Okay <3.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:20 schreef Muck het volgende:
Ik pm je straks vanaf mijn werk even djoels
<3quote:
tja... dat ben je ook...quote:Op donderdag 3 september 2009 09:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Okay <3.
Ik voel me heel speciaal nu![]()
Doet ze dat ook op twee hoog?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
muck is heel populair, komt waarschijnlijk omdat ze ramen lapt
als er een balkon is vast wel.quote:
Die hogere?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als er een balkon is vast wel.
daarom zijn bij ons de ramen op de bg wel schoon en hoger niet.
dat moet ik doen.
kan ze niet een beetje uit het raam hangen?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die hogere?
Nope dan kan ze bij ons ook niet aan de slag...
zaterdag bbq en zondag verjaardag van dochter voor volwassenen.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:39 schreef Nijns het volgende:
Wie heeft er nog leuke plannen voor het weekend?
vrijdagavond: huisfeestje van een vriend van mequote:Op donderdag 3 september 2009 09:39 schreef Nijns het volgende:
Wie heeft er nog leuke plannen voor het weekend?
Om ervoor te zorgen dat je betalingsverkeer in ieder geval iets beter beveiligd is dan door dat schijnsysteem van postbank/INGquote:Op donderdag 3 september 2009 08:09 schreef Sjowhan het volgende:
Wat ik niet snap hè... Waarom hebben die prutsbanken allemaal zo'n kastje die je echt nodig hebt voordat er een betaling gedaan kan worden?. Waarom niet een systeem zoals de ING heeft? Dat werkt toch veel prettiger?
Vriendin zou nog het geld overmaken van de vakantie, maar nu blijkt dat ze het pas vrijdagavond kan doen omdat ze dan weer thuis is. Lekker handig. Heb het geld dat ze zou moeten overschrijven eigenlijk sneller nodig dan maandag
.
het is anders heel handig dat je dat blad kan kopieëren.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat je betalingsverkeer in ieder geval iets beter beveiligd is dan door dat schijnsysteem van postbank/ING.
blad?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is anders heel handig dat je dat blad kan kopieëren.
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blad?Ben JIJ de laatste nederlander met een papieren TANcodelijst?
Neequote:Op donderdag 3 september 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik jou voor vanavond ook reserveren dan?.
vier je van allebei je dochters samen? hoop maar dat het goed weer wordt zaterdag danquote:Op donderdag 3 september 2009 09:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zaterdag bbq en zondag verjaardag van dochter voor volwassenen.
hopelijk geeft dat minder troep
Zit je op korfbal ja? Lekker he, die rustdagen?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vrijdagavond: huisfeestje van een vriend van me
zaterdag: korfballen en 's avonds een verjaardag
zondag: rustig dagje genieten van de kleine
en jij nijns?
Ja. Ik zal een autoreplier instellen die "nee" terugstuurtquote:Op donderdag 3 september 2009 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan bij de secretaresse van Muck een afspraak maken dan. Even MPG PM'en dus.
jep ben een echte korfbal freak!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zit je op korfbal ja? Lekker he, die rustdagen?
Ik ga denk ik veel slapen om energie te verzamelen voor volgende weekverder: vanalles regelen voor mijn verhuizing (alle abonnementen opzeggen etc) en vacatures zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |