Kom je me helpen, Greyssie want ik flikker zo om en dan vergeet ik vast mijn reclamepraatje en mag ik noooooit meer iets testen. Zelfs geen thee waar je toch alleen maar muffig van wordt.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
Ah gelukkig, toch nog een FOK!-er (en wat voor één!) die mag gaan slurpen!
Ik ben ook al dronken na twee slokken, dus dan kunnen we fijn samenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Kom je me helpen, Greyssie want ik flikker zo om en dan vergeet ik vast mijn reclamepraatje en mag ik noooooit meer iets testen. Zelfs geen thee waar je toch alleen maar muffig van wordt.
Ik wil je best meehelpen met het opmakenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef Noek het volgende:
Ik wel! Ik kan niet eens tegen drank.![]()
Gezellig!
Dat dusquote:Op donderdag 3 september 2009 09:15 schreef Sjeen het volgende:
Kunnen we geen Baileys-Test-Fok!-meet houden
Ik ben voor...quote:Op donderdag 3 september 2009 09:15 schreef Sjeen het volgende:
Op 12 september komen er al aardig wat fokkers bij elkaar.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:15 schreef Sjeen het volgende:
Etentje bij de Librije, moet dus maar uitgesteld wordenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op 12 september komen er al aardig wat fokkers bij elkaar.
Ter informatie, bedoelde dus dat de meeting uitgesteld moet worden. Librije (met een reservering een jaar vantevoren) gaat voor een glaasje Baileysquote:
Librije?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Ter informatie, bedoelde dus dat de meeting uitgesteld moet worden. Librije (met een reservering een jaar vantevoren) gaat voor een glaasje Baileys
Denk niet dat mijn vriendin het leuk vind om opeens met een vreemde vrouw bij de LIbrije te zitten en het bed mee te moeten delenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:32 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Librije?![]()
Ruilen voor een flesje Bailey's?
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn vriendin het leuk vind om opeens met een vreemde vrouw bij de LIbrije te zitten en het bed mee te moeten delen
jammer dat die special K weinig voorstelt, anders had ik het zeker gedaanquote:Op donderdag 3 september 2009 16:10 schreef -Marjo- het volgende:
Gratis Kellogs MiniBraks:
http://specialknl.tagora.com/Pages/MiniBreaks.aspx
[ afbeelding ]
Die ga ik proberen!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef -Marjo- het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.yagua.nl/actie2.php
Ik ook. Hele huis ruikt er naarquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:11 schreef LastRequest het volgende:
Hoe vinden jullie de Silan?
Ik vind het heerlijk spul!
Heb tot nu toe alleen de roze fles gebruikt, maar m'n kamer ruikt superlang heerlijk naar m'n was
Gister de gele uitgeprobeerd maar om eerlijk te zijn ruik ik het amperquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:11 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb het als saus bij de maaltijd geprobeerd, maar vond het toch iets minder lekker smaken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:11 schreef LastRequest het volgende:
Nou Golfer, daar zeg je zo wat! Het is een geintje, maar in mijn geval zit er toch wel iets in. Ik stond gisteren namelijk te koken (gehaktballen in tomatensaus) en werd helemaal naar van de lucht die ik zelf verspreide. Ik kon maar niet definieren wat het was, totdat het kwartje viel: het was mijn t-shirt, gewassen met de blauwe Silan Crystals.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het als saus bij de maaltijd geprobeerd, maar vond het toch iets minder lekker smaken.
Mijn moeder vindt het niks, ik vind het heerlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:11 schreef LastRequest het volgende:
Heb tot nu toe alleen de roze fles gebruikt, maar m'n kamer ruikt superlang heerlijk naar m'n was
Prima!quote:Op maandag 7 september 2009 23:48 schreef Mirjam het volgende:
is het een idee om het silan gedeelte te verhuizen naar [TheInsiders] Silan Crystal Campagne ?
volgens mij smaakt silan niet zo lekker bij kip
wat zit er allemaal in ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef Noek het volgende:
Ik heb het Baileys-pakket ontvangen.
Greys! Kom!
1. één grote fles Baileys coffeequote:
ja, duhquote:Op dinsdag 8 september 2009 06:51 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Prima!Alleen de rest wil ik graag wel hier houden, want gratis culinair is toch de basis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wel de kleine lettertjes lezen. Die coupons zijn louter geldig voor onze schrale zuiderburen. Verder een mooi pakketje natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:56 schreef Noek het volgende:
[..]
1. één grote fles Baileys coffee
2. 20x 50ml flesjes Baileys
3. 2 Baileys glazen
4. Tig kortingsbonnen om uit te delen, 1 euro korting bij de kassa.
5. 20 kleine plastic bekertjes
Ik vond het gezellig uitpakken iig.
dagelijks, meestal nadat ik met Ajax kookquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, duh
ik weet niet hoevaak jij wasmiddel drinkt?![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
Cheers, Noek!
Geen zin om zaterdag mee te gaan naar de Asielactie uitreiking toevallig?
Ik zit dan ergens mijn kers uit de appelmoes te vissen, een heel weekend lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ander keertje dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kleine lettertjes komen vanzelf na wat flesjes of twee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wel de kleine lettertjes lezen. Die coupons zijn louter geldig voor onze schrale zuiderburen. Verder een mooi pakketje natuurlijk.
Go hard or go home
Ik ga m straks maar 's ophalenquote:Op woensdag 9 september 2009 10:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Wederom niet culinair, maar ook geen wasmiddel of van The Insiders: een gratis tube Weleda-creme
http://www.hyves.nl/hyvertising/?tryvertisingId=507
(Ik hoop dat het zo werkt)
Mijn printer wil nietquote:Op woensdag 9 september 2009 13:43 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Net gedaan. Het zijn zelfs twee tubetjes!Nice!
Ja hoor, ik zal morgen een schoon plaatje voor je schieten.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:01 schreef Tim86 het volgende:
Niemand die even een foto'tje wil posten om me nog meer jaloers te maken?
Tof, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal morgen een schoon plaatje voor je schieten.
ach, frangelico...quote:Op woensdag 9 september 2009 21:44 schreef Curiosity het volgende:
http://www.frangelico.nl/contact.php
Gratis chocolade
Geniaal!!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:44 schreef Curiosity het volgende:
Gratis chocolade
Heb me hiervoor aangemeld, maar kreeg geen bevestigingsmail of zo. Iemand anders toevallig wel?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:44 schreef Curiosity het volgende:
Gratis chocolade
same herequote:Op donderdag 10 september 2009 10:18 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Heb me hiervoor aangemeld, maar kreeg geen bevestigingsmail of zo. Iemand anders toevallig wel?
Kiek!quote:
Fuck, die had ik echt liever gehad dan die cocktails. Ben een van de weinige kerels die verslaafd is aan Baileys volgens mijquote:Op donderdag 10 september 2009 15:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Kiek!
[ afbeelding ]
Je moet er wel een extra glas bij visualiseren, die zit in de vaatwasser en het is heerlijk met home made biscotti.
[ afbeelding ]
Ja, is echt heel makkelijk. Zo even uit mijn blote bolletje:quote:Op donderdag 10 september 2009 16:04 schreef Blik het volgende:
toch jammer dat ik er niet bij zat.
Heb je die koekjes zelf gemaakt? Goed recept daarvoor toevallig, lijkt me ook heerlijk bij mijn Nespresso
ze hoeven niet hoor... als mensen niet enthousiast zijn laat je zegewoon niet proevenquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:24 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik heb ook dat bailey's pakket binnen . Gelukkig zijn die reactie kaartjes niet te uitgebreid zodat je mensen er nog wel mee kunt lastig vallen
Niet beschikbaar voor Nederlandquote:Op donderdag 17 september 2009 11:45 schreef UncleSam het volgende:
Thank you for the Free Spoon request.
Inderdaadquote:Op donderdag 17 september 2009 11:57 schreef Lips het volgende:
Wel hoor, bij State 'other' kiezen en dan als county 'Netherlands'
Zo'n email trof ik vanochtend ook in mijn inbox aanquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:05 schreef Anne het volgende:
Bedankt voor je belangstelling voor het testen van de Keukenmachine.
We hebben enorm veel aanmeldingen gehad en helaas ben je dit keer niet geselecteerd..
Same, maar dan voor de tafelgrill.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo'n email trof ik vanochtend ook in mijn inbox aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |