Beter lezen. Niemand hier heeft iets vernomen tot nu toe.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef Amthezia het volgende:
Ik heb niks gehoord, maar dit was ook mijn eerste keer dat ik meedeed! Wel jammer, het leek me leuk om eraan mee te doen!
Ik neem aan trouwens dat als je nog niks hebt gehoord, dat je dan sowieso niet meedoet........
quote:Bedankt voor jouw inschrijving voor onze Baileys Coffee campagne.
We moeten je jammer genoeg meedelen dat je er deze keer niet bij bent
Da's jammer! Ik heb nog steeds niets gehoord, word nu wel nieuwsgierig.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 15:11 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Da's jammer! Ik heb nog steeds niets gehoord, word nu wel nieuwsgierig.
idemquote:Op woensdag 2 september 2009 15:22 schreef Tim86 het volgende:
KUT!
We moeten je jammer genoeg meedelen dat je er deze keer niet bij bent.
We hebben ontzettend veel inschrijvingen gekregen voor deze campagne, sommige met heel goede motivaties. Uiteindelijk hebben we slechts 1.700 Insiders kunnen uitkiezen uit de meer dan 15.000 kandidaten.
dat hoop ik ookquote:Op woensdag 2 september 2009 15:30 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Nog steeds niet. Wellicht duurt het nog even omdat ik in de batch/mailmerge zit met personen die wel mogen gaan testen?
quote:Op woensdag 2 september 2009 16:57 schreef -Marjo- het volgende:
Beste Insider -Marjo-! Cat22
Bedankt voor jouw inschrijving voor onze Baileys Coffee campagne.
We moeten je jammer genoeg meedelen dat je er deze keer niet bij bent.
ik heb ook nog niets gehoordquote:Op woensdag 2 september 2009 17:23 schreef Pien85 het volgende:
Ben ik nu de enige die nog geen bericht heeft gehad?
Ben jij nou niet uitgeloot of niet ingeloot?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
Hier nu ook mail, niet uitgeloot! Wat een verrassing
Ehm.... *kraak*... ik mag niet meedoenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ben jij nou niet uitgeloot of niet ingeloot?
Ik krijg ook geen Baileys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |