Voel je niet geremd om ze te stellen hoor. Als ik een vraag niet weet of niet echt mijn vakgebied is dan sla ik hem over.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik voel me hier een beetje aangesproken (ik betrek het op mezelf in elk geval), maar ik probeer het voor mezelf een beetje gevarieerd te houden. Er komen de laatste tijd zoveel "Noem x titels van..."-vragen langs, dat het wel makkelijk punten verzamelen is, maar dat het niveau van de vragen een beetje daalt. Er is natuurlijk een hevig gebrek aan creatievelingen zoals twentemeisje die vaak een leuke puzzelvraag in elkaar kon zetten. Kan ik zelf ook doen natuurlijk, maar daar heb ik niet altijd zin in of tijd voor
Dus dan probeer ik er toch nog een beetje een atypische vraag van te maken, met wat randzaken uit films. Vind ik zelf ook leuk, omdat het buiten het kader film/crew valt.
Volgens mij hoef jij je niet aangesproken te voelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik voel me hier een beetje aangesproken (ik betrek het op mezelf in elk geval), maar ik probeer het voor mezelf een beetje gevarieerd te houden. Er komen de laatste tijd zoveel "Noem x titels van..."-vragen langs, dat het wel makkelijk punten verzamelen is, maar dat het niveau van de vragen een beetje daalt. Er is natuurlijk een hevig gebrek aan creatievelingen zoals twentemeisje die vaak een leuke puzzelvraag in elkaar kon zetten. Kan ik zelf ook doen natuurlijk, maar daar heb ik niet altijd zin in of tijd voor
Dus dan probeer ik er toch nog een beetje een atypische vraag van te maken, met wat randzaken uit films. Vind ik zelf ook leuk, omdat het buiten het kader film/crew valt.
Een vraag over sporten of sporters die in films zitten moeten kunnen.... vragen over auto's die in films zitten moeten ook kunnen....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Volgens mij hoef jij je niet aangesproken te voelen
Kan me zo geen vraag van jou herinneren die van toepassing is op mijn zeurderigheid
Puzzelvragen heb ik ook geen probleem mee, graag zelfs.
Maar ik ben wel van mening dat FMT binnen de filmwereld moet blijven en niet daarbuiten.
Maar gelukkig mogen meningen verschillen.
wat de titel is van de upcoming film met Mark Wahlberg, Stanley Tucci en Susan Saridonquote:
Het is ook een dunne grens lijkt me.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een vraag over sporten of sporters die in films zitten moeten kunnen.... vragen over auto's die in films zitten moeten ook kunnen....
Die linker of die rechterquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:12 schreef 7eVeNL het volgende:
Een beetje filmkenner weet toch wel wat er in productie is, wat er nog komen gaat, en wanneer deze films uit gaan komen, althans, ik spreek nu voor mij zelf, ik vind dit soort juist vragen die iets toevoegen, inplaats van het raden van zwartwit foto's in een periode waar Frank Sinatra nog geen eens geboren was. Maar ik zal er in het vervolg rekening mee houden... Ben het overigens wel eens dat vragen in combinaties met serie's, voertuigen etc niet echt relevant zijn...
Valt mij een 'beetje' tegen jongens... Maar om het even te versimpelen... Deze meneer heeft een grote invloed op de productie
[ afbeelding ]
Peter Jackson? Dan is het een boekverfiliming, laatst iets over gelezen, ben de naam alleen vergetenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:12 schreef 7eVeNL het volgende:
Een beetje filmkenner weet toch wel wat er in productie is, wat er nog komen gaat, en wanneer deze films uit gaan komen, althans, ik spreek nu voor mij zelf, ik vind dit soort juist vragen die iets toevoegen, inplaats van het raden van zwartwit foto's in een periode waar Frank Sinatra nog geen eens geboren was. Maar ik zal er in het vervolg rekening mee houden... Ben het overigens wel eens dat vragen in combinaties met serie's, voertuigen etc niet echt relevant zijn...
Valt mij een 'beetje' tegen jongens... Maar om het even te versimpelen... Deze meneer heeft een grote invloed op de nog te komen productie
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |