Gewoon eens vragen "Goh, gebruik jij wel eens wasverzachter?"quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:01 schreef Purdey het volgende:
Ik heb ook zojuist mijn pakketje binnen! (Alhoewel,pakketje..)
Eerste indruk is ook bij mij 'Sterk spul!' En jammer dat alle proefmonstertjes inderdaad de blauwe variant is.Net even het foldertje doorgelezen,ziet er allemaal goed uit![]()
Stiekem vraag ik me wel af wat precies de bedoeling is omtrent de rapportjes en de tevredenheid rond kennissen/vrienden.Ik vind het eerlijk gezegd een beetje beschamend om bij iedereen zomaar te gaan lopen leuren met die monstertjes.Iemand daar al een idee over?
Weet jij al dat je met Bailey's mee mag doen danquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:06 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik zet het straks gewoon op tafel met een briefje erbij: neem mee, probeer en mail even naar Bloempje hoe je het vind. Met als dreiging erbij dat wie dit niet doet niet mee mag doen met de Bailey's proefparty
Wat een lelluk mormel!quote:Ontmoet "Free Hugs Charlie"
Insider thybeau heeft een leuk en creatieve manier om gesprekken te beginnen:
Vanaf vandaag ga ik op stap ging met mijn assistent "Free hugs Charlie". Het valt enorm mee om een compagnon te hebben en de gesprekken op gang te brengen in zijn aanwezigheid. Charlie is een zelfgemaakt beertje in de kleur van Fresh seduction met een speldje op van Free hugs.
Hoe knopen jullie een gesprek aan? Deel jouw ervaringen en inspireer jouw mede-Insiders
Nee, maar een beetje chanteren mag best, toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet jij al dat je met Bailey's mee mag doen dan?
Je krijgt er niet eens punten voor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:09 schreef Purdey het volgende:
Ja,dat begrijp ik wel![]()
Ik loop straks wel even langs wat buren,en morgen komt m'n broer thuis van vakantie (Mét een stápel vakantie-was van hem én zijn vriendin..) dus dat is perfect
Ik ben nu alleen even aan het uitvogelen hoe die rapportjes werken,en hoeveel je er daarvan in moet sturen
Nog wel voor de Bailey's geloof ik?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:15 schreef Mirjam het volgende:
ik heb me net aangemeld, ik was verbaasd dat ze niet de kleur van m'n onderbroek wilden weten
je moet echt te veel info geven vind ik
en die silan campagne kan je je niet meer voor aanmelden? jammer.
Waar krijg je geen punten voor? Voor rapportjes in ieder geval welquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:12 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Je krijgt er niet eens punten voor.
Waar zijn die punten eigenlijk voor?
In de mail stond ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:43 schreef het-is-mij het volgende:
hhmmzz ik heb m nog niet gekregen.
Dan misschien begin volgende week?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |