Wil jij dan nog aub de vraag plus foto's in je post editten?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij heeft de naam nog niet goed
zoals ik al in het SC topic heb gezegd ben ik nu regelmatig in het ziekenhuis bij een kennis die ernstig ziek is.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:15 schreef Patch het volgende:
Ik snap het !
Jij gaat gewoon de 19e met een andere FMT-er 1op1 vragen stellen en punten scoren !
Klopt, daar ben ik ruimschoots van op de hoogte...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
zoals ik al in het SC topic heb gezegd ben ik nu regelmatig in het ziekenhuis bij een kennis die ernstig ziek is.....
Mag wel hoor maar ik ben op dit moment vrijwel constant in een serieuze bui....sorry....quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt, daar ben ik ruimschoots van op de hoogte...
maar dacht dat ik best een conspiracy-theory mocht posten...
Dat is tof van je! Dat geeft niet dat je het dat liever via die opties doet, daar ben je vrij in.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:22 schreef Patch het volgende:
Beschouw het maar als een compliment dat ik er flink van baal dat je niet komt.
Maar serieus zijn doe ik liever via PM of IRL, niet hier
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Wil jij dan nog aub de vraag plus foto's in je post editten?
Ik moet er namelijk even vandoor.
Ik zie een gelijkenis, maar neequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:33 schreef Woodpecker het volgende:
*duit in het zakje gooit
Christian Bale?
Haha reageer dan niet Patch! Ik zat echt te hopen dat jij niet online zou verschijnen totdat deze vraag was beantwoordquote:
Ik reken deze maar mee in de maand september, heb net alle scores al gepost voor augustusquote:
Geen puntje voor straf?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:48 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Haha reageer dan niet Patch! Ik zat echt te hopen dat jij niet online zou verschijnen totdat deze vraag was beantwoord
dyonvbaal + 1quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Predator
Total Recall
Jingle all the way
Terminator 1, 2 & 3
Running man
Twins
Junior
True lies
7eVeNL +1quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:58 schreef 7eVeNL het volgende:
Bill Paxton?
Nope, één naam is goed trouwens,quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Buce Willis, Susan Sarandon en... Patrick Stewart?
Allemaal getrouwd met een tegenspeler/-speelster?
In de wondere wereld van de bewegende beelden Patchquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:11 schreef Patch het volgende:
Wat de relatie is tussen Tucci, Wahlberg & Sarandon dus...
In welke richting moeten we het zoeken? Film of Privé?
Ik ben niet zo goed op de hoogte.... meer iets voor Patch denk ik....quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef 7eVeNL het volgende:
Het trio heeft ongeveer een jaar geleden samen gewerkt aan één grote film. Die nog MOET uitkomen
Ik wist vroeger wel vaak dit soort vragen maar ik heb mijn abo op Empire opgezegd 3 jaar terug en Filmvalley is failliet..... Misschien weer een abo op Empire nemen..... Al zit er nog steeds geen film bij.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:52 schreef Patch het volgende:
films die nog moeten uitkomen...
Hekel aan zulk soort vragen...
met sommige vragen heb ik minder idd maar ik merk wel dat het gemis van een tijdschrift met alle ins en out op film gebied me nu wel opbreekt....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:08 schreef Patch het volgende:
Zo zijn er de laatste tijd veel vragen waarvan ik niets moet hebben.
Vragen waarvoor je verstand moet hebben van sport.
Vragen waarvoor je verstand moet hebben van tv-series.
Vragen over films die nog niet eens uitgekomen zijn.
Vragen waarvoor je verstand moet hebben van voertuigen.
et cetera
Ik heb mezelf in het verleden ook hieraan schuldig gemaakt, maar kreeg toch flink wat feedback / kritiek van de toen aanwezige FMT-ers, maar ik weet niet, ik krijg nu ook een beetje een afkeer van zulk soort vragen...
Vreemd of niet?
Of zal het de leeftijd zijn?
Of misschien had ik dit geeneens gepost als ik het antwoord gewoon wist
na jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
met sommige vragen heb ik minder idd maar ik merk wel dat het gemis van een tijdschrift met alle ins en out op film gebied me nu wel opbreekt....
Zo'n webpage leest niet zo lekker s'ochtends op de wc......quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:12 schreef Patch het volgende:
[..]
na ja
Daar heb ik darkhorizons, rottentomatoes e.d. voor.
Die vind ik altijd vrij snel en up to date
webPAGE toiletpapierquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo'n webpage leest niet zo lekker s'ochtends op de wc......
Ik voel me hier een beetje aangesproken (ik betrek het op mezelf in elk gevalquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:08 schreef Patch het volgende:
Zo zijn er de laatste tijd veel vragen waarvan ik niets moet hebben.
Vragen waarvoor je verstand moet hebben van sport.
Vragen waarvoor je verstand moet hebben van tv-series.
Vragen over films die nog niet eens uitgekomen zijn.
Vragen waarvoor je verstand moet hebben van voertuigen.
et cetera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |