zoekt en gij zult vindenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:21 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh frutsebeestje![]()
Oeh eindelijk gevonden (denk ik) wat de dir. zocht
we hebben te veel harde schijven
Huh? Hij wil liever softere dames?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:21 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh frutsebeestje![]()
Oeh eindelijk gevonden (denk ik) wat de dir. zocht
we hebben te veel harde wijven
dat hoorje niet vaakquote:Op donderdag 3 september 2009 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep ben een echte korfbal freak!
Zeker belg?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep ben een echte korfbal freak!
we vieren de verjaardagen samen, er zit maar 5 dagen tussen.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:07 schreef Nijns het volgende:
vier je van allebei je dochters samen? hoop maar dat het goed weer wordt zaterdag danik las het van het feestje ja, ongelooflijk. ik ben een tijdje leidster geweest bij de scouting maar het viel me ècht op hoe brutaal kinderen tegenwoordig zijn. (en ik ben bijna zelf nog kind)
verhuizen? uit de studenten woning?quote:Ik ga denk ik veel slapen om energie te verzamelen voor volgende weekverder: vanalles regelen voor mijn verhuizing (alle abonnementen opzeggen etc) en vacatures zoeken
Zeg ik dus ook altijdquote:
Whehehequote:
Wel zo makkelijk (goed gemikt trouwensquote:Op donderdag 3 september 2009 10:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we vieren de verjaardagen samen, er zit maar 5 dagen tussen.
[..]
verhuizen? uit de studenten woning?
doe je wel het hek dicht als je gaat?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk (goed gemikt trouwens)
Nee, uit de randstad, terug naar Brabantdichterbij familie en mijn lief
niet zo onaardigquote:Op donderdag 3 september 2009 10:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe je wel het hek dicht als je gaat?
Jah, we willen niet nog meer van die mensen uit de randstad hier hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe je wel het hek dicht als je gaat?
zon en af en toe een buiquote:
Ja, dat kan er nog wel bij!quote:
zie onderquote:
ik heb vanochtend verteld hoe de meisjes hier zijn, die wil je niet in buurt hebben nee.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah, we willen niet nog meer van die mensen uit de randstad hier hebben
stel je voor dat jullie allemaal ontsnappen
en wat kun je eraan doen? nietsquote:Op donderdag 3 september 2009 10:44 schreef OA het volgende:
Ik was vandaag weer eens overgeleverd aan de NS en hun falende dienstregeling.
Samenvatting:
- Uitgevallen spitspendels: 2
- Uitgevallen stoptreinen: 1
- Vertraagde stoptreinen: 1
- Aantal meldingen/omroepen: 0
Agressieve wijvenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie onder
[..]
ik heb vanochtend verteld hoe de meisjes hier zijn, die wil je niet in buurt hebben nee.
Mogguhquote:
De leuke en lieve mogen wel komen hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:
Precies.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dank jequote:Op donderdag 3 september 2009 10:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mogguh![]()
[..]
De leuke en lieve mogen wel komen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |