk aangezien er nog geen print van is vrijgegeven door de studioquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:50 schreef JAY-T het volgende:
Hoorde dat in Groningen waarschijnlijk (dus zeker weten doe ik het niet) Twilight Saga: The New Moon draait..
Oh maar goed dat ik niet geweest ben, die heb ik vorige week al gezienquote:Op woensdag 11 november 2009 11:01 schreef LordLynx het volgende:
Vermeld er even bij WELKE pathe, aangezien De Kuip Whatever Works had.
Wat een drama zeg.....
Dan ga ik uit van Precious, daar spelen Lenny Kravitz en Mariah Carey in mee.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:20 schreef AJ1987 het volgende:
Pathe Spuimarkt had ook Law Abiding Citizen.
De manager gaf ook nog een hint voor volgend week.
Er spelen een gitarist en een zangeres die hoge noten kan halen in.
Ik heb werkelijk geen idee welke film dit zou kunnen zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |