quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:26 schreef Blik het volgende:
tvp, hopelijk bevestiging van Baileys vanavond
random... ligt aan je vragenlijstje denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:59 schreef LastRequest het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die speculaties uit het vorige topic kloppen.
Zou wel érg toevallig zijn als iedereen van Fok! wel mag testen namelijk, en anderen niet
Daarom lijkt het me sterk dat als de campagne nog op je pagina staat, je mee zou mogen doen.. Wat dus de speculatie was. Vind het te toevallig dat de campagne tot nu toe bij elke poster nog aanwezig is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:04 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
random... ligt aan je vragenlijstje denk ik
Uit de openingspost doen dequote:Op dinsdag 1 september 2009 17:23 schreef JOPPI3 het volgende:
Gratis de nieuwste smaakjes en/of producten ontvangen:
Gratis Baileys coffee (nieuwe smaak)![]()
Gratis 4 nieuwe coctails (in blik) Helaas afgelopen succes!!!!![]()
Gratis Cup a Soup Specials
Gratis koffie van de coffiecompanie (21 euro aan koffie = 10 koppen)
***Update***
Gratis pickwick thee!
Gratis Nescafé cappuchino
Gratis Silan Niet culinair maar wel handig!
Als je een fles spa citron mint of gember koopt, kun je met deze bon het aankoopbedrag terugkrijgen!
Gratis Yagua Detox Juicer
Gratis Sunrice
Korting bij AC restaurants
Nou, die speculatie zou best wel eens kunnen kloppen. Bij mij staat de Baileys campagne er namelijk niet meer bij. En er staat ook niet bij dat het nog in behandeling isquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me sterk dat als de campagne nog op je pagina staat, je mee zou mogen doen.. Wat dus de speculatie was. Vind het te toevallig dat de campagne tot nu toe bij elke poster nog aanwezig is.
Jouw eigen puntenaantal vliegt de pan uit zeker zo met jouw code in de link in de OP?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:36 schreef JOPPI3 het volgende:
I don't know?! Het zou idd tot de 31e lopen. Wellicht heb je geluk!?
Nou! Echt heerlijk, weer een t-shirt om reclame te lopen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw eigen puntenaantal vliegt de pan uit zeker zo met jouw code in de link in de OP?
In de gaten houden... soms krijg je ook een uitnodiging voor nieuwe proefjes trouwens!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb net het vorige topic teruggelezen, maar kan iemand me in het heel kort uitleggen hoe dat zit met die punten? Ik heb keurig de vragenlijstjes ingevuld en heb nu 30 punten geloof ik
En verder? Kan je niets doen nu?
Krijg je vanzelf mail als er een nieuwe actie aan zit te komen om je in te schrijven of moet je elke dag even op de site kijken?
Hoi.. helaas afgelopen, aangepast in OP. De Cup a soup tomaten was trouwens wel lekker (heb ik thuisgestuurd gehad)quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:56 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Uit de openingspost doen de
Cup-a-soup
Nescafé
het niet meer. Ok kan ze gewoon niet vinden in dat geval: Help!
Als het je écht niet kon schelen had je je eigen code niet in die links in de OP gezet waardoor jij voor elke aanmelder hier weer punten krijgt, wees eerlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:08 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Nou! Echt heerlijk, weer een t-shirt om reclame te lopen.
Ik doe het niet voor de punten maar gewoon voor de lol, vind het wel grappigEn ik deel graag met anderen deze eenvoudige manier van gratis spulletjes thuis gestuurd te krijgen...
Jep idd.. win-win, maar ik maak me niet druk om een t-shirt... vind het gewoon leuk om te weten hoeveel mensen aangemeld zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het je écht niet kon schelen had je je eigen code niet in die links in de OP gezet waardoor jij voor elke aanmelder hier weer punten krijgt, wees eerlijk
Dan had je gewoon de link naar de site gegeven.
Het aantal punten bepaalt ook je status daar zie ik en je kans om mee te mogen doen aan een onderzoek.
Maar het maakt ook verder niet uit hoor, slim van je dat je het zo doet juist.
En er zijn al flink wat mensen blij met het uitgeloot zijn, dus win-win.
Ja hier precies hetzelfde inderdaad!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:45 schreef dutchdevil het volgende:
Vaaaaaag... Ben een keer uitgelogged en weer ingelogged en krijg nu Baileys weer te zien met daaronder "stel je kandidaat"
Maar als ik daarop klik dan krijg ik de melding "je hebt je reeds kandidaat gesteld voor deze campagne"
Dus toch afwachten denk ik...
Dat stond er bij mij eerst ook, maar nu kan ik me weer kandidaat stellenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:34 schreef Orealo het volgende:
Bij Baileys staat al wel: Deze campagne is reeds afgesloten.
Klopt. Ik ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:17 schreef HV het volgende:
[..]
Dat stond er bij mij eerst ook, maar nu kan ik me weer kandidaat stellen
Dat verhoogt onze kansen weer met +1.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Mijn Baileys aanvraag is uit mijn profiel verdwenen. Ik ben bang dat ik ernaast grijp.
Mijn staat er nog steeds in * Pien85 duimtquote:Op woensdag 2 september 2009 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Mijn Baileys aanvraag is uit mijn profiel verdwenen. Ik ben bang dat ik ernaast grijp.
Overigens nog geen mail o.i.d. ontvangenquote:De selectie voor de Baileys Coffee campagne is bekend.
Ook deze keer hebben we een dubbel gevoel, want we kunnen nu eenmaal niet alle kandidaten selecteren.
Hoe komt het nu dat je er toch niet bij bent?
Er zijn 3 belangrijke factoren:
1. Criteria van onze klanten: zo bepalen we welke Insiders het meest interesse zouden hebben voor de producten. Bij de Silan campagne komen bijvoorbeeld enkel de Insiders die zelf de was doen in aanmerking.
2. Motivatie: we lezen deze zorgvuldig door en selecteren binnen de bovenstaande criteria de beste motivaties.
3. Status: actieve Insiders hebben meer kans om toch nog aan de selectie toegevoegd te worden. Bij deze eerste campagnes speelt dit nog geen grote rol, want we proberen iedereen een kans te geven op deelname. Het is dus wel belangrijk om actief deel te nemen wanneer je geselecteerd bent, want dat heeft invloed op volgende selectie-rondes.
The Insiders groeit elke dag: momenteel tellen we 35.000 leden. We willen iedereen dus van harte bedanken voor deze massale interesse!
Hoe meer Insiders, hoe meer campagnes we zullen kunnen aanbieden en daar werken we aan! We doen ons best om binnenkort nieuwe, diverse campagnes te lanceren die aansluiten bij jouw interesses.
Stay tuned!
OK, nog geen mail gehad, dus dat is nog in mijn voordeel.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:19 schreef Blik het volgende:
De selectie voor de Baileys Coffee campagne is bekend. (aldus de site)
Als het goed is krijgen we vandaag allemaal een mail met daarin meer info. Er zijn ondertussen al mensen die een mail hebben gekregen dat ze niet geselecteerd zijn
bij mij staat de aanvraag er dus nog steeds in
Beter lezen. Niemand hier heeft iets vernomen tot nu toe.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef Amthezia het volgende:
Ik heb niks gehoord, maar dit was ook mijn eerste keer dat ik meedeed! Wel jammer, het leek me leuk om eraan mee te doen!
Ik neem aan trouwens dat als je nog niks hebt gehoord, dat je dan sowieso niet meedoet........
quote:Bedankt voor jouw inschrijving voor onze Baileys Coffee campagne.
We moeten je jammer genoeg meedelen dat je er deze keer niet bij bent
Da's jammer! Ik heb nog steeds niets gehoord, word nu wel nieuwsgierig.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 15:11 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Da's jammer! Ik heb nog steeds niets gehoord, word nu wel nieuwsgierig.
idemquote:Op woensdag 2 september 2009 15:22 schreef Tim86 het volgende:
KUT!
We moeten je jammer genoeg meedelen dat je er deze keer niet bij bent.
We hebben ontzettend veel inschrijvingen gekregen voor deze campagne, sommige met heel goede motivaties. Uiteindelijk hebben we slechts 1.700 Insiders kunnen uitkiezen uit de meer dan 15.000 kandidaten.
dat hoop ik ookquote:Op woensdag 2 september 2009 15:30 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Nog steeds niet. Wellicht duurt het nog even omdat ik in de batch/mailmerge zit met personen die wel mogen gaan testen?
quote:Op woensdag 2 september 2009 16:57 schreef -Marjo- het volgende:
Beste Insider -Marjo-! Cat22
Bedankt voor jouw inschrijving voor onze Baileys Coffee campagne.
We moeten je jammer genoeg meedelen dat je er deze keer niet bij bent.
ik heb ook nog niets gehoordquote:Op woensdag 2 september 2009 17:23 schreef Pien85 het volgende:
Ben ik nu de enige die nog geen bericht heeft gehad?
Ben jij nou niet uitgeloot of niet ingeloot?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
Hier nu ook mail, niet uitgeloot! Wat een verrassing
Ehm.... *kraak*... ik mag niet meedoenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ben jij nou niet uitgeloot of niet ingeloot?
Ik krijg ook geen Baileys
Kom je me helpen, Greyssie want ik flikker zo om en dan vergeet ik vast mijn reclamepraatje en mag ik noooooit meer iets testen. Zelfs geen thee waar je toch alleen maar muffig van wordt.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
Ah gelukkig, toch nog een FOK!-er (en wat voor één!) die mag gaan slurpen!
Ik ben ook al dronken na twee slokken, dus dan kunnen we fijn samenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Kom je me helpen, Greyssie want ik flikker zo om en dan vergeet ik vast mijn reclamepraatje en mag ik noooooit meer iets testen. Zelfs geen thee waar je toch alleen maar muffig van wordt.
Ik wil je best meehelpen met het opmakenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef Noek het volgende:
Ik wel! Ik kan niet eens tegen drank.![]()
Gezellig!
Dat dusquote:Op donderdag 3 september 2009 09:15 schreef Sjeen het volgende:
Kunnen we geen Baileys-Test-Fok!-meet houden
Ik ben voor...quote:Op donderdag 3 september 2009 09:15 schreef Sjeen het volgende:
Op 12 september komen er al aardig wat fokkers bij elkaar.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:15 schreef Sjeen het volgende:
Etentje bij de Librije, moet dus maar uitgesteld wordenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op 12 september komen er al aardig wat fokkers bij elkaar.
Ter informatie, bedoelde dus dat de meeting uitgesteld moet worden. Librije (met een reservering een jaar vantevoren) gaat voor een glaasje Baileysquote:
Librije?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Ter informatie, bedoelde dus dat de meeting uitgesteld moet worden. Librije (met een reservering een jaar vantevoren) gaat voor een glaasje Baileys
Denk niet dat mijn vriendin het leuk vind om opeens met een vreemde vrouw bij de LIbrije te zitten en het bed mee te moeten delenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:32 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Librije?![]()
Ruilen voor een flesje Bailey's?
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn vriendin het leuk vind om opeens met een vreemde vrouw bij de LIbrije te zitten en het bed mee te moeten delen
jammer dat die special K weinig voorstelt, anders had ik het zeker gedaanquote:Op donderdag 3 september 2009 16:10 schreef -Marjo- het volgende:
Gratis Kellogs MiniBraks:
http://specialknl.tagora.com/Pages/MiniBreaks.aspx
[ afbeelding ]
Die ga ik proberen!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef -Marjo- het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.yagua.nl/actie2.php
Ik ook. Hele huis ruikt er naarquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:11 schreef LastRequest het volgende:
Hoe vinden jullie de Silan?
Ik vind het heerlijk spul!
Heb tot nu toe alleen de roze fles gebruikt, maar m'n kamer ruikt superlang heerlijk naar m'n was
Gister de gele uitgeprobeerd maar om eerlijk te zijn ruik ik het amperquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:11 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb het als saus bij de maaltijd geprobeerd, maar vond het toch iets minder lekker smaken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:11 schreef LastRequest het volgende:
Nou Golfer, daar zeg je zo wat! Het is een geintje, maar in mijn geval zit er toch wel iets in. Ik stond gisteren namelijk te koken (gehaktballen in tomatensaus) en werd helemaal naar van de lucht die ik zelf verspreide. Ik kon maar niet definieren wat het was, totdat het kwartje viel: het was mijn t-shirt, gewassen met de blauwe Silan Crystals.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het als saus bij de maaltijd geprobeerd, maar vond het toch iets minder lekker smaken.
Mijn moeder vindt het niks, ik vind het heerlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:11 schreef LastRequest het volgende:
Heb tot nu toe alleen de roze fles gebruikt, maar m'n kamer ruikt superlang heerlijk naar m'n was
Prima!quote:Op maandag 7 september 2009 23:48 schreef Mirjam het volgende:
is het een idee om het silan gedeelte te verhuizen naar [TheInsiders] Silan Crystal Campagne ?
volgens mij smaakt silan niet zo lekker bij kip
wat zit er allemaal in ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef Noek het volgende:
Ik heb het Baileys-pakket ontvangen.
Greys! Kom!
1. één grote fles Baileys coffeequote:
ja, duhquote:Op dinsdag 8 september 2009 06:51 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Prima!Alleen de rest wil ik graag wel hier houden, want gratis culinair is toch de basis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wel de kleine lettertjes lezen. Die coupons zijn louter geldig voor onze schrale zuiderburen. Verder een mooi pakketje natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:56 schreef Noek het volgende:
[..]
1. één grote fles Baileys coffee
2. 20x 50ml flesjes Baileys
3. 2 Baileys glazen
4. Tig kortingsbonnen om uit te delen, 1 euro korting bij de kassa.
5. 20 kleine plastic bekertjes
Ik vond het gezellig uitpakken iig.
dagelijks, meestal nadat ik met Ajax kookquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, duh
ik weet niet hoevaak jij wasmiddel drinkt?![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
Cheers, Noek!
Geen zin om zaterdag mee te gaan naar de Asielactie uitreiking toevallig?
Ik zit dan ergens mijn kers uit de appelmoes te vissen, een heel weekend lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ander keertje dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kleine lettertjes komen vanzelf na wat flesjes of twee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wel de kleine lettertjes lezen. Die coupons zijn louter geldig voor onze schrale zuiderburen. Verder een mooi pakketje natuurlijk.
Go hard or go home
Ik ga m straks maar 's ophalenquote:Op woensdag 9 september 2009 10:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Wederom niet culinair, maar ook geen wasmiddel of van The Insiders: een gratis tube Weleda-creme
http://www.hyves.nl/hyvertising/?tryvertisingId=507
(Ik hoop dat het zo werkt)
Mijn printer wil nietquote:Op woensdag 9 september 2009 13:43 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Net gedaan. Het zijn zelfs twee tubetjes!Nice!
Ja hoor, ik zal morgen een schoon plaatje voor je schieten.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:01 schreef Tim86 het volgende:
Niemand die even een foto'tje wil posten om me nog meer jaloers te maken?
Tof, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal morgen een schoon plaatje voor je schieten.
ach, frangelico...quote:Op woensdag 9 september 2009 21:44 schreef Curiosity het volgende:
http://www.frangelico.nl/contact.php
Gratis chocolade
Geniaal!!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:44 schreef Curiosity het volgende:
Gratis chocolade
Heb me hiervoor aangemeld, maar kreeg geen bevestigingsmail of zo. Iemand anders toevallig wel?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:44 schreef Curiosity het volgende:
Gratis chocolade
same herequote:Op donderdag 10 september 2009 10:18 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Heb me hiervoor aangemeld, maar kreeg geen bevestigingsmail of zo. Iemand anders toevallig wel?
Kiek!quote:
Fuck, die had ik echt liever gehad dan die cocktails. Ben een van de weinige kerels die verslaafd is aan Baileys volgens mijquote:Op donderdag 10 september 2009 15:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Kiek!
[ afbeelding ]
Je moet er wel een extra glas bij visualiseren, die zit in de vaatwasser en het is heerlijk met home made biscotti.
[ afbeelding ]
Ja, is echt heel makkelijk. Zo even uit mijn blote bolletje:quote:Op donderdag 10 september 2009 16:04 schreef Blik het volgende:
toch jammer dat ik er niet bij zat.
Heb je die koekjes zelf gemaakt? Goed recept daarvoor toevallig, lijkt me ook heerlijk bij mijn Nespresso
ze hoeven niet hoor... als mensen niet enthousiast zijn laat je zegewoon niet proevenquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:24 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik heb ook dat bailey's pakket binnen . Gelukkig zijn die reactie kaartjes niet te uitgebreid zodat je mensen er nog wel mee kunt lastig vallen
Niet beschikbaar voor Nederlandquote:Op donderdag 17 september 2009 11:45 schreef UncleSam het volgende:
Thank you for the Free Spoon request.
Inderdaadquote:Op donderdag 17 september 2009 11:57 schreef Lips het volgende:
Wel hoor, bij State 'other' kiezen en dan als county 'Netherlands'
Zo'n email trof ik vanochtend ook in mijn inbox aanquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:05 schreef Anne het volgende:
Bedankt voor je belangstelling voor het testen van de Keukenmachine.
We hebben enorm veel aanmeldingen gehad en helaas ben je dit keer niet geselecteerd..
Same, maar dan voor de tafelgrill.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo'n email trof ik vanochtend ook in mijn inbox aan
http://www.kwestievanproberen.nl/?referer=wk38quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:38 schreef Blik het volgende:
tafelgrill, keukenmachine?
waarvoor was dat dan?
Word ik toch niet heel warm van.quote:Daarnaast verwerkt Advance geanonimiseerde statistische informatie over het surfgedrag van Bezoekers.
Surfgedrag registreren doet bijna elke site (Maar ja, wie leest de disclaimer of privacy policy?)quote:
ik vind dat eng.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:40 schreef Anne het volgende:
[..]
http://www.kwestievanproberen.nl/?referer=wk38
Je kunt je aanmelden voor de nieuwe ronde.
ik heb me inmiddels maar aangemeld voor de nieuwe ronde. Eens kijken of ik nu meer geluk hebquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:40 schreef Anne het volgende:
[..]
http://www.kwestievanproberen.nl/?referer=wk38
Je kunt je aanmelden voor de nieuwe ronde.
Nee, inderdaad, die ook nog niet.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:44 schreef Curiosity het volgende:
Iemand de Frangelico chocolade al binnen?
Nee, maar ik kreeg toch ook geen bevestiging van mijn "bestelling" te zien op de site (week of 4 terug). Nu heb ik het dit weekend nog een keer geprobeerd, gegevens weer ingevuld en nu krijg ik wel een pagina te zien met "Uw bestelling is verwerkt en wordt snel geleverd" of zoiets. Misschien werkt het nu wel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:44 schreef Curiosity het volgende:
Iemand de Frangelico chocolade al binnen?
Ook nog niet binnen nee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:09 schreef _Arual_ het volgende:Nog steeds de in juni aangevraagde theesamples niet ontvangen.
Er wordt hier ontzettend veel gestolen door TNT, ik houd het daar maar weer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
[Gratis] smeren, poederen, ruiken, proberenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Weer een niet culinaire tip, maar cosmetisch dit keer:
Gratis proefsamples van geurtjes en make-up hier
Onder andere:
Een coupon uit te printen voor een proefgeurtje van Helena Rubinstein, en samples van Replay, Escada Dersire Me, Hugo, Boss Orange
en nog veel meer.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[Gratis] smeren, poederen, ruiken, proberen
Koffielepeltje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:20 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hier ook niet, net als het koffielepeltje en de chocolade
Das mooiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:52 schreef YPrue het volgende:
Vandaag de Frangelico Choconuts binnengekregen.
Jaa je ziet op internet alleen nog maar van dat soort samples van geurtjes, grote teleurstelling als je het vervolgens binnen krijgtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:01 schreef mug89 het volgende:
Hier ook nog helemaal niks binnen van thee, lepeltje oid..
Ik had ook een gratis sample van Lacoste geurtje aangevraagd,
was het gewoon een anzichtkaart met een klein stukje waar de geur op zat, en dat moet je dan over je huid smeren
Ik hoopte iig op zo'n klein spuitje zeg maar.. maar ditgeef dan niks weg
Volgens mij is het via http://www.buzzer.nl/quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:54 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik vind die struik maaltijdsoep er wel goed uit zien.. nog een kans daar wat probeersels van te krijgen of is het al afgelopen?
Thanks voor de tips !quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:02 schreef soapie het volgende:
www.try-now.nl
Voor tuna with a twist en ricola lemonmint....
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef SamAxe het volgende:
Woohoo ! Net via de mail:
Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd om voor Kwestie Van Proberen de Keukenmachine van Philips te testen!
Ben benieuwd !![]()
Nicequote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef SamAxe het volgende:
Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd om voor Kwestie Van Proberen de Keukenmachine van Philips te testen!
Ben benieuwd !![]()
ik ook nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:31 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Leuk!! Ik ben helaas niet geselecteerd
Gefeliciteerd!!! Had je voor 1 of meerdere apparaten aangemeld?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef SamAxe het volgende:
Ben benieuwd !![]()
Dank.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! Had je voor 1 of meerdere apparaten aangemeld?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik heb de rucola binnen! Morgen lekker van snoepen.
Met een kortingsbon van .50 cent als je een doosje koopt. Zo'n doosje kost toch maar iets van een euro?
Scherpquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
rucola:
[ afbeelding ]
ricola:
[ afbeelding ]
wat ontzettend gaaf! ik kreeg bericht dat ik helaas niet geselecteerd was voor de tafelgrill. had me ook voor de keukenmachine aangemeld,daar heb ik nog nix van gehoord.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef SamAxe het volgende:
Ben benieuwd !![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
rucola:
[ afbeelding ]
ricola:
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog steeds niets gehoord. Had me voor 3 aparaten opgegeven (keukenmachine, stomer en sapcentrifuge)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:58 schreef Blik het volgende:
had me ook opgegeven voor Philips, maar nog niks gehoord
quote:Hartelijk dank voor uw interesse in Frangelico. Ondanks dat u niet geselecteerd bent als winnaar van een cadeauverpakking choconuts sturen wij u hierbij een voordeelbon voor de komende feestmaand toe.
U vindt in december bij een groot aantal slijterijen een extra cadeauverpakking choconuts op elke Frangelico fles. Om de feestdagen extra gezellig te maken, geven wij u eenmalig ¤2,50 korting op de aankoopprijs van een 0.70 literfles Frangelico. Wilt u gebruik maken van dit decembervoordeel? Print onderstaande kortingsbon uit en stuur hem met de kassabon naar ons op.
Wij wensen u alvast prettige feestdagen toe.
ik heb een hele fles staan, miskoopquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
die had ik net ook in mijn mail. Wil chocolaatjes, geen korting op drank
quote:
dat dus... kreeg de mail ook... slechte reclame zo...quote:Op zondag 8 november 2009 22:57 schreef Tim86 het volgende:
Dat gedoe van Frangelico was toch helemaal geen prijsvraag/selectie actie? Je kon gewoon die gratis choconuts aanvragen...beetje slap dit..
quote:Hartelijk dank voor uw interesse in Frangelico. Ondanks dat u niet geselecteerd bent als winnaar van een cadeauverpakking choconuts sturen wij u hierbij een voordeelbon voor de komende feestmaand toe.
U vindt in december bij een groot aantal slijterijen een extra cadeauverpakking choconuts op elke Frangelico fles. Om de feestdagen extra gezellig te maken, geven wij u eenmalig ¤2,50 korting op de aankoopprijs van een 0.70 literfles Frangelico. Wilt u gebruik maken van dit decembervoordeel? Print onderstaande kortingsbon uit en stuur hem met de kassabon naar ons op.
Wij wensen u alvast prettige feestdagen toe.
¤2,50 korting op een 0.70 literfles Frangelico
Print deze bon uit en stuur deze samen met de kassabon in een gefrankeerde envelop naar International Marques, Tav Frangelico, Postbus 5535, 2000 GM Haarlem
Deelname alleen toegestaan voor personen van 18 jaar en ouder
Geldig van 1 december 2009 tot en met 31 december 2009
Maximaal 1 inzending per huishouden
Geniet, maar drink met mate.
tuna twist binnen, met een receptenboekje erbijquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:02 schreef soapie het volgende:
www.try-now.nl
Voor tuna with a twist en ricola lemonmint....
bij mij ook gisteren binnengekomenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
tuna twist binnen, met een receptenboekje erbij
bij mij ookquote:
wtf? 20?quote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
Zaterdag worden er zo'n 20 bakjes chocolademousse bij mij bezorgd!![]()
Ik ga 3 dagen later een weekje op vakantie.![]()
Denk ik. Hoop ik.quote:
Ik dacht dat je niet kon inschrijven maar werd uitgenodigd voor campagnes?quote:Op maandag 16 november 2009 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk ik. Hoop ik.![]()
Ik heb me ingeschreven voor een reclamecampagne van Buzzer.
Je wordt uitgenodigd om je in te schrijvenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:22 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet kon inschrijven maar werd uitgenodigd voor campagnes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |