bestaat dat nog?quote:
quote:
nu je het zegt, dat is vmbo geworden.quote:
Ik word oudquote:Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu je het zegt, dat is vmbo geworden
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, weer een aardbeving overleefd. Door de lange golflengte (ik voelde het als golven van 20-30 cm) schade aan kantoorgebouwen in Jakarta onder meer. Da's 250 km van het epicentrum!
zie het net op nos.nl. 7,3 op de schaal van richter, dat is een serieuze.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, weer een aardbeving overleefd. Door de lange golflengte (ik voelde het als golven van 20-30 cm) schade aan kantoorgebouwen in Jakarta onder meer. Da's 250 km van het epicentrum!
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
13 april 1992. Dat was namelijk op mijn verjaardag. Sindsdien heb ik een aantal bevingen meegemaakt, in Indonesie allemaal. Wel op enige afstand gelukkig.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lang geleden dat hier nog een goede aardbeving was
kan er nog 1 herrinneren waarbij mn ma rechtop in bed zat en mn pa zei dat ze niet zo met het bed moest rammelen (om vervolgens gewoon verder te slapen)
Oh god, dat is gewoon meer dan 16 jaar geleden
Buut LL, daar achter bij de muurquote:Op woensdag 2 september 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bestaat dat nog?
[..]
We doen verstoppertje
Je moet afbuutenquote:
Jij wist al waar ik zat voordat ik er ging zittenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Buut LL, daar achter bij de muur
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
begint het nu al?![]()
ik heb vanmiddag pas kinderpartijtje hoor.
Je moet tussendoor ook even voor jezelf ademenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
100 ballon opgeblazen, pompje deed het niet.![]()
ben nog licht in het hoofd
nog 25 minutenquote:
*flashback*quote:Op woensdag 2 september 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe had net een Meneer Pannekoek aan de lijn
wat zijn er toch leuke/grappige namen in de wereld
En toen vroeg jij of je mevrouw stroop mocht spreken?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe had net een Meneer Pannekoek aan de lijn
wat zijn er toch leuke/grappige namen in de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |