Wyccie, Hornage, intre, Sheri enzo.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er nog
Dyon is bij Snoop Dog
Fluffy zal aan het schilderen/behangen/verhuizen/inrichten zijn
Patch is zijn bier aan het opdrinken zijn knie houden
nog iemand?
pffff... jij bent ook niet snel tevreden hooor... dat weet ik allemaal niet...quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wyccie, Hornage, intre, Sheri enzo.....
Pfff jij bent ook snel boos zeg....quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pffff... jij bent ook niet snel tevreden hooor... dat weet ik allemaal niet...
He shit en ik wou net een paar leuke roddels over je gaan zeggen.....quote:
Ga je gang, ik ben weer weg. Moet nog even wat aan mijn keuken doen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
He shit en ik wou net een paar leuke roddels over je gaan zeggen.....
Geintje hoor meissie!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga je gang, ik ben weer weg. Moet nog even wat aan mijn keuken doen.
Oh die gooi ik altijd op het balkon van mijn onderburen.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:14 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, klussen.....het was gewoon even de potjes, flessen en pakjes die al over datum waren weggooien en de vuilniszakken wegbrengen.
Valt wel mee hoor.... tussen de spijlen door een beetje slingeren en dan laten vallen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef wyccie het volgende:
Dat is best lastig gooien.
Ik heb, eerlijk waar, nog wel even vanaf mijn balkon gekeken of het überhaupt mogelijk was om de zakken naar beneden te gooien op de grote hoop. Niet dat ik het zou hebben gedaan. Als de zakken dan kapot gaan...
Trustequote:
Ik zou het wel in de omgekeerde volgorde doen. Eerst de nieuwe vraag stellen voor je gaat slapenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:56 schreef victorinox het volgende:
Ik ga ook zo slapen, en zal zo een nieuwe makkelijke vraag stellen.
Ik ben te moe om nog helder na te denken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou het wel in de omgekeerde volgorde doen. Eerst de nieuwe vraag stellen voor je gaat slapen
Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap, een schaap met bruine voetjes, die drinkt zijn melk zo zoetjes...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:08 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ben te moe om nog helder na te denken.![]()
![]()
Heb je eindelijk vrij word het weer slecht. Maar toch mooi dat je de goede moed erin houdtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:03 schreef tombolafan het volgende:
Hoi!
het regent hier...![]()
en ik ga bbq'en!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |