Ik ben zoooo blij dat ik tegenwoordig met de fiets naar het werk kanquote:Op woensdag 2 september 2009 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, kan gebeuren dat een trein uitvalt. Alleen de verbinding Den Haag-Woerden is belabberd. En dan rijden er tig treinen per uur naar Gouda Goverwelle... laat die lekker een station verder rijden of zo.
Ik had het gezicht van die vent wel willen zienquote:Op woensdag 2 september 2009 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeg die vent:"Wat voor eindcijfer wil je?"
ik zeg:" Iedereen wil al nummer zeven! "
hij:"Nr zeven dus?"
ik:"Ben je gek , dan moet ik de prijs delen"
hij:"Huh? het zijn unieke nr's hoor"
ik:"Ja duh en iedereen heeft zeven"
hij:""
ik: Doe me maar nr zes![]()
quote:
Ik zei gisteren toch al dat ik nog een Oostenrijk-TT hadquote:
Ik heb een hekel aan files. Zonder doe ik er een uur over van huis naar werk en vice versa. Met files zo anderhalf uur of nog langer. En aangezien ik met de trein ook anderhalf uur onderweg ben, pak ik de trein wel. Kan ik nog een boek lezen of met de laptop spelenquote:Ik ben zoooo blij dat ik tegenwoordig met de fiets naar het werk kan
files en OV zijn klote
Wiki is trouwens bijgewerkt met dit topic en het vorige.quote:
het kan ook een zwitserse TT zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik zei gisteren toch al dat ik nog een Oostenrijk-TT had.
Ik zat NIET in Oostenrijkquote:Op woensdag 2 september 2009 06:44 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie zaten gisteren op een zonovergoten bergterras, met een kop koffie of thee in de hand te genieten van het Alpenpanorama dat zich tot ver uitstrekte?
[..]
Ik verkoop mijn boeken niet. Prima naslagwerken voor in mijn professionele loopbaanquote:Op woensdag 2 september 2009 08:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik woon niet in de buurt van mijn school, dus ik verkoop ze liever via internet
wel.o.k!![]()
Alleen voor MPG is het een Zwitserse en geen Oostenrijkse TTquote:Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het kan ook een zwitserse TT zijn
net als de spaghettiquote:Op woensdag 2 september 2009 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen voor MPG is het een Zwitserse en geen Oostenrijkse TT.
Jullie weten trouwens dat de Chinezen het jodelen hebben uitgevonden?.
Ik wilde nog een disclaimer toevoegen:quote:Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zat NIET in Oostenrijk. Mijn posts kwamen gewoon vanuit het kille, koude Nederland
.
Fuck youquote:
Van de spaghetti weet ik niets af. Maar wel van het jodelen.quote:
Niet zo klagen hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 10:30 schreef MPG het volgende:
En wanneer is die godvergeten k**(&^&^%$^ - hype van die Oostenrijk-TT's nu eindelijk afgelopen![]()
![]()
?
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde nog een disclaimer toevoegen:
"Bovenstaande geldt niet voor MPG, die jaloers thuis zat te mokken."
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van de spaghetti weet ik niets af. Maar wel van het jodelen.
Er was een groep Chinezen die op vakantie was in de Alpen. Ze hadden een transistorradio meegenomen. En begeleid door klanken van muziek, wandelden ze door de bergen. Toen ze aan het uitrusten waren, zetten ze de radio op de grond. Een van de Chinezen schopte per ongeluk tegen de radio, die de afgrond in kletterde. En toen stond daar boven op die Berg een groep Chinezen, en hun weeklanken waren tot in de verre omtrek te horen: O-de-ladio!
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Niet zo klagen hoor.
Goedemorgen trouwens!![]()
Ik ga toch niet werken in die richting en als ik iets wel weten zoek ik het wel op op internetquote:Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef MPG het volgende:
Ik verkoop mijn boeken niet. Prima naslagwerken voor in mijn professionele loopbaan.
Ik heb ze ook niet verkocht. Het kan altijd van pas komen inderdaad!quote:Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn boeken niet. Prima naslagwerken voor in mijn professionele loopbaan.
ik heb ze ook niet verkocht, kon er prima de bbq mee aanmaken.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet verkocht. Het kan altijd van pas komen inderdaad!
en het MBO nog minderquote:Op woensdag 2 september 2009 10:50 schreef Nijns het volgende:
Denk dat het wel uitmaakt of je HBO of Uni hebt gedaan. Bij de uni heb je meer kans in de toekomst allerlei verslagen te moeten schrijven waar je het voor kan gebruiken, bij het HBO is dat minder.
bestaat dat nog?quote:
quote:
nu je het zegt, dat is vmbo geworden.quote:
Ik word oudquote:Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu je het zegt, dat is vmbo geworden
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, weer een aardbeving overleefd. Door de lange golflengte (ik voelde het als golven van 20-30 cm) schade aan kantoorgebouwen in Jakarta onder meer. Da's 250 km van het epicentrum!
zie het net op nos.nl. 7,3 op de schaal van richter, dat is een serieuze.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, weer een aardbeving overleefd. Door de lange golflengte (ik voelde het als golven van 20-30 cm) schade aan kantoorgebouwen in Jakarta onder meer. Da's 250 km van het epicentrum!
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
13 april 1992. Dat was namelijk op mijn verjaardag. Sindsdien heb ik een aantal bevingen meegemaakt, in Indonesie allemaal. Wel op enige afstand gelukkig.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lang geleden dat hier nog een goede aardbeving was
kan er nog 1 herrinneren waarbij mn ma rechtop in bed zat en mn pa zei dat ze niet zo met het bed moest rammelen (om vervolgens gewoon verder te slapen)
Oh god, dat is gewoon meer dan 16 jaar geleden
Buut LL, daar achter bij de muurquote:Op woensdag 2 september 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bestaat dat nog?
[..]
We doen verstoppertje
Je moet afbuutenquote:
Jij wist al waar ik zat voordat ik er ging zittenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Buut LL, daar achter bij de muur
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
begint het nu al?![]()
ik heb vanmiddag pas kinderpartijtje hoor.
Je moet tussendoor ook even voor jezelf ademenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
100 ballon opgeblazen, pompje deed het niet.![]()
ben nog licht in het hoofd
nog 25 minutenquote:
*flashback*quote:Op woensdag 2 september 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe had net een Meneer Pannekoek aan de lijn
wat zijn er toch leuke/grappige namen in de wereld
En toen vroeg jij of je mevrouw stroop mocht spreken?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe had net een Meneer Pannekoek aan de lijn
wat zijn er toch leuke/grappige namen in de wereld
dat durfde ik nietquote:Op woensdag 2 september 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen vroeg jij of je mevrouw stroop mocht spreken?.
Hoe slechtquote:Op woensdag 2 september 2009 12:22 schreef Frutsel het volgende:
Doet me weer denken aan de tijd dat je stagiares kon pesten door een briefje neer te leggen dat ze meneer C.Leeuw moesten terugbellen en dan het nr opschrijven van Artis ofzo
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier om de hoek.
automaten koffie, ruilen?
strak planquote:Op woensdag 2 september 2009 12:50 schreef Nijns het volgende:
Ik denk dat ik me nog 5 weken ziek meld
naar het kinderfeestjequote:
nee, die man belt maar niet dus dat is niet veel goeds. toen ik vanmorgen zelf nog maar even belde kreeg ik de receptioniste aan de lijn: ja, jij belde maandag ook al he? ja, ik heb een briefje neergelegd dus het moet goedkomen.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
strak plan![]()
heb je al iets gehoord voor een nieuw gesprek?
dat klinkt niet hoopvol neequote:Op woensdag 2 september 2009 13:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, die man belt maar niet dus dat is niet veel goeds. toen ik vanmorgen zelf nog maar even belde kreeg ik de receptioniste aan de lijn: ja, jij belde maandag ook al he? ja, ik heb een briefje neergelegd dus het moet goedkomen.
lekker dan
ik hoop dat de weken lekker snel gaanquote:Op woensdag 2 september 2009 13:16 schreef Ladylike het volgende:
Ik hoop dat de middag lekker snel gaat, heb geen zin meer
dat hoop ik voor jou ookquote:Op woensdag 2 september 2009 13:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik hoop dat de weken lekker snel gaan
dat mag hier ookquote:
*schuif glaasje roosvice naar nijnsquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*schuif glaasje roosvice naar nijns
komt wel goed schatje
*kijkt met waterige oogjes* liefquote:Op woensdag 2 september 2009 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*schuif glaasje roosvice naar nijns
komt wel goed schatje
* LL knuft ffquote:Op woensdag 2 september 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
Ik heb gewoon even een baaldag
(morgen waarschijnlijk weer)
opgeteld zijn ze wel legaalquote:Op woensdag 2 september 2009 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
nog een uurtje en dan ga ik spekhappen, taart eten, dierenborden(nieuwe versie van ganzeborden), waterballon kegelen en gek gegild worden.
6 meiden in huis
![]()
van 7-8 jaar
wat een leuk feestje heb jij bedachtquote:Op woensdag 2 september 2009 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
nog een uurtje en dan ga ik spekhappen, taart eten, dierenborden(nieuwe versie van ganzeborden), waterballon kegelen en gek gegild worden.
6 meiden in huis
![]()
van 7-8 jaar
* Nijns wegkruipt bij LLquote:
* wiegt en schommeltquote:
ik geloof dat we de enigste zijn die dat nog doen, de rest is inderdaad allemaal uitbesteed.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
wat een leuk feestje heb jij bedachtik ben zo'n fan van die 'ouderwetse' feestjes.. bij ons telde je op een gegeven moment niet meer mee als je geen 'duur' feestje had. (lees bowlen+steengrillen, bios met popcorn voor iedereen of efteling)
moeten is een groot woord...quote:Op woensdag 2 september 2009 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik geloof dat we de enigste zijn die dat nog doen, de rest is inderdaad allemaal uitbesteed.
wel een hoop werk hoor, 100 ballonnen en daar briefjes met vragen in voor dierenborden en die ook nog opblazen.
wel goedkope drugs, maar het schijnt dat je tussendoor ook voor jezelf moet ademen![]()
waterballonnen vullen ging mij beter af.
ruilen?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:16 schreef Ladylike het volgende:
Ik hoop dat de middag lekker snel gaat, heb geen zin meer
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* wiegt en schommelt
wil je ook nog gemasseerd worden?
dat wil mijn kleine altijd
gaat ie op zn buik liggen en zegt dan: seren mamma, lekker seren
en steekt dan zn duim in zn mond
Nopequote:Op woensdag 2 september 2009 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ruilen?
ik ben nou al kapot van het sjouwen
die van ons is 3,5 jaar dus spreekt nog niet alle woorden volledig uitquote:Op woensdag 2 september 2009 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ha ha, bij die van ons heet het masseseren
Oooh, wat een lieve mama ben jijquote:Op woensdag 2 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* wiegt en schommelt
wil je ook nog gemasseerd worden?
dat wil mijn kleine altijd
gaat ie op zn buik liggen en zegt dan: seren mamma, lekker seren
en steekt dan zn duim in zn mond
Meestal vinden de kinderen dat soort feestjes toch het leukstquote:Op woensdag 2 september 2009 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik geloof dat we de enigste zijn die dat nog doen, de rest is inderdaad allemaal uitbesteed.
wel een hoop werk hoor, 100 ballonnen en daar briefjes met vragen in voor dierenborden en die ook nog opblazen.
wel goedkope drugs, maar het schijnt dat je tussendoor ook voor jezelf moet ademen![]()
waterballonnen vullen ging mij beter af.
soms wel jaquote:Op woensdag 2 september 2009 14:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oooh, wat een lieve mama ben jij
[..]
Meestal vinden de kinderen dat soort feestjes toch het leukst
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms wel ja
En dat is waar
ik vind het jammer dat mn kleine in januari jarig is, kan ik geen buitenspelletjes doen
misschien kun je online beginnenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:14 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
ik had ook altijd vette kinderfeestjes, schatzoeken (met echte schat!) en speurtochten enzo.. Op mijn verjaardag is het altijd even afwachten of het binnen of buiten kan. Mijn zusje is ook in januari jarig en daar gingen we ook nog vaak naar buiten hoor
of knutselen, maar dat is wat minder met jongens..
Kinderenkinderfeestjes bedenken
, ik zou er serieus mijn eigen bedrijf in willen beginnen
dan heb je aan mij helaas geen nieuwe klantquote:Op woensdag 2 september 2009 14:14 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
ik had ook altijd vette kinderfeestjes, schatzoeken (met echte schat!) en speurtochten enzo.. Op mijn verjaardag is het altijd even afwachten of het binnen of buiten kan. Mijn zusje is ook in januari jarig en daar gingen we ook nog vaak naar buiten hoor
of knutselen, maar dat is wat minder met jongens..
Kinderenkinderfeestjes bedenken
, ik zou er serieus mijn eigen bedrijf in willen beginnen
die van mij is 8 en krijgt maseren ook nog niet in keer eruit. we eten ook trokettenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope
[..]
die van ons is 3,5 jaar dus spreekt nog niet alle woorden volledig uit
bij mij was vroeger de prullebak een krullkakquote:Op woensdag 2 september 2009 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die van mij is 8 en krijgt maseren ook nog niet in keer eruit. we eten ook troketten
ik denk er serieus over naquote:Op woensdag 2 september 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
misschien kun je online beginnen
nee, jij bedenkt zelf al leukequote:Op woensdag 2 september 2009 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan heb je aan mij helaas geen nieuwe klant
Leuk he? die kinderpraatjes?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die van mij is 8 en krijgt maseren ook nog niet in keer eruit. we eten ook troketten
Arme Bertquote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb bertje nou al keikapot
mijn zus had een heel boek met uitspraken van kinderen.. geweldig om te lezenquote:
ik neem aan de klushulp?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb bertje nou al keikapot
wat dacht je van knakkoek (kroepoek)quote:
welk boek is dat?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn zus had een heel boek met uitspraken van kinderen.. geweldig om te lezen
* Nijns smelt want is verzot op kindjesquote:Op woensdag 2 september 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
wat dacht je van knakkoek (kroepoek)
heeft ze al gedaanquote:Op woensdag 2 september 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Arme Bert
Laat nicole hem maar een kus van mij geven aub
yupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://kindlogica.hyves.nl/forum/3470382/kptX/Leuke_uitspraken/In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
whehehehe hey dat was een serieus gesprek hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
zo, het is droog dus ik ga snel inpakken en naar het feest gedruis.
nog eentje speciaal voor nijns,
dochter van 3 jaar, net 4 dagen grote zus, pakt mijn pinken met haar handjes vast en kijkt mij met scheef hoofd aan.
Papa.
Ja
ik wil even met je praten.
O, wat wil je praten dan?
alles goed met de baby?
ja hoor, alles is goed met de baby.
oke.
ze loopt weg en laat mij verbaasd achter.
quote:Op woensdag 2 september 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehe hey dat was een serieus gesprek hoor![]()
mijn vent komt op de brommer naar zn ma, waar de kleine was blijven slapen.
Kleine staat buiten en ziet hem aankomen.
Pa stopt, stapt af en kleine zegt:
"en? loopt ie lekker?"
zo vergadering zit er ook weer opquote:Op woensdag 2 september 2009 12:58 schreef MaleDuck het volgende:
zo lunch zit er ook weer in... op naar de volgende vergadering
Ik ook.quote:
Ik bank al hang.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
heerlijk chinees gegeten![]()
nouen dan bankhangen en tv kijken
ik bijna zie net dat stargate atlantis pas om 10 over 9 begintquote:
is dat ipv van de 10jaarsmeetquote:Op woensdag 2 september 2009 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie komt er naar de FOK! Stairwaymeet zaterdag 5 september. ?
De campingmeet wordt volgend voorjaar iddquote:Op woensdag 2 september 2009 20:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat ipv van de 10jaarsmeet![]()
ik kom niet ik moet werken
had het net gelezen dat de 10jaarsmeet verplaatst wordtquote:Op woensdag 2 september 2009 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De campingmeet wordt volgend voorjaar idd
Nee, want jah, ach, wat is nou heel een Wereldkampioenschap?quote:Alberto Contador staat eind deze maand niet aan de start van het WK wielrennen op de weg in het Zwitserse Mendrisio. De wedstrijd past niet in zijn planning, laat de Spaanse renner weten aan het Belgische Sporza.
Ikquote:Op woensdag 2 september 2009 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie komt er naar de FOK! Stairwaymeet zaterdag 5 september. ?
Disclaimer: bovenstaande geldt niet voor MPG, die jammerde gewoon op zijn chinees om zijn radioquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 048 Ladylike
02. 032 wel.o.k
03. 028 Nijns
04. 022 goldfinger1963
05. 014 Dr_Flash
06. 012 DaMart
07. 008 MPG
08. 008 Frutsel
09. 007 MaleDuck
10. 005 Sjowhan
11. 005 indahnesia.com
12. 004 OA
13. 003 marcb1974
14. 002 KapiteinGasthof
15. 001 Ekster077
16. 001 JortK
Reeks-statistieken!
zou dat het zijn?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:06 schreef Sjowhan het volgende:Wel ok
.
't Zijn gewoon niet nette opgevoedde kinderen die je dochter heeft uitgenodigd
dat is de reden dat de banken met sms komen, telefoon heb je vaker bij je dan dat kassie.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:09 schreef Sjowhan het volgende:
Wat ik niet snap hè... Waarom hebben die prutsbanken allemaal zo'n kastje die je echt nodig hebt voordat er een betaling gedaan kan worden?. Waarom niet een systeem zoals de ING heeft? Dat werkt toch veel prettiger?
Vriendin zou nog het geld overmaken van de vakantie, maar nu blijkt dat ze het pas vrijdagavond kan doen omdat ze dan weer thuis is. Lekker handig. Heb het geld dat ze zou moeten overschrijven eigenlijk sneller nodig dan maandag
.
dat hoop ik ook voor jouquote:Op donderdag 3 september 2009 08:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou dat het zijn?
als ze gewoon komen spelen "lijken" het gewoon nette kinderen.
ik hoop dat die van mij zich wel weet te gedragen bij anderen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 08:35 schreef DaMart het volgende:
Toch altijd wel leuk, als mensen iets zeggen wat eigenlijk niet klopt.
Ik stond net voor de supermarkt te wachten, totdat hij open ging. Er stond een groepje bejaarden iets verderop. Op een gegeven moment begint zo'n oud mannetje een tirade af te steken over het parkeerbeleid in Zandvoort en de voorzieningen. En, terwijl hij voor een supermarkt in Zandvoort stond, beweerde hij stellig dat hij nooit meer boodschappen doet in Zandvoort!.
Ik heb maar niet gevraagd of hij dan alleen voor de gratis koffie kwam.
Jo0Lz!quote:Op donderdag 3 september 2009 08:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Zo... Grote opruiming geweest in den op!
Goedemorgen. Koffie!
quote:Op donderdag 3 september 2009 08:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen. Koffie!
Waarschijnlijk niet. Ik zit er de hele week erop, cursus. Dus hotel.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jo0Lz!.
Hoe gaat het met jou? Kom je zaterdag ook nog naar Utrecht?
Tjikkie! Kom je ff op msn vandaag?quote:
Ja goed! Met jou ook?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomers
Jo0Lz![]()
Lang niet gesproken
How´s life?
Wel in de Stairwayquote:Op donderdag 3 september 2009 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ik zit er de hele week erop, cursus. Dus hotel.
En, mijn vriendin heeft een meet in Amsterdam, dus iemand moet bij den kindjes blijven...
Het gaat toch al niet door.
Jah, Ik ben minder aan het werk dus heb meer tijd om plezier te makenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja goed! Met jou ook?
Ik heb m'n motorrijbewijs gehaald!!
Ja, maar dat is in plaats van. Stairway, tja. Been there, done that, got the t-shirt...quote:
Haha, ja nouja, je hebt werk. En inkomsten. En sociale contacten. Lol kun je nog genoeg maken toch?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah, Ik ben minder aan het werk dus heb meer tijd om plezier te maken
stoer!motorrijden is vet
quote:
koffie altijd goedquote:Op donderdag 3 september 2009 08:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen. Koffie!
gefeliciteerd, jammer van het weer nu.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En motorrijden, ik was helemaal vergeten hoe leuk het is op 2 wielen...
Ik heb alles in 1 keer gehaald, in iets meer dan een maand.
Mart!quote:
nou, ik werk tot 2 uur en daarna moet ik thuis nog erg veel doenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:Tjikkie! Kom je ff op msn vandaag?
tja... ik weet het moest weer door de regen fietsen vanmorgenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muck
[..]
koffie altijd goed![]()
[..]
gefeliciteerd, jammer van het weer nu.
herfst is begonnenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja... ik weet het moest weer door de regen fietsen vanmorgen
jammer hoor... maar ja het is niet anders... als het dan maar niet elke morgen door de regen fietsen wordt...quote:
Mag ik jou voor vanavond ook reserveren dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart!
[..]
nou, ik werk tot 2 uur en daarna moet ik thuis nog erg veel doen
Het zou vanavond wel even kunnen als je wilt
Das snelquote:Op donderdag 3 september 2009 08:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Haha, ja nouja, je hebt werk. En inkomsten. En sociale contacten. Lol kun je nog genoeg maken toch?
En motorrijden, ik was helemaal vergeten hoe leuk het is op 2 wielen...
Ik heb alles in 1 keer gehaald, in iets meer dan een maand.
ik denk dat je een nummertje moet trekkenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik jou voor vanavond ook reserveren dan?.
Maar Muck is gewoon enorm populair, dan krijg je dat de mannen in de rij staan om haar te sprekenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik denk dat je een nummertje moet trekken
Gelukkig heb ik vanavond geen tijd... dus nu maar hopen dat ik op een rustiger moment aan de beurt benquote:Op donderdag 3 september 2009 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Muck is gewoon enorm populair, dan krijg je dat de mannen in de rij staan om haar te spreken.
Met MPG voorop, uiteraard.
Je kan bij de secretaresse van Muck een afspraak maken dan. Even MPG PM'en dusquote:Op donderdag 3 september 2009 09:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vanavond geen tijd... dus nu maar hopen dat ik op een rustiger moment aan de beurt ben
O dat is handig om te wetenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan bij de secretaresse van Muck een afspraak maken dan. Even MPG PM'en dus.
nee sorry, ik prop joolz er al met heel veel moeite tussenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
ehm, tja, die is morgen ook al gereserveerdquote:Op donderdag 3 september 2009 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je houdt niet meer van me, hequote:Op donderdag 3 september 2009 09:04 schreef Muck het volgende:
[..]
nee sorry, ik prop joolz er al met heel veel moeite tussen
Dan moet hij zijn afwezigheidsassistent inschakelenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm, tja, die is morgen ook al gereserveerd
en dat ben jij?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn afwezigheidsassistent inschakelen.
Nijnsquote:
tuurlijk welquote:
ja, dan kun je daar een afspraak maken om MPG en afspraak met mij in te laten plannenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn afwezigheidsassistent inschakelen.
Het is voor jou, ik ga kijken of ik vanavond online kan komen. (Mensen ziek thuis, dus ff afwachten. Anders dan roep ik je aan!quote:Op donderdag 3 september 2009 08:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart!
[..]
nou, ik werk tot 2 uur en daarna moet ik thuis nog erg veel doen
Het zou vanavond wel even kunnen als je wilt
Och, dat komt wel goed. Er komen nog wel een paar mooie dagen voor de echte herfst / winter... En een motor heb ik ook nog niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muck
[..]
koffie altijd goed![]()
[..]
gefeliciteerd, jammer van het weer nu.
<3. Thanks! Ik was ook best trots.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das snel
Goed gedaan, gefeliciteerd
Je maakt tijd voor me! <3.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:04 schreef Muck het volgende:
[..]
nee sorry, ik prop joolz er al met heel veel moeite tussen
Ow... out of office bedoel je?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is zo'n optie in een mailprogramma.
Gelukkig maarquote:
Goed systeemquote:ja, dan kun je daar een afspraak maken om MPG en afspraak met mij in te laten plannen
Bejaardenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:35 schreef DaMart het volgende:
Toch altijd wel leuk, als mensen iets zeggen wat eigenlijk niet klopt.
Ik stond net voor de supermarkt te wachten, totdat hij open ging. Er stond een groepje bejaarden iets verderop. Op een gegeven moment begint zo'n oud mannetje een tirade af te steken over het parkeerbeleid in Zandvoort en de voorzieningen. En, terwijl hij voor een supermarkt in Zandvoort stond, beweerde hij stellig dat hij nooit meer boodschappen doet in Zandvoort!.
Ik heb maar niet gevraagd of hij dan alleen voor de gratis koffie kwam.
O nee, zeg dat nou niet... dan voelt ze zich niet serieus genomenquote:
Ja, anders had je hier ook wel Woerd geheten he.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... out of office bedoel je?
Sorry werk eigenlijk alleen maar in t engels...
Ja, heel scherp!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, anders had je hier ook wel Woerd geheten he.
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O nee, zeg dat nou niet... dan voelt ze zich niet serieus genomen
....quote:Op donderdag 3 september 2009 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Dan spreek ik je wel als ik je toevallig online zie.
[..]
Goed systeem.
Okay <3.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:20 schreef Muck het volgende:
Ik pm je straks vanaf mijn werk even djoels
<3quote:
tja... dat ben je ook...quote:Op donderdag 3 september 2009 09:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Okay <3.
Ik voel me heel speciaal nu![]()
Doet ze dat ook op twee hoog?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
muck is heel populair, komt waarschijnlijk omdat ze ramen lapt
als er een balkon is vast wel.quote:
Die hogere?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als er een balkon is vast wel.
daarom zijn bij ons de ramen op de bg wel schoon en hoger niet.
dat moet ik doen.
kan ze niet een beetje uit het raam hangen?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die hogere?
Nope dan kan ze bij ons ook niet aan de slag...
zaterdag bbq en zondag verjaardag van dochter voor volwassenen.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:39 schreef Nijns het volgende:
Wie heeft er nog leuke plannen voor het weekend?
vrijdagavond: huisfeestje van een vriend van mequote:Op donderdag 3 september 2009 09:39 schreef Nijns het volgende:
Wie heeft er nog leuke plannen voor het weekend?
Om ervoor te zorgen dat je betalingsverkeer in ieder geval iets beter beveiligd is dan door dat schijnsysteem van postbank/INGquote:Op donderdag 3 september 2009 08:09 schreef Sjowhan het volgende:
Wat ik niet snap hè... Waarom hebben die prutsbanken allemaal zo'n kastje die je echt nodig hebt voordat er een betaling gedaan kan worden?. Waarom niet een systeem zoals de ING heeft? Dat werkt toch veel prettiger?
Vriendin zou nog het geld overmaken van de vakantie, maar nu blijkt dat ze het pas vrijdagavond kan doen omdat ze dan weer thuis is. Lekker handig. Heb het geld dat ze zou moeten overschrijven eigenlijk sneller nodig dan maandag
.
het is anders heel handig dat je dat blad kan kopieëren.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat je betalingsverkeer in ieder geval iets beter beveiligd is dan door dat schijnsysteem van postbank/ING.
blad?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is anders heel handig dat je dat blad kan kopieëren.
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blad?Ben JIJ de laatste nederlander met een papieren TANcodelijst?
Neequote:Op donderdag 3 september 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
vier je van allebei je dochters samen? hoop maar dat het goed weer wordt zaterdag danquote:Op donderdag 3 september 2009 09:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zaterdag bbq en zondag verjaardag van dochter voor volwassenen.
hopelijk geeft dat minder troep
Zit je op korfbal ja? Lekker he, die rustdagen?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vrijdagavond: huisfeestje van een vriend van me
zaterdag: korfballen en 's avonds een verjaardag
zondag: rustig dagje genieten van de kleine
en jij nijns?
Ja. Ik zal een autoreplier instellen die "nee" terugstuurtquote:Op donderdag 3 september 2009 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
jep ben een echte korfbal freak!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zit je op korfbal ja? Lekker he, die rustdagen?
Ik ga denk ik veel slapen om energie te verzamelen voor volgende weekverder: vanalles regelen voor mijn verhuizing (alle abonnementen opzeggen etc) en vacatures zoeken
zoekt en gij zult vindenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:21 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh frutsebeestje![]()
Oeh eindelijk gevonden (denk ik) wat de dir. zocht
we hebben te veel harde schijven
Huh? Hij wil liever softere dames?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:21 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh frutsebeestje![]()
Oeh eindelijk gevonden (denk ik) wat de dir. zocht
we hebben te veel harde wijven
dat hoorje niet vaakquote:Op donderdag 3 september 2009 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep ben een echte korfbal freak!
Zeker belg?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep ben een echte korfbal freak!
we vieren de verjaardagen samen, er zit maar 5 dagen tussen.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:07 schreef Nijns het volgende:
vier je van allebei je dochters samen? hoop maar dat het goed weer wordt zaterdag danik las het van het feestje ja, ongelooflijk. ik ben een tijdje leidster geweest bij de scouting maar het viel me ècht op hoe brutaal kinderen tegenwoordig zijn. (en ik ben bijna zelf nog kind)
verhuizen? uit de studenten woning?quote:Ik ga denk ik veel slapen om energie te verzamelen voor volgende weekverder: vanalles regelen voor mijn verhuizing (alle abonnementen opzeggen etc) en vacatures zoeken
Zeg ik dus ook altijdquote:
Whehehequote:
Wel zo makkelijk (goed gemikt trouwensquote:Op donderdag 3 september 2009 10:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we vieren de verjaardagen samen, er zit maar 5 dagen tussen.
[..]
verhuizen? uit de studenten woning?
doe je wel het hek dicht als je gaat?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk (goed gemikt trouwens)
Nee, uit de randstad, terug naar Brabantdichterbij familie en mijn lief
niet zo onaardigquote:Op donderdag 3 september 2009 10:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe je wel het hek dicht als je gaat?
Jah, we willen niet nog meer van die mensen uit de randstad hier hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe je wel het hek dicht als je gaat?
zon en af en toe een buiquote:
Ja, dat kan er nog wel bij!quote:
zie onderquote:
ik heb vanochtend verteld hoe de meisjes hier zijn, die wil je niet in buurt hebben nee.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah, we willen niet nog meer van die mensen uit de randstad hier hebben
stel je voor dat jullie allemaal ontsnappen
en wat kun je eraan doen? nietsquote:Op donderdag 3 september 2009 10:44 schreef OA het volgende:
Ik was vandaag weer eens overgeleverd aan de NS en hun falende dienstregeling.
Samenvatting:
- Uitgevallen spitspendels: 2
- Uitgevallen stoptreinen: 1
- Vertraagde stoptreinen: 1
- Aantal meldingen/omroepen: 0
Agressieve wijvenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie onder
[..]
ik heb vanochtend verteld hoe de meisjes hier zijn, die wil je niet in buurt hebben nee.
Mogguhquote:
De leuke en lieve mogen wel komen hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:
Precies.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dank jequote:Op donderdag 3 september 2009 10:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mogguh![]()
[..]
De leuke en lieve mogen wel komen hoor
Daarom, nijns is voldoendequote:Op donderdag 3 september 2009 10:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mogguh![]()
[..]
De leuke en lieve mogen wel komen hoor
ik, mij en mezelf zijn wel o.k.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Euuh, ik heb langer ìn Brabant gewoond dan er buiten hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
'voldoende'?quote:
Ik wacht dan ook geduldig, want het verbaast me al lang niet meer. Toch blijft het vervelend.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en wat kun je eraan doen? niets
Jah of met de auto gaan
voldoende als in: genoegquote:
cola in het koffie topicquote:Op donderdag 3 september 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voldoende als in: genoeg
Ik WAS druk aan het werk.
Heb intussen een boterham gesmeerd en ga nu cola halen
te duur, wij krijgen echte coca cola voor 37 ctquote:
jaahquote:
idd, als het geen koffie is dan maar colaquote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
er zit iig cafeine in![]()
in thee zit alleen maar theeine
definieerquote:Op donderdag 3 september 2009 11:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
te duur, wij krijgen echte coca cola voor 37 ct
A: het bedrijf waar ik nu werkquote:
Kutweerquote:
A: een bekertje? een flesje? litertje? anderhalf liter? twee liter?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
A: het bedrijf waar ik nu werk
B: Coca Cola natuurlijk
Blikjequote:Op donderdag 3 september 2009 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
A: een bekertje? een flesje? litertje? anderhalf liter? twee liter?
B: uiteraard
wij moeten het ook weer ergens kopen (geloof Sligro)quote:Op donderdag 3 september 2009 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das dan wel weer duur... ik had het over een fles van anderhalf liter
hier is alleen de koffie gratis.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:30 schreef Frutsel het volgende:
IceTea is hier gratiz![]()
Doelde op dit
1,5 Coca Cola fles voor dumpprijs 69 eurocent
Ach het druppelt wat. Alleen jammer dat die paar druppels dan wel op je afgevuurd worden door een stormachtige windquote:
druk mee bezigquote:
echt weer om lekker binnen te zitten metquote:
ja, ze blijven maar terugkomen: die klotenquote:
klootschieten dan maar?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, ze blijven maar terugkomen: die kloten
helemaal mee eensquote:Op donderdag 3 september 2009 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt weer om lekker binnen te zitten met![]()
dan komt het vanzelf goed.
hier aan de kust (niet de zeeuwse) blijft het maar lekken.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu net even zonnigMaar net goot het bakkeien
met buienradar even goed timenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
helemaal mee eens![]()
lekker koffie![]()
wel jammer dat ik vandaag nog boodschappen moet gaan doen
quote:
Que? Nederlands graag..quote:Op donderdag 3 september 2009 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
zijn bij de geschenken voor zaterdag 3/4 kapot
Hier zijn er ook al twee present jaquote:Op donderdag 3 september 2009 13:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, ze blijven maar terugkomen: die kloten
kado's die we zaterdag weggevenquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
zijn bij de geschenken voor zaterdag 3/4 kapot
Terug naar de groothandel met die troep danquote:Op donderdag 3 september 2009 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kado's die we zaterdag weggeven![]()
en daar is 3/4 van kapot cq niet werkend
Wat is het dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kado's die we zaterdag weggeven![]()
en daar is 3/4 van kapot cq niet werkend
Speeltjes. Met batterijen. Denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |