abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72256986
Aangezien TheInsiders aangeven dat wij hier (zie hieronder een scan uit het boekkie) mogen discussiëren,
voila een topic:

De buit die iedereen heeft ontvangen of gaat ontvangen:

.

Meer informatie over de campagne: http://www.theinsiders.eu/site/index.php?section=campagne/blog&id=201

[ Bericht 8% gewijzigd door Anne op 29-08-2009 15:40:44 ]
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:53:13 #2
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_72257070
Als ik morgen thuiskom, ligt er als het goed is een pakket naast de deur
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_72257072
Mijn eerste indruk:

Jasses, wat een sterke geur als je zo uit de flessen even ruikt!

Ik vind het overigens wel jammer dat de proefpakketjes allemaal de Silan Crystal Fresh Seducation zijn.
Mij lijkt de Floral Seduction veel lekkerder . Maar goed, die mag ik dan ook helemaal voor mijzelf houden.

Morgen ga ik meteen wat proberen.

Let op! Dit is sowieso de eerste keer dat ik ga wassen. Help!
pi_72257086
Ik was niet thuis toen de postbode kwam.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72257127
Ik heb nog geen postbode gezien vandaag, maar hij komt vast nog! Ben weer benieuwd....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_72257234
Inderdaad, de geur uit die flessen is heel sterk. Hopelijk wordt dat minder en lekkerder in de wasmachine. Het is ook vreemd dat die kleine potjes allemaal dezelfde geur zijn. Ik pleur ze vandaag op mijn werk neer en schuif er een aantal door naar mijn moeder. Morgen ga ik het zelf proberen. Het wordt de gele of de roze. Die blauwe laat ik voorlopig even in de kast staan.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:01:08 #7
251095 Purdey
Better off alone..
pi_72257245
Ik heb ook zojuist mijn pakketje binnen! (Alhoewel,pakketje..)
Eerste indruk is ook bij mij 'Sterk spul!' En jammer dat alle proefmonstertjes inderdaad de blauwe variant is.Net even het foldertje doorgelezen,ziet er allemaal goed uit

Stiekem vraag ik me wel af wat precies de bedoeling is omtrent de rapportjes en de tevredenheid rond kennissen/vrienden.Ik vind het eerlijk gezegd een beetje beschamend om bij iedereen zomaar te gaan lopen leuren met die monstertjes.Iemand daar al een idee over?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_72257305
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:01 schreef Purdey het volgende:
Ik heb ook zojuist mijn pakketje binnen! (Alhoewel,pakketje..)
Eerste indruk is ook bij mij 'Sterk spul!' En jammer dat alle proefmonstertjes inderdaad de blauwe variant is.Net even het foldertje doorgelezen,ziet er allemaal goed uit

Stiekem vraag ik me wel af wat precies de bedoeling is omtrent de rapportjes en de tevredenheid rond kennissen/vrienden.Ik vind het eerlijk gezegd een beetje beschamend om bij iedereen zomaar te gaan lopen leuren met die monstertjes.Iemand daar al een idee over?
Gewoon eens vragen "Goh, gebruik jij wel eens wasverzachter?"
En dan gaat het gesprekje vanzelf wel rollen en dan op het juiste moment vragen of ze/hij misschien eens Silan wil proberen.

Makkelijk zat toch ?

Ik zeg er wel altijd bij dat ik er absoluut geen geld voor krijg ofzo.
Dan denken ze tenminste niet dat ik ze iets aan probeer te smeren ofzo, hehe.
pi_72257361
Ik zet het straks gewoon op tafel met een briefje erbij: neem mee, probeer en mail even naar Bloempje hoe je het vind. Met als dreiging erbij dat wie dit niet doet niet mee mag doen met de Bailey's proefparty
pi_72257380
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:06 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik zet het straks gewoon op tafel met een briefje erbij: neem mee, probeer en mail even naar Bloempje hoe je het vind. Met als dreiging erbij dat wie dit niet doet niet mee mag doen met de Bailey's proefparty
Weet jij al dat je met Bailey's mee mag doen dan ?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:09:20 #11
251095 Purdey
Better off alone..
pi_72257413
Ja,dat begrijp ik wel
Ik loop straks wel even langs wat buren,en morgen komt m'n broer thuis van vakantie (Mét een stápel vakantie-was van hem én zijn vriendin..) dus dat is perfect

Ik ben nu alleen even aan het uitvogelen hoe die rapportjes werken,en hoeveel je er daarvan in moet sturen
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_72257444
Hebben jullie die Blogs die op de site staan?
quote:
Ontmoet "Free Hugs Charlie"

Insider thybeau heeft een leuk en creatieve manier om gesprekken te beginnen:

Vanaf vandaag ga ik op stap ging met mijn assistent "Free hugs Charlie". Het valt enorm mee om een compagnon te hebben en de gesprekken op gang te brengen in zijn aanwezigheid. Charlie is een zelfgemaakt beertje in de kleur van Fresh seduction met een speldje op van Free hugs.

Hoe knopen jullie een gesprek aan? Deel jouw ervaringen en inspireer jouw mede-Insiders
Wat een lelluk mormel!
pi_72257460
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:07 schreef Anne het volgende:

[..]

Weet jij al dat je met Bailey's mee mag doen dan ?
Nee, maar een beetje chanteren mag best, toch?
pi_72257478
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:09 schreef Purdey het volgende:
Ja,dat begrijp ik wel
Ik loop straks wel even langs wat buren,en morgen komt m'n broer thuis van vakantie (Mét een stápel vakantie-was van hem én zijn vriendin..) dus dat is perfect

Ik ben nu alleen even aan het uitvogelen hoe die rapportjes werken,en hoeveel je er daarvan in moet sturen
Je krijgt er niet eens punten voor.
Waar zijn die punten eigenlijk voor?
pi_72257532
ik heb me net aangemeld, ik was verbaasd dat ze niet de kleur van m'n onderbroek wilden weten
je moet echt te veel info geven vind ik
en die silan campagne kan je je niet meer voor aanmelden? jammer.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72257623
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:15 schreef Mirjam het volgende:
ik heb me net aangemeld, ik was verbaasd dat ze niet de kleur van m'n onderbroek wilden weten
je moet echt te veel info geven vind ik
en die silan campagne kan je je niet meer voor aanmelden? jammer.
Nog wel voor de Bailey's geloof ik?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:59:34 #17
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_72258345
Ik snap er geen zak van

Waar gaar dit topic over
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_72258603
Via The Insiders kon je je opgeven voor een proefpakket Silan Chrystal wasverzachter. Die zijn nu rondgestuurd en dus kan het grote proberen en uitdelen beginnen. En daar gaat het hier over
pi_72259089
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:12 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Je krijgt er niet eens punten voor.
Waar zijn die punten eigenlijk voor?
Waar krijg je geen punten voor? Voor rapportjes in ieder geval wel 0-5 punten maar, dat wel .

Activiteit # insider punten
Discussier mee op campagne blogs -> 1
Nieuwe leden aanbrengen -> 10
Surveys (algemeen) invullen -> 15
Deelname aan speciale onderzoeksprojecten -> 0-100
Artikel sturen dat in de pers komt (over Insiders of campagnes) -> 100
Campagne \ Rapportje (meer details = meer punten) -> 0-5
Campagne \ Rapportje: foto's of video toevoegen -> 0-5
Campagne \ Survey invullen -> 15

En:

Naast deze voordelen, belonen we actieve Insiders met punten. Hiermee kan je coole en exclusieve Insider- of campagne producten verkrijgen! Bovendien bepalen deze punten ook jouw status als Insider, waardoor je meer kans maakt om te kunnen deelnemen aan toekomstige campagnes.

De 'gadgets':

http://www.theinsiders.eu(...)mijnwom/inruilcenter

Dit is dan wat minder btw :

Wacht ook niet te lang om punten in te wisselen tegen leuke producten, want punten die niet ingeruild worden binnen 24 maanden, vervallen automatisch.

[ Bericht 21% gewijzigd door Anne op 29-08-2009 15:45:16 ]
pi_72259182
hhmmzz ik heb m nog niet gekregen.
Dan misschien begin volgende week?
pi_72259206
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:43 schreef het-is-mij het volgende:
hhmmzz ik heb m nog niet gekregen.
Dan misschien begin volgende week?
In de mail stond ook

Je Insiders pakket zal begin volgende week aankomen (vanaf 31 augustus).

Dus ik vind het ook ietwat vreemd dat wij 'm wel al hebben .
pi_72259234
Ik heb hem ook binnen! Met die 3 flessen doe ik een jaar!!

Beetje jammer dat ik net mijn 3e en dus laatste dag van deze week in de droger had gemikt toen de bel ging voor het pakketje! Dus dat wordt volgend weekend.

Wel een hoop proefjes, ga ik wel wat van uitdelen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_72260329
En ook hier is het pakket binnen! Ik wilde vandaag gaan wassen maar was errug lui en heb het tot morgen uitgesteld. Alsof ik het aanvoelde. Kan dan meteen de wasverzachter erbij.

Ik had een vriendin op bezoek die ik meteen met wat probeerpakjes naar haar ouders heb gestuurd. Al 2 testers voor mij.

Inderdaad wel een beetje jammer dat het maar één geur is. Ik had het leuk gevonden mensen twee verschillende geuren te laten vergelijken of de favo geur mee te geven. Maar da's altijd op te lossen door lege testpotjes te vullen uit de grote flessen, lijkt me.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:11:35 #24
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_72261244
Hier ook het pakket vanochtend binnengekregen Aangezien die samples allemaal de blauwe variant zijn heb ik die ook maar als eerste uitgeprobeerd. Geur als je de fles open doet is inderdaad sterk.

Zojuist een was met handdoeken gedraaid. Toen ik de wasmachine opendeed was de geur nog redelijk sterk. Net de was opgehangen en het wordt al iets minder. Morgen maar eens 1 van de andere varianten uitproberen
pi_72261497
Vond de geur wel meevallen toen ik de wasmachine opendeed... Heb de gele geprobeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')