quote:
topicredderquote:
isquote:
Kempi is de grootste douchebag van NL. Als hij het hier zo slecht heeft gaat hij toch terug naar zijn eigen land? Zijn flow is fucking wack, faka met jou dat je dat niet doorhebt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:41 schreef Juicyhill het volgende:
Ja goedzo doe maar zo, blijf maar ontkennen maar wetten dat als je dagje mee komt naar eindje of bijlmer dat je wel anders praat. en kom op man kempi is gewoon één van de keiharde bewijzen dat de straat wel degelijk bestaat, ook in nl.
Ik was vandaag nog in Slotervaart.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:41 schreef Juicyhill het volgende:
Ja goedzo doe maar zo, blijf maar ontkennen maar wetten dat als je dagje mee komt naar eindje of bijlmer dat je wel anders praat. en kom op man kempi is gewoon één van de keiharde bewijzen dat de straat wel degelijk bestaat, ook in nl.
het accent alleen al is genoeg om iemand plat te krijgen, laat staan de vlaaien en champignonsquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier in de ghetto's van het harde straatleven in Limburg zou menig FOK!kertje het niet één dag overleven.
quote:
Ik dacht nog even dat je een spelfout had gemaakt en dat je wou zeggen 'mensen die de staat ontkennen', maar neequote:
De straat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:41 schreef Juicyhill het volgende:
En dood aan de staat!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:47 schreef Rasher het volgende:
[..]
De straat.
De straat bestaat.
Haat.
Haat op de straat.
Haat op de straat bestaat.
De staat.
De staat bestaat.
De staat haat.
De staat haat dat de straat bestaat.
Laat.
Laat bestaat.
De straat haat laat.
Laat bestaat.
De straat is
nu.
Ode aan de Straat.
Tieten op foto's!
in 2014 kom ik hier op terugquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:46 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik dacht nog even dat je een spelfout had gemaakt en dat je wou zeggen 'mensen die de staat ontkennen', maar nee
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:44 schreef Hetiszover het volgende:
... en een wietlucht waar je je fiets tegenaan kunt zetten.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:42 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die de straat ontkennen
wat een drama zijn dat altijd.
wiggers in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |