Nou! Echt heerlijk, weer een t-shirt om reclame te lopen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw eigen puntenaantal vliegt de pan uit zeker zo met jouw code in de link in de OP?
In de gaten houden... soms krijg je ook een uitnodiging voor nieuwe proefjes trouwens!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb net het vorige topic teruggelezen, maar kan iemand me in het heel kort uitleggen hoe dat zit met die punten? Ik heb keurig de vragenlijstjes ingevuld en heb nu 30 punten geloof ik
En verder? Kan je niets doen nu?
Krijg je vanzelf mail als er een nieuwe actie aan zit te komen om je in te schrijven of moet je elke dag even op de site kijken?
Hoi.. helaas afgelopen, aangepast in OP. De Cup a soup tomaten was trouwens wel lekker (heb ik thuisgestuurd gehad)quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:56 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Uit de openingspost doen de
Cup-a-soup
Nescafé
het niet meer. Ok kan ze gewoon niet vinden in dat geval: Help!
Als het je écht niet kon schelen had je je eigen code niet in die links in de OP gezet waardoor jij voor elke aanmelder hier weer punten krijgt, wees eerlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:08 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Nou! Echt heerlijk, weer een t-shirt om reclame te lopen.
Ik doe het niet voor de punten maar gewoon voor de lol, vind het wel grappigEn ik deel graag met anderen deze eenvoudige manier van gratis spulletjes thuis gestuurd te krijgen...
Jep idd.. win-win, maar ik maak me niet druk om een t-shirt... vind het gewoon leuk om te weten hoeveel mensen aangemeld zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het je écht niet kon schelen had je je eigen code niet in die links in de OP gezet waardoor jij voor elke aanmelder hier weer punten krijgt, wees eerlijk
Dan had je gewoon de link naar de site gegeven.
Het aantal punten bepaalt ook je status daar zie ik en je kans om mee te mogen doen aan een onderzoek.
Maar het maakt ook verder niet uit hoor, slim van je dat je het zo doet juist.
En er zijn al flink wat mensen blij met het uitgeloot zijn, dus win-win.
Ja hier precies hetzelfde inderdaad!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:45 schreef dutchdevil het volgende:
Vaaaaaag... Ben een keer uitgelogged en weer ingelogged en krijg nu Baileys weer te zien met daaronder "stel je kandidaat"
Maar als ik daarop klik dan krijg ik de melding "je hebt je reeds kandidaat gesteld voor deze campagne"
Dus toch afwachten denk ik...
Dat stond er bij mij eerst ook, maar nu kan ik me weer kandidaat stellenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:34 schreef Orealo het volgende:
Bij Baileys staat al wel: Deze campagne is reeds afgesloten.
Klopt. Ik ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:17 schreef HV het volgende:
[..]
Dat stond er bij mij eerst ook, maar nu kan ik me weer kandidaat stellen
Dat verhoogt onze kansen weer met +1.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Mijn Baileys aanvraag is uit mijn profiel verdwenen. Ik ben bang dat ik ernaast grijp.
Mijn staat er nog steeds in * Pien85 duimtquote:Op woensdag 2 september 2009 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Mijn Baileys aanvraag is uit mijn profiel verdwenen. Ik ben bang dat ik ernaast grijp.
Overigens nog geen mail o.i.d. ontvangenquote:De selectie voor de Baileys Coffee campagne is bekend.
Ook deze keer hebben we een dubbel gevoel, want we kunnen nu eenmaal niet alle kandidaten selecteren.
Hoe komt het nu dat je er toch niet bij bent?
Er zijn 3 belangrijke factoren:
1. Criteria van onze klanten: zo bepalen we welke Insiders het meest interesse zouden hebben voor de producten. Bij de Silan campagne komen bijvoorbeeld enkel de Insiders die zelf de was doen in aanmerking.
2. Motivatie: we lezen deze zorgvuldig door en selecteren binnen de bovenstaande criteria de beste motivaties.
3. Status: actieve Insiders hebben meer kans om toch nog aan de selectie toegevoegd te worden. Bij deze eerste campagnes speelt dit nog geen grote rol, want we proberen iedereen een kans te geven op deelname. Het is dus wel belangrijk om actief deel te nemen wanneer je geselecteerd bent, want dat heeft invloed op volgende selectie-rondes.
The Insiders groeit elke dag: momenteel tellen we 35.000 leden. We willen iedereen dus van harte bedanken voor deze massale interesse!
Hoe meer Insiders, hoe meer campagnes we zullen kunnen aanbieden en daar werken we aan! We doen ons best om binnenkort nieuwe, diverse campagnes te lanceren die aansluiten bij jouw interesses.
Stay tuned!
OK, nog geen mail gehad, dus dat is nog in mijn voordeel.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:19 schreef Blik het volgende:
De selectie voor de Baileys Coffee campagne is bekend. (aldus de site)
Als het goed is krijgen we vandaag allemaal een mail met daarin meer info. Er zijn ondertussen al mensen die een mail hebben gekregen dat ze niet geselecteerd zijn
bij mij staat de aanvraag er dus nog steeds in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |