Gefeliciteerd!!! Had je voor 1 of meerdere apparaten aangemeld?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef SamAxe het volgende:
Woohoo ! Net via de mail:
Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd om voor Kwestie Van Proberen de Keukenmachine van Philips te testen!
Ben benieuwd !![]()
Dank.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! Had je voor 1 of meerdere apparaten aangemeld?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik heb de rucola binnen! Morgen lekker van snoepen.
Met een kortingsbon van .50 cent als je een doosje koopt. Zo'n doosje kost toch maar iets van een euro?
Scherpquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
rucola:
[ afbeelding ]
ricola:
[ afbeelding ]
wat ontzettend gaaf! ik kreeg bericht dat ik helaas niet geselecteerd was voor de tafelgrill. had me ook voor de keukenmachine aangemeld,daar heb ik nog nix van gehoord.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef SamAxe het volgende:
Woohoo ! Net via de mail:
Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd om voor Kwestie Van Proberen de Keukenmachine van Philips te testen!
Ben benieuwd !![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
rucola:
[ afbeelding ]
ricola:
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog steeds niets gehoord. Had me voor 3 aparaten opgegeven (keukenmachine, stomer en sapcentrifuge)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:58 schreef Blik het volgende:
had me ook opgegeven voor Philips, maar nog niks gehoord
quote:Hartelijk dank voor uw interesse in Frangelico. Ondanks dat u niet geselecteerd bent als winnaar van een cadeauverpakking choconuts sturen wij u hierbij een voordeelbon voor de komende feestmaand toe.
U vindt in december bij een groot aantal slijterijen een extra cadeauverpakking choconuts op elke Frangelico fles. Om de feestdagen extra gezellig te maken, geven wij u eenmalig ¤2,50 korting op de aankoopprijs van een 0.70 literfles Frangelico. Wilt u gebruik maken van dit decembervoordeel? Print onderstaande kortingsbon uit en stuur hem met de kassabon naar ons op.
Wij wensen u alvast prettige feestdagen toe.
ik heb een hele fles staan, miskoopquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
die had ik net ook in mijn mail. Wil chocolaatjes, geen korting op drank
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |