ik vind dat eng.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:40 schreef Anne het volgende:
[..]
http://www.kwestievanproberen.nl/?referer=wk38
Je kunt je aanmelden voor de nieuwe ronde.
ik heb me inmiddels maar aangemeld voor de nieuwe ronde. Eens kijken of ik nu meer geluk hebquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:40 schreef Anne het volgende:
[..]
http://www.kwestievanproberen.nl/?referer=wk38
Je kunt je aanmelden voor de nieuwe ronde.
Nee, inderdaad, die ook nog niet.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:44 schreef Curiosity het volgende:
Iemand de Frangelico chocolade al binnen?
Nee, maar ik kreeg toch ook geen bevestiging van mijn "bestelling" te zien op de site (week of 4 terug). Nu heb ik het dit weekend nog een keer geprobeerd, gegevens weer ingevuld en nu krijg ik wel een pagina te zien met "Uw bestelling is verwerkt en wordt snel geleverd" of zoiets. Misschien werkt het nu wel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:44 schreef Curiosity het volgende:
Iemand de Frangelico chocolade al binnen?
Ook nog niet binnen nee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:09 schreef _Arual_ het volgende:Nog steeds de in juni aangevraagde theesamples niet ontvangen.
Er wordt hier ontzettend veel gestolen door TNT, ik houd het daar maar weer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
[Gratis] smeren, poederen, ruiken, proberenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Weer een niet culinaire tip, maar cosmetisch dit keer:
Gratis proefsamples van geurtjes en make-up hier
Onder andere:
Een coupon uit te printen voor een proefgeurtje van Helena Rubinstein, en samples van Replay, Escada Dersire Me, Hugo, Boss Orange
en nog veel meer.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[Gratis] smeren, poederen, ruiken, proberen
Koffielepeltje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:20 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hier ook niet, net als het koffielepeltje en de chocolade
Das mooiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:52 schreef YPrue het volgende:
Vandaag de Frangelico Choconuts binnengekregen.
Jaa je ziet op internet alleen nog maar van dat soort samples van geurtjes, grote teleurstelling als je het vervolgens binnen krijgtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:01 schreef mug89 het volgende:
Hier ook nog helemaal niks binnen van thee, lepeltje oid..
Ik had ook een gratis sample van Lacoste geurtje aangevraagd,
was het gewoon een anzichtkaart met een klein stukje waar de geur op zat, en dat moet je dan over je huid smeren
Ik hoopte iig op zo'n klein spuitje zeg maar.. maar ditgeef dan niks weg
Volgens mij is het via http://www.buzzer.nl/quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:54 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik vind die struik maaltijdsoep er wel goed uit zien.. nog een kans daar wat probeersels van te krijgen of is het al afgelopen?
Thanks voor de tips !quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:02 schreef soapie het volgende:
www.try-now.nl
Voor tuna with a twist en ricola lemonmint....
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef SamAxe het volgende:
Woohoo ! Net via de mail:
Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd om voor Kwestie Van Proberen de Keukenmachine van Philips te testen!
Ben benieuwd !![]()
Nicequote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef SamAxe het volgende:
Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd om voor Kwestie Van Proberen de Keukenmachine van Philips te testen!
Ben benieuwd !![]()
ik ook nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:31 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Leuk!! Ik ben helaas niet geselecteerd
Gefeliciteerd!!! Had je voor 1 of meerdere apparaten aangemeld?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef SamAxe het volgende:
Ben benieuwd !![]()
Dank.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! Had je voor 1 of meerdere apparaten aangemeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |