Uuh, dat zegt dat sala de motor in dit topic is?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:56 schreef BustPunker het volgende:
sala zegt niks meer
en het forum valt gelijk nogal stilwat zou dat zeggen..
ik ben ook niet echt een pathe insider, dus ik zou zo niet kunnen zeggen wat Schouwburgplein te bieden heeft vanavond.
Die hadden wij vorige week alquote:
Ooooohquote:
Ik wil hem ook in de bios zien. Maar eigenlijk moet je die thuis kijken in het donker met alleen je vriend/vriendin naast jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:32 schreef motherflocker het volgende:
In Eindhoven was het paranormal activity , fucking irritant publiek. Van die types die niet tegen schrikmomenten kunnen en dan maar gaan lachen, schreeuwen en kutten![]()
film zelf vond ik wel leuk, maar kon er niet inkomen door het vele gekut van de mede sneakers...
Was idd redelijk irritant ( waren wat gasten op rij 15 enzo meen ik) (ik wil ze niet over een kam scheren maar het zin meestal marrokanen)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:32 schreef motherflocker het volgende:
In Eindhoven was het paranormal activity , fucking irritant publiek. Van die types die niet tegen schrikmomenten kunnen en dan maar gaan lachen, schreeuwen en kutten![]()
film zelf vond ik wel leuk, maar kon er niet inkomen door het vele gekut van de mede sneakers...
valt mij inderdaad ook op dat die zich niet weten te gedragen in de bioscoop. Luidruchtig gedoe. pffquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:07 schreef zoekmedan het volgende:
[..]
Was idd redelijk irritant ( waren wat gasten op rij 15 enzo meen ik) (ik wil ze niet over een kam scheren maar het zin meestal marrokanen)
Ja ik zat rij 14, en leek alsof het overal vandaan kwam. Héél irritant dit. Vorige week waren ze ook al bezig de sneak te verpesten. Lijkt wel alsof ze schreeuwen omdat ze zelf bang zijn, en door de aandacht van de film te halen schrikken ze niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:07 schreef zoekmedan het volgende:
[..]
Was idd redelijk irritant ( waren wat gasten op rij 15 enzo meen ik) (ik wil ze niet over een kam scheren maar het zin meestal marrokanen)
Dat zou wel een leuke sneak kunnen worden danquote:Op maandag 2 november 2009 11:12 schreef LordLynx het volgende:
Ik hoop dat, nu Halloween voorbij is, we een keertje geen horror krijgen. Sowieso dit weekend genoeg gegriezelt
Enige gerucht wat ik tot nu toe opgevangen heb is overigens Couples Retreat.
Hoe weet je datquote:Op maandag 2 november 2009 23:55 schreef 2Mini het volgende:
Couples retreat wordt em niet in Den Haag Spuimarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |