Arme Bertquote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb bertje nou al keikapot

mijn zus had een heel boek met uitspraken van kinderen.. geweldig om te lezenquote:

ik neem aan de klushulp?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb bertje nou al keikapot
wat dacht je van knakkoek (kroepoek)quote:

welk boek is dat?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn zus had een heel boek met uitspraken van kinderen.. geweldig om te lezen

* Nijns smelt want is verzot op kindjesquote:Op woensdag 2 september 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
wat dacht je van knakkoek (kroepoek)

heeft ze al gedaanquote:Op woensdag 2 september 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Arme Bert
Laat nicole hem maar een kus van mij geven aub

yupquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://kindlogica.hyves.nl/forum/3470382/kptX/Leuke_uitspraken/In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad

whehehehe hey dat was een serieus gesprek hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
zo, het is droog dus ik ga snel inpakken en naar het feest gedruis.
nog eentje speciaal voor nijns,
dochter van 3 jaar, net 4 dagen grote zus, pakt mijn pinken met haar handjes vast en kijkt mij met scheef hoofd aan.
Papa.
Ja
ik wil even met je praten.
O, wat wil je praten dan?
alles goed met de baby?
ja hoor, alles is goed met de baby.
oke.
ze loopt weg en laat mij verbaasd achter.

quote:Op woensdag 2 september 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehe hey dat was een serieus gesprek hoor
mijn vent komt op de brommer naar zn ma, waar de kleine was blijven slapen.
Kleine staat buiten en ziet hem aankomen.
Pa stopt, stapt af en kleine zegt:
"en? loopt ie lekker?"

zo vergadering zit er ook weer opquote:Op woensdag 2 september 2009 12:58 schreef MaleDuck het volgende:
zo lunch zit er ook weer in... op naar de volgende vergadering

voor alle naar-huis-ganers
 voor alle naar-huis-ganers  

ben al thuis
 ben al thuis  

Ik ook.quote:

!
 !

en dan bankhangen en tv kijken
  en dan bankhangen en tv kijken   

Ik bank al hang.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
heerlijk chinees gegeten
nouen dan bankhangen en tv kijken

ik bijna zie net dat stargate atlantis pas om 10 over 9 begintquote:

is dat ipv van de 10jaarsmeetquote:Op woensdag 2 september 2009 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie komt er naar de FOK! Stairwaymeet zaterdag 5 september. ?

De campingmeet wordt volgend voorjaar iddquote:Op woensdag 2 september 2009 20:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat ipv van de 10jaarsmeet
ik kom niet ik moet werken

had het net gelezen dat de 10jaarsmeet verplaatst wordtquote:Op woensdag 2 september 2009 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De campingmeet wordt volgend voorjaar idd

Nee, want jah, ach, wat is nou heel een Wereldkampioenschap?quote:Alberto Contador staat eind deze maand niet aan de start van het WK wielrennen op de weg in het Zwitserse Mendrisio. De wedstrijd past niet in zijn planning, laat de Spaanse renner weten aan het Belgische Sporza.

Ikquote:Op woensdag 2 september 2009 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie komt er naar de FOK! Stairwaymeet zaterdag 5 september. ?
 .
.

.
. Disclaimer: bovenstaande geldt niet voor MPG, die jammerde gewoon op zijn chinees om zijn radioquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-09-2009

Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 048 Ladylike
02. 032 wel.o.k
03. 028 Nijns
04. 022 goldfinger1963
05. 014 Dr_Flash
06. 012 DaMart
07. 008 MPG
08. 008 Frutsel
09. 007 MaleDuck
10. 005 Sjowhan
11. 005 indahnesia.com
12. 004 OA
13. 003 marcb1974
14. 002 KapiteinGasthof
15. 001 Ekster077
16. 001 JortK
Reeks-statistieken!
 .
.

. Waarom niet een systeem zoals de ING heeft? Dat werkt toch veel prettiger?
. Waarom niet een systeem zoals de ING heeft? Dat werkt toch veel prettiger? .  Heb het geld dat ze zou moeten overschrijven eigenlijk sneller nodig dan maandag
.  Heb het geld dat ze zou moeten overschrijven eigenlijk sneller nodig dan maandag  .
.

zou dat het zijn?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:06 schreef Sjowhan het volgende:Wel ok
.
't Zijn gewoon niet nette opgevoedde kinderen die je dochter heeft uitgenodigd

dat is de reden dat de banken met sms komen, telefoon heb je vaker bij je dan dat kassie.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:09 schreef Sjowhan het volgende:
Wat ik niet snap hè... Waarom hebben die prutsbanken allemaal zo'n kastje die je echt nodig hebt voordat er een betaling gedaan kan worden?. Waarom niet een systeem zoals de ING heeft? Dat werkt toch veel prettiger?
Vriendin zou nog het geld overmaken van de vakantie, maar nu blijkt dat ze het pas vrijdagavond kan doen omdat ze dan weer thuis is. Lekker handig. Heb het geld dat ze zou moeten overschrijven eigenlijk sneller nodig dan maandag
.

dat hoop ik ook voor jouquote:Op donderdag 3 september 2009 08:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou dat het zijn?
als ze gewoon komen spelen "lijken" het gewoon nette kinderen.
ik hoop dat die van mij zich wel weet te gedragen bij anderen.

.
.  .
. .
.

quote:Op donderdag 3 september 2009 08:35 schreef DaMart het volgende:
Toch altijd wel leuk, als mensen iets zeggen wat eigenlijk niet klopt.
Ik stond net voor de supermarkt te wachten, totdat hij open ging. Er stond een groepje bejaarden iets verderop. Op een gegeven moment begint zo'n oud mannetje een tirade af te steken over het parkeerbeleid in Zandvoort en de voorzieningen. En, terwijl hij voor een supermarkt in Zandvoort stond, beweerde hij stellig dat hij nooit meer boodschappen doet in Zandvoort!.
Ik heb maar niet gevraagd of hij dan alleen voor de gratis koffie kwam.

Jo0Lz!quote:Op donderdag 3 september 2009 08:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Zo... Grote opruiming geweest in den op!
Goedemorgen. Koffie!
 .
.  

quote:Op donderdag 3 september 2009 08:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen. Koffie!

Waarschijnlijk niet. Ik zit er de hele week erop, cursus. Dus hotel.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jo0Lz!.
Hoe gaat het met jou? Kom je zaterdag ook nog naar Utrecht?
 .
.Tjikkie! Kom je ff op msn vandaag?quote:

Ja goed! Met jou ook?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomers
Jo0Lz
Lang niet gesproken
How´s life?

Wel in de Stairwayquote:Op donderdag 3 september 2009 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ik zit er de hele week erop, cursus. Dus hotel.
En, mijn vriendin heeft een meet in Amsterdam, dus iemand moet bij den kindjes blijven...
Het gaat toch al niet door.
 .
.

Jah, Ik ben minder aan het werk dus heb meer tijd om plezier te makenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja goed! Met jou ook?
Ik heb m'n motorrijbewijs gehaald!!

motorrijden is vet
 motorrijden is vet 

Ja, maar dat is in plaats van. Stairway, tja. Been there, done that, got the t-shirt...quote:

.
.

Haha, ja nouja, je hebt werk. En inkomsten. En sociale contacten. Lol kun je nog genoeg maken toch?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah, Ik ben minder aan het werk dus heb meer tijd om plezier te maken
stoer!motorrijden is vet

quote:
 muck
  muckkoffie altijd goedquote:Op donderdag 3 september 2009 08:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen. Koffie!

gefeliciteerd, jammer van het weer nu.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En motorrijden, ik was helemaal vergeten hoe leuk het is op 2 wielen...
Ik heb alles in 1 keer gehaald, in iets meer dan een maand.

Mart!quote:

nou, ik werk tot 2 uur en daarna moet ik thuis nog erg veel doenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:Tjikkie! Kom je ff op msn vandaag?

tja... ik weet het moest weer door de regen fietsen vanmorgenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muck
[..]
koffie altijd goed
[..]
gefeliciteerd, jammer van het weer nu.

herfst is begonnenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja... ik weet het moest weer door de regen fietsen vanmorgen

jammer hoor... maar ja het is niet anders... als het dan maar niet elke morgen door de regen fietsen wordt...quote:

Mag ik jou voor vanavond ook reserveren dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart!
[..]
nou, ik werk tot 2 uur en daarna moet ik thuis nog erg veel doen
Het zou vanavond wel even kunnen als je wilt
 .
.

Das snelquote:Op donderdag 3 september 2009 08:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Haha, ja nouja, je hebt werk. En inkomsten. En sociale contacten. Lol kun je nog genoeg maken toch?
En motorrijden, ik was helemaal vergeten hoe leuk het is op 2 wielen...
Ik heb alles in 1 keer gehaald, in iets meer dan een maand.

ik denk dat je een nummertje moet trekkenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik jou voor vanavond ook reserveren dan?.

Maar Muck is gewoon enorm populair, dan krijg je dat de mannen in de rij staan om haar te sprekenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik denk dat je een nummertje moet trekken
 .
.  .
.

Gelukkig heb ik vanavond geen tijd... dus nu maar hopen dat ik op een rustiger moment aan de beurt benquote:Op donderdag 3 september 2009 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Muck is gewoon enorm populair, dan krijg je dat de mannen in de rij staan om haar te spreken.
Met MPG voorop, uiteraard.

Je kan bij de secretaresse van Muck een afspraak maken dan. Even MPG PM'en dusquote:Op donderdag 3 september 2009 09:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vanavond geen tijd... dus nu maar hopen dat ik op een rustiger moment aan de beurt ben
 .
.

O dat is handig om te wetenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan bij de secretaresse van Muck een afspraak maken dan. Even MPG PM'en dus.

nee sorry, ik prop joolz er al met heel veel moeite tussenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik jou voor vanavond ook reserveren dan?.

ehm, tja, die is morgen ook al gereserveerdquote:Op donderdag 3 september 2009 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan bij de secretaresse van Muck een afspraak maken dan. Even MPG PM'en dus.

Je houdt niet meer van me, hequote:Op donderdag 3 september 2009 09:04 schreef Muck het volgende:
[..]
nee sorry, ik prop joolz er al met heel veel moeite tussen
 .
.

Dan moet hij zijn afwezigheidsassistent inschakelenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm, tja, die is morgen ook al gereserveerd
 .
.

en dat ben jij?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn afwezigheidsassistent inschakelen.

Nijnsquote:

tuurlijk welquote:

ja, dan kun je daar een afspraak maken om MPG en afspraak met mij in te laten plannenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn afwezigheidsassistent inschakelen.

Het is voor jou, ik ga kijken of ik vanavond online kan komen. (Mensen ziek thuis, dus ff afwachten. Anders dan roep ik je aan!quote:Op donderdag 3 september 2009 08:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart!
[..]
nou, ik werk tot 2 uur en daarna moet ik thuis nog erg veel doen
Het zou vanavond wel even kunnen als je wilt
Och, dat komt wel goed. Er komen nog wel een paar mooie dagen voor de echte herfst / winter... En een motor heb ik ook nog niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muck
[..]
koffie altijd goed
[..]
gefeliciteerd, jammer van het weer nu.

<3. Thanks! Ik was ook best trots.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das snel
Goed gedaan, gefeliciteerd
Je maakt tijd voor me! <3.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:04 schreef Muck het volgende:
[..]
nee sorry, ik prop joolz er al met heel veel moeite tussen
 .
.

Ow... out of office bedoel je?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is zo'n optie in een mailprogramma.

Gelukkig maarquote:
 .
.  .
.Goed systeemquote:ja, dan kun je daar een afspraak maken om MPG en afspraak met mij in te laten plannen
 .
.

Bejaardenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:35 schreef DaMart het volgende:
Toch altijd wel leuk, als mensen iets zeggen wat eigenlijk niet klopt.
Ik stond net voor de supermarkt te wachten, totdat hij open ging. Er stond een groepje bejaarden iets verderop. Op een gegeven moment begint zo'n oud mannetje een tirade af te steken over het parkeerbeleid in Zandvoort en de voorzieningen. En, terwijl hij voor een supermarkt in Zandvoort stond, beweerde hij stellig dat hij nooit meer boodschappen doet in Zandvoort!.
Ik heb maar niet gevraagd of hij dan alleen voor de gratis koffie kwam.
 Niks dan overal op zaniken en janken. Kutvolk.
 Niks dan overal op zaniken en janken. Kutvolk.

O nee, zeg dat nou niet... dan voelt ze zich niet serieus genomenquote:

Ja, anders had je hier ook wel Woerd geheten he.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... out of office bedoel je?
Sorry werk eigenlijk alleen maar in t engels...

Ja, heel scherp!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, anders had je hier ook wel Woerd geheten he.

quote:Op donderdag 3 september 2009 09:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O nee, zeg dat nou niet... dan voelt ze zich niet serieus genomen
 ! Ik reageerde op de ondertitel...
! Ik reageerde op de ondertitel... 
....quote:Op donderdag 3 september 2009 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Dan spreek ik je wel als ik je toevallig online zie.
[..]
Goed systeem.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |