quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik heb de rucola binnen! Morgen lekker van snoepen.
Met een kortingsbon van .50 cent als je een doosje koopt. Zo'n doosje kost toch maar iets van een euro?
Scherpquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
rucola:
[ afbeelding ]
ricola:
[ afbeelding ]
wat ontzettend gaaf! ik kreeg bericht dat ik helaas niet geselecteerd was voor de tafelgrill. had me ook voor de keukenmachine aangemeld,daar heb ik nog nix van gehoord.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef SamAxe het volgende:
Woohoo ! Net via de mail:
Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd om voor Kwestie Van Proberen de Keukenmachine van Philips te testen!
Ben benieuwd !![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
rucola:
[ afbeelding ]
ricola:
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog steeds niets gehoord. Had me voor 3 aparaten opgegeven (keukenmachine, stomer en sapcentrifuge)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:58 schreef Blik het volgende:
had me ook opgegeven voor Philips, maar nog niks gehoord
quote:Hartelijk dank voor uw interesse in Frangelico. Ondanks dat u niet geselecteerd bent als winnaar van een cadeauverpakking choconuts sturen wij u hierbij een voordeelbon voor de komende feestmaand toe.
U vindt in december bij een groot aantal slijterijen een extra cadeauverpakking choconuts op elke Frangelico fles. Om de feestdagen extra gezellig te maken, geven wij u eenmalig ¤2,50 korting op de aankoopprijs van een 0.70 literfles Frangelico. Wilt u gebruik maken van dit decembervoordeel? Print onderstaande kortingsbon uit en stuur hem met de kassabon naar ons op.
Wij wensen u alvast prettige feestdagen toe.
ik heb een hele fles staan, miskoopquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
die had ik net ook in mijn mail. Wil chocolaatjes, geen korting op drank
quote:
dat dus... kreeg de mail ook... slechte reclame zo...quote:Op zondag 8 november 2009 22:57 schreef Tim86 het volgende:
Dat gedoe van Frangelico was toch helemaal geen prijsvraag/selectie actie? Je kon gewoon die gratis choconuts aanvragen...beetje slap dit..
quote:Hartelijk dank voor uw interesse in Frangelico. Ondanks dat u niet geselecteerd bent als winnaar van een cadeauverpakking choconuts sturen wij u hierbij een voordeelbon voor de komende feestmaand toe.
U vindt in december bij een groot aantal slijterijen een extra cadeauverpakking choconuts op elke Frangelico fles. Om de feestdagen extra gezellig te maken, geven wij u eenmalig ¤2,50 korting op de aankoopprijs van een 0.70 literfles Frangelico. Wilt u gebruik maken van dit decembervoordeel? Print onderstaande kortingsbon uit en stuur hem met de kassabon naar ons op.
Wij wensen u alvast prettige feestdagen toe.
¤2,50 korting op een 0.70 literfles Frangelico
Print deze bon uit en stuur deze samen met de kassabon in een gefrankeerde envelop naar International Marques, Tav Frangelico, Postbus 5535, 2000 GM Haarlem
Deelname alleen toegestaan voor personen van 18 jaar en ouder
Geldig van 1 december 2009 tot en met 31 december 2009
Maximaal 1 inzending per huishouden
Geniet, maar drink met mate.
tuna twist binnen, met een receptenboekje erbijquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:02 schreef soapie het volgende:
www.try-now.nl
Voor tuna with a twist en ricola lemonmint....
bij mij ook gisteren binnengekomenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
tuna twist binnen, met een receptenboekje erbij
bij mij ookquote:
wtf? 20?quote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
Zaterdag worden er zo'n 20 bakjes chocolademousse bij mij bezorgd!![]()
Ik ga 3 dagen later een weekje op vakantie.![]()
Denk ik. Hoop ik.quote:
Ik dacht dat je niet kon inschrijven maar werd uitgenodigd voor campagnes?quote:Op maandag 16 november 2009 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk ik. Hoop ik.![]()
Ik heb me ingeschreven voor een reclamecampagne van Buzzer.
Je wordt uitgenodigd om je in te schrijvenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:22 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet kon inschrijven maar werd uitgenodigd voor campagnes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |