Wil jij dan nog aub de vraag plus foto's in je post editten?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij heeft de naam nog niet goed
zoals ik al in het SC topic heb gezegd ben ik nu regelmatig in het ziekenhuis bij een kennis die ernstig ziek is.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:15 schreef Patch het volgende:
Ik snap het !
Jij gaat gewoon de 19e met een andere FMT-er 1op1 vragen stellen en punten scoren !
Klopt, daar ben ik ruimschoots van op de hoogte...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
zoals ik al in het SC topic heb gezegd ben ik nu regelmatig in het ziekenhuis bij een kennis die ernstig ziek is.....
Mag wel hoor maar ik ben op dit moment vrijwel constant in een serieuze bui....sorry....quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt, daar ben ik ruimschoots van op de hoogte...
maar dacht dat ik best een conspiracy-theory mocht posten...
Dat is tof van je! Dat geeft niet dat je het dat liever via die opties doet, daar ben je vrij in.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:22 schreef Patch het volgende:
Beschouw het maar als een compliment dat ik er flink van baal dat je niet komt.
Maar serieus zijn doe ik liever via PM of IRL, niet hier
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Wil jij dan nog aub de vraag plus foto's in je post editten?
Ik moet er namelijk even vandoor.
Ik zie een gelijkenis, maar neequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:33 schreef Woodpecker het volgende:
*duit in het zakje gooit
Christian Bale?
Haha reageer dan niet Patch! Ik zat echt te hopen dat jij niet online zou verschijnen totdat deze vraag was beantwoordquote:
Ik reken deze maar mee in de maand september, heb net alle scores al gepost voor augustusquote:
Geen puntje voor straf?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:48 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Haha reageer dan niet Patch! Ik zat echt te hopen dat jij niet online zou verschijnen totdat deze vraag was beantwoord
dyonvbaal + 1quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Predator
Total Recall
Jingle all the way
Terminator 1, 2 & 3
Running man
Twins
Junior
True lies
7eVeNL +1quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:58 schreef 7eVeNL het volgende:
Bill Paxton?
Nope, één naam is goed trouwens,quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Buce Willis, Susan Sarandon en... Patrick Stewart?
Allemaal getrouwd met een tegenspeler/-speelster?
In de wondere wereld van de bewegende beelden Patchquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:11 schreef Patch het volgende:
Wat de relatie is tussen Tucci, Wahlberg & Sarandon dus...
In welke richting moeten we het zoeken? Film of Privé?
Ik ben niet zo goed op de hoogte.... meer iets voor Patch denk ik....quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef 7eVeNL het volgende:
Het trio heeft ongeveer een jaar geleden samen gewerkt aan één grote film. Die nog MOET uitkomen
Ik wist vroeger wel vaak dit soort vragen maar ik heb mijn abo op Empire opgezegd 3 jaar terug en Filmvalley is failliet..... Misschien weer een abo op Empire nemen..... Al zit er nog steeds geen film bij.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:52 schreef Patch het volgende:
films die nog moeten uitkomen...
Hekel aan zulk soort vragen...
met sommige vragen heb ik minder idd maar ik merk wel dat het gemis van een tijdschrift met alle ins en out op film gebied me nu wel opbreekt....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:08 schreef Patch het volgende:
Zo zijn er de laatste tijd veel vragen waarvan ik niets moet hebben.
Vragen waarvoor je verstand moet hebben van sport.
Vragen waarvoor je verstand moet hebben van tv-series.
Vragen over films die nog niet eens uitgekomen zijn.
Vragen waarvoor je verstand moet hebben van voertuigen.
et cetera
Ik heb mezelf in het verleden ook hieraan schuldig gemaakt, maar kreeg toch flink wat feedback / kritiek van de toen aanwezige FMT-ers, maar ik weet niet, ik krijg nu ook een beetje een afkeer van zulk soort vragen...
Vreemd of niet?
Of zal het de leeftijd zijn?
Of misschien had ik dit geeneens gepost als ik het antwoord gewoon wist
na jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
met sommige vragen heb ik minder idd maar ik merk wel dat het gemis van een tijdschrift met alle ins en out op film gebied me nu wel opbreekt....
Zo'n webpage leest niet zo lekker s'ochtends op de wc......quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:12 schreef Patch het volgende:
[..]
na ja
Daar heb ik darkhorizons, rottentomatoes e.d. voor.
Die vind ik altijd vrij snel en up to date
webPAGE toiletpapierquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo'n webpage leest niet zo lekker s'ochtends op de wc......
Ik voel me hier een beetje aangesproken (ik betrek het op mezelf in elk gevalquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:08 schreef Patch het volgende:
Zo zijn er de laatste tijd veel vragen waarvan ik niets moet hebben.
Vragen waarvoor je verstand moet hebben van sport.
Vragen waarvoor je verstand moet hebben van tv-series.
Vragen over films die nog niet eens uitgekomen zijn.
Vragen waarvoor je verstand moet hebben van voertuigen.
et cetera
Voel je niet geremd om ze te stellen hoor. Als ik een vraag niet weet of niet echt mijn vakgebied is dan sla ik hem over.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik voel me hier een beetje aangesproken (ik betrek het op mezelf in elk geval), maar ik probeer het voor mezelf een beetje gevarieerd te houden. Er komen de laatste tijd zoveel "Noem x titels van..."-vragen langs, dat het wel makkelijk punten verzamelen is, maar dat het niveau van de vragen een beetje daalt. Er is natuurlijk een hevig gebrek aan creatievelingen zoals twentemeisje die vaak een leuke puzzelvraag in elkaar kon zetten. Kan ik zelf ook doen natuurlijk, maar daar heb ik niet altijd zin in of tijd voor
Dus dan probeer ik er toch nog een beetje een atypische vraag van te maken, met wat randzaken uit films. Vind ik zelf ook leuk, omdat het buiten het kader film/crew valt.
Volgens mij hoef jij je niet aangesproken te voelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik voel me hier een beetje aangesproken (ik betrek het op mezelf in elk geval), maar ik probeer het voor mezelf een beetje gevarieerd te houden. Er komen de laatste tijd zoveel "Noem x titels van..."-vragen langs, dat het wel makkelijk punten verzamelen is, maar dat het niveau van de vragen een beetje daalt. Er is natuurlijk een hevig gebrek aan creatievelingen zoals twentemeisje die vaak een leuke puzzelvraag in elkaar kon zetten. Kan ik zelf ook doen natuurlijk, maar daar heb ik niet altijd zin in of tijd voor
Dus dan probeer ik er toch nog een beetje een atypische vraag van te maken, met wat randzaken uit films. Vind ik zelf ook leuk, omdat het buiten het kader film/crew valt.
Een vraag over sporten of sporters die in films zitten moeten kunnen.... vragen over auto's die in films zitten moeten ook kunnen....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Volgens mij hoef jij je niet aangesproken te voelen
Kan me zo geen vraag van jou herinneren die van toepassing is op mijn zeurderigheid
Puzzelvragen heb ik ook geen probleem mee, graag zelfs.
Maar ik ben wel van mening dat FMT binnen de filmwereld moet blijven en niet daarbuiten.
Maar gelukkig mogen meningen verschillen.
wat de titel is van de upcoming film met Mark Wahlberg, Stanley Tucci en Susan Saridonquote:
Het is ook een dunne grens lijkt me.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een vraag over sporten of sporters die in films zitten moeten kunnen.... vragen over auto's die in films zitten moeten ook kunnen....
Die linker of die rechterquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:12 schreef 7eVeNL het volgende:
Een beetje filmkenner weet toch wel wat er in productie is, wat er nog komen gaat, en wanneer deze films uit gaan komen, althans, ik spreek nu voor mij zelf, ik vind dit soort juist vragen die iets toevoegen, inplaats van het raden van zwartwit foto's in een periode waar Frank Sinatra nog geen eens geboren was. Maar ik zal er in het vervolg rekening mee houden... Ben het overigens wel eens dat vragen in combinaties met serie's, voertuigen etc niet echt relevant zijn...
Valt mij een 'beetje' tegen jongens... Maar om het even te versimpelen... Deze meneer heeft een grote invloed op de productie
[ afbeelding ]
Peter Jackson? Dan is het een boekverfiliming, laatst iets over gelezen, ben de naam alleen vergetenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:12 schreef 7eVeNL het volgende:
Een beetje filmkenner weet toch wel wat er in productie is, wat er nog komen gaat, en wanneer deze films uit gaan komen, althans, ik spreek nu voor mij zelf, ik vind dit soort juist vragen die iets toevoegen, inplaats van het raden van zwartwit foto's in een periode waar Frank Sinatra nog geen eens geboren was. Maar ik zal er in het vervolg rekening mee houden... Ben het overigens wel eens dat vragen in combinaties met serie's, voertuigen etc niet echt relevant zijn...
Valt mij een 'beetje' tegen jongens... Maar om het even te versimpelen... Deze meneer heeft een grote invloed op de nog te komen productie
[ afbeelding ]
Langer dan een jaar dat hij elke keer de zelfde dag beleefd?quote:
langerquote:
Hoe lang zou jij erover doen om van iedereen in een gemiddeld dorpje alles af te weten, te weten waar iedereen van het dorpje is op welk moment van de dag dan ook, piano te leren spelen, het gros van poezie uit je hoofd kennen en ijssculpturen maken?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Langer dan een jaar dat hij elke keer de zelfde dag beleefd?
I don't know. Ik heb het nog nooit uitgeprobeerdquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Hoe lang zou jij erover doen om van iedereen in een gemiddeld dorpje alles af te weten, te weten waar iedereen van het dorpje is op welk moment van de dag dan ook, piano te leren spelen, het gros van poezie uit je hoofd kennen en ijssculpturen maken?
Volgens de regisseur inderdaad.quote:
Beest en Draak beschouw ik als dier ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet er 1, Peter Pan
Verder vraag ik me af of het Beest een dier isen of de draak uit Mulan een dier is
Sneeuwwitje maakt 2 en Doornroosje maakt 3.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sneeuwwitje
Assepoester
Doornroosje
De dieren daar zingen/fluiten toch alleen maar?
En intre's post dan? Die kloppen toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 08:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Beest en Draak beschouw ik als dier ja.
1 down 2 to go
ASAP +1quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:55 schreef Asap het volgende:
[..]
El Mariachi
Desperado
Once upon a time in Mexico
Antonio Banderas
Enrique Iglesias
Trejo
Mickey Rourke
Johnny Depp
Ik heb werkelijk geen enkel idee....quote:Op woensdag 2 september 2009 10:33 schreef hornage het volgende:
Films kloppen wel dus alvast nieuwe vraag:
Ik heb laatst eindelijk El laberinto del fauno gezien. Geweldige film!
Noem 4 acteurs/actrices die erin spelen
Daar zijn er nogal wat vanquote:
De naam van de film ken ik wel maar das dan ook het enigequote:Op woensdag 2 september 2009 11:25 schreef hornage het volgende:
Misschien ken je hem beter als Pan's Labyrinth?
Ik zou dat graag doen, heb alleen een lastig virus dat werk heet....quote:Op woensdag 2 september 2009 11:32 schreef hornage het volgende:
mmm, das dan lastig heDan wil ik hem nu graag aanraden. Ga hem anders ff kijken
Zie ik je zo wel terug
Doe maar wat in de mainstreamquote:Op woensdag 2 september 2009 11:38 schreef hornage het volgende:
Damn, ik ken dat. Ben ziek thuis vandaag, scheelt wat in tijd
Maar als jij deze enige bent die nu aanwezig is dan moet ik een vraag stellen waar jij wellicht het antwoord op hebt. Suggesties?
Crap....quote:Op woensdag 2 september 2009 11:45 schreef hornage het volgende:
Dit is ook nog wel mainstream anders
Maar ok:
Welke film?
[ afbeelding ]
Geen idee waarom en het zou ook wel niet goed zijn maar ik kom op Seven years in Tibet uit.... :Squote:
ja!!!!!!!!!!!!!!quote:
Sergi Lopez?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:01 schreef hornage het volgende:
eentje dan?
is wel goed, maar vraag is al aangepast en geraden.quote:
Heel veel films zelfsquote:Op woensdag 2 september 2009 12:38 schreef hornage het volgende:
[..]
is wel goed, maar vraag is al aangepast en geraden.
Dopekoe heeft nog een aantal films die hij maar eens moet gaan kijken
quote:
Is dat niet de moordenaar / ontvoerder van het kind van Chief Anderton (Tom Cruise) die daarvoor werd betaald door een opdrachtgever, door als ik het goed heb de oprichter van PreCrime (ben ff z'n naam kwijt)quote:Op woensdag 2 september 2009 13:35 schreef hornage het volgende:
Afgelopen weekend een hele bekende film van een paar jaar terug weer eens gezien.
Welke film en wie is Leo Crow
In 1 keer goedquote:Op woensdag 2 september 2009 13:39 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Is dat niet de moordenaar / ontvoerder van het kind van Chief Anderton (Tom Cruise) die daarvoor werd betaald door een opdrachtgever, als ik het goed heb de oprichter van PreCrime (ben ff z'n naam kwijt)
En dat uiteraard in Minority Report
Tsja, das 1 van mijn favorietere filmsquote:
Ik reken hem helemaal goed, het cadeautje is eigenlijk een kruising tussen een raket en een vliegtuigquote:Op woensdag 2 september 2009 14:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij is het Armageddon.
Dus dan issalesman, het cadeau een raket of een vliegtuigje (heel misschien een autootje) en zijn de vijf acteurs Bruce Willis, Ben Affleck, Peter Stormare, Steve Buscemi en Michael Clarke Duncan.
De vader was Chick gespeeld door Will Pattonquote:Op woensdag 2 september 2009 15:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben blij dat je niet vraagt wie de vader was, want ik pieker me er nog steeds suf over wie het nou was
Op wiens verjaardag kwam Armageddon uit? Om het niet te lastig te maken: de gezochte persoon deed mee in de film.
Ach, die man jaquote:Op woensdag 2 september 2009 15:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De vader was Chick gespeeld door Will Patton
Qua antwoord :
Liv Tyler
Liv Tyler was goed ?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ach, die man ja
Dopekoe +1
Het is wel zo netjes om gewoon toch een punt toe te kennen aangezien jij die vraag niet had verwijderd.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:38 schreef hornage het volgende:
is wel goed, maar vraag is al aangepast en geraden.
Dit kan alleen maar 1941 zijn.....quote:Op woensdag 2 september 2009 16:26 schreef Dopekoe het volgende:
Dan zal ik weer een vraagje doen
welke film zoek ik ?Pearl Harbor Periscope Slapstick Ferris Wheel
Hoeft niet hoor, ik wist dat er een nieuwe vraag was gesteld.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:12 schreef wyccie het volgende:
Het is wel zo netjes om gewoon toch een punt toe te kennen aangezien jij die vraag niet had verwijderd.
Er staan wel vaker meerdere vragen open, maar die tellen wel allemaal mee.
Zou het?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit kan alleen maar 1941 zijn.....
Duidelijk Final Destination 4.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:58 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik stel maar weer is een nieuwe vraag, tis dat ik nog vakantie heb !![]()
Welke film heb ik gisterenavond gezien?
[ afbeelding ]
+1 Fluffy_Augurkquote:Op donderdag 3 september 2009 13:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Duidelijk Final Destination 4.
Gillingham +1quote:Op donderdag 3 september 2009 16:13 schreef Gillingham het volgende:
Menigsverschil tussen Aronofsky en oorspronkelijk beoogd lead actor Pitt. Pitt verliet het project waardoor Warner niet meer hetzelfde budget wilde vrijgeven. Aronofsky had al delen van een grote set laten bouwen die nu afgebroken moesten worden.
Jammer Augurk.quote:
Eindelijk iemand hier die me Augurk noemt en geen Fluffyquote:Op donderdag 3 september 2009 17:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jammer Augurk.
mr_anonimous +1
Film uit Mali uit 2006. Verder niet zo bijzonder.
Beantwoord 'm dan niet. Geen vraag beantwoorden als je niet bereid bent een nieuwe te stellen. (heb ik mezelf ook wel schuldig aangemaakt, maar ik begrijp dat het irritant is)quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:14 schreef Cliffy het volgende:
king kong
winnetou
gw pabst
marco polo
Vraag laat ik aan iemand anders over, tijd voor school
Dan wilik het topic niet verder stil houden...quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Bill Pullman
Verder zit ik ook even stil qua namen
4 Juli...quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:42 schreef Gillingham het volgende:
ID4?![]()
Independence Day? Maar vanwaar die 4?
4 juliquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:42 schreef Gillingham het volgende:
ID4?![]()
Independence Day? Maar vanwaar die 4?
Niet dat het een nickname ofzo voor de film is, het is gewoon een officiële titel, staat ook op menig poster en inlays.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:58 schreef Gillingham het volgende:
Ja, dat snap ik.
Maar ik wist niet dat de film zo genoemd werd.
Curieus. Helemaal gemist.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:59 schreef Patch het volgende:
[..]
Niet dat het een nickname ofzo voor de film is, het is gewoon een officiële titel, staat ook op menig poster en inlays.
En die poster heb ik heel groot in mn trapgat hangenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:59 schreef Patch het volgende:
[..]
Niet dat het een nickname ofzo voor de film is, het is gewoon een officiële titel, staat ook op menig poster en inlays.
Godzijdank.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Er was na de realease in '96 ook nog sprake van een vervolg met de naam ID4ever maar die is er nooit gekomen...
Had idd afbraak gedaan aan het origineel dus ik ben er ook blij mee, hoewel ik toch ook wel benieuwd ben....quote:
Sequels zijn voor mij ook welkom maar als ze zo slap zijn dan hoeft het verder niet van mij....quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:29 schreef Patch het volgende:
Sequels mogen van mij altijd komen, ook al zijn sommige sequels gedoemd te mislukken.
De sequel kan wel goed zijn, maar doet dan bijvoorbeeld afbreuk aan het origineel.
(Denk aan een heleboel Disney-sequels, die best goed zijn en qua inkomsten niet mislukken, maar kom op: Bambi 2?).
Als je als persoon zelf het origineel hoog in het vaandel houdt, dan mogen er toch gerust sequels komen?
Ik heb genoten van de sequels van Jaws, sommige Disneys, Jurassic Parks et cetera
Foei !!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:24 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Sorry! Vraag komt er zsm aan. Had niet gerekend op dat ik kon winnen met de 3e acteur. Excuses! Had het topic even in de gaten moeten houden.
Ik weet happy feetquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Geen tijd om een leuke vraag te maken. Overleg.
Noem twee animatiefilms waarin Hugh Jackman een stem heeft verzorgd.
ZVJZ?VMR!
TJLinden +1quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:55 schreef TJLinden het volgende:
Hij zit in ieder geval zeker in Flushed Away.
Patch +1quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:08 schreef Patch het volgende:
Serendipity
John Cusack
Kate Beckinsdale
Eugene Levy
Toevallig Inglourious basterds? kan niet alleen echt helemaal die laatste zin plaatsenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:01 schreef California het volgende:
Okay.
- Any last words?
- Yeah. If I die, pretend I said something deep and clever.
Welke film?
Da's correctquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:27 schreef Patch het volgende:
Da's HollowMan
California +1quote:
quote:
joo is goed, alleen de han nietquote:
mr_anonimous + 1quote:
Patch +1quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:34 schreef Patch het volgende:
in the pale moonlight is Burtons Batman iig...
Michael Keatonquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:38 schreef Patch het volgende:
Doe mij maar 4 acteurs die Batman speelden aub
eentje goedquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Michael Keaton
Jack Nicholson
Billy Dee Williams
Jack Palance
Ik las die in die batman speelde.....quote:
Yep! Neemt toch een deel van de spanning weg.....quote:
ET Belt Naar Huis?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:48 schreef Patch het volgende:
ET is de enige live-action film waarin ik in de Nederlandse nasynchronisatie te horen ben.
Wat is er gemaakt van "ET - Phone - Home"?
Alleen 'ET' is goedquote:
ET Telefoon Oom?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Alleen 'ET' is goed
De overige 2 woorden hebben wel in de Nederlandse versie hun 'O'-klank behouden...
eerste 2 woorden zijn goedquote:
quote:
quote:
Hoom?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef Patch het volgende:
Een vrije nederlandse vertaling van 'home' met een 'o'-klank....
quote:
quote:
he hequote:
Patch +1quote:
Sixth Sensequote:Op vrijdag 4 september 2009 20:01 schreef Patch het volgende:
Mag ik 4 films van M. Night Shyamalan aub?
mr_anonimous + 1quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sixth Sense
Unbreakable
Lady in the water
The happening
Okay groetjes aan Wyccie dan!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:05 schreef Patch het volgende:
[..]
mr_anonimous + 1
En nu ben ik er vandoor.
date
quote:
American Gangsterquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Common
Smokin Aces in ieder geval.....
RIdley Scott en Russell Crowe. A Good Year en Gladiatorquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:46 schreef Cliffy het volgende:
De regisseur van American Gangster en één van de hoofdpersonen hebben al meerdere malen samengewerkt, namen van deze twee heren en de titels van de films graag!
Mist er nog één, naast American Gangster natuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
RIdley Scott en Russell Crowe. A Good Year en Gladiator
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:22 schreef Cliffy het volgende:
Was dat niet die muts van Proof of Life?
Cliffy +1quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:05 schreef Patch het volgende:
[..]
mr_anonimous + 1
En nu ben ik er vandoor.
date
Onverwachte ontwikkelingen...quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Cliffie +1
Sorry, er stond opeens een vriend voor de deur
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Onverwachte ontwikkelingen...
Late reactie, maar hij was wel ontzettend goed gevondenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Onverwachte ontwikkelingen...
Into the wildquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:30 schreef Cliffy het volgende:
[ afbeelding ]
Titel en vijf acteurs/actrices graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |