Wyccie, Hornage, intre, Sheri enzo.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er nog
Dyon is bij Snoop Dog
Fluffy zal aan het schilderen/behangen/verhuizen/inrichten zijn
Patch is zijn bier aan het opdrinken zijn knie houden
nog iemand?
pffff... jij bent ook niet snel tevreden hooor... dat weet ik allemaal niet...quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wyccie, Hornage, intre, Sheri enzo.....
Pfff jij bent ook snel boos zeg....quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pffff... jij bent ook niet snel tevreden hooor... dat weet ik allemaal niet...
He shit en ik wou net een paar leuke roddels over je gaan zeggen.....quote:
Ga je gang, ik ben weer weg. Moet nog even wat aan mijn keuken doen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
He shit en ik wou net een paar leuke roddels over je gaan zeggen.....
Geintje hoor meissie!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga je gang, ik ben weer weg. Moet nog even wat aan mijn keuken doen.
Oh die gooi ik altijd op het balkon van mijn onderburen.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:14 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, klussen.....het was gewoon even de potjes, flessen en pakjes die al over datum waren weggooien en de vuilniszakken wegbrengen.
Valt wel mee hoor.... tussen de spijlen door een beetje slingeren en dan laten vallen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef wyccie het volgende:
Dat is best lastig gooien.
Ik heb, eerlijk waar, nog wel even vanaf mijn balkon gekeken of het überhaupt mogelijk was om de zakken naar beneden te gooien op de grote hoop. Niet dat ik het zou hebben gedaan. Als de zakken dan kapot gaan...
Trustequote:
Ik zou het wel in de omgekeerde volgorde doen. Eerst de nieuwe vraag stellen voor je gaat slapenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:56 schreef victorinox het volgende:
Ik ga ook zo slapen, en zal zo een nieuwe makkelijke vraag stellen.
Ik ben te moe om nog helder na te denken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou het wel in de omgekeerde volgorde doen. Eerst de nieuwe vraag stellen voor je gaat slapen
Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap, een schaap met bruine voetjes, die drinkt zijn melk zo zoetjes...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:08 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ben te moe om nog helder na te denken.![]()
![]()
Heb je eindelijk vrij word het weer slecht. Maar toch mooi dat je de goede moed erin houdtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:03 schreef tombolafan het volgende:
Hoi!
het regent hier...![]()
en ik ga bbq'en!
ja, dat wordt geen strand...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je eindelijk vrij word het weer slecht. Maar toch mooi dat je de goede moed erin houdt
En de rest van de week? Word het dan beter? Je had toch tot vrijdag vrij, dat zijn nog 3 dagen die je dan op het strand door kan brengenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat wordt geen strand...
maar mn moeder zegt dat t volgens buienradar om 16.00 droog is... dus daar vertrouwen we maar op!
Heel lief... en het heeft gewerkt, we hebben lekker gegeten. Geen zon, maar ook geen regen meer... En sowieso was het doorgegaan, ik heb een vrij groot afdak waar de bbq onder kan en binnen kunnen we ook eten (eettafel he...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En de rest van de week? Word het dan beter? Je had toch tot vrijdag vrij, dat zijn nog 3 dagen die je dan op het strand door kan brengen![]()
Zal voor je duimen dat het BBQ'en gewoon door kan gaan...
lief he![]()
2 dagen achter elkaar BBQ'en, wat een luxequote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel lief... en het heeft gewerkt, we hebben lekker gegeten. Geen zon, maar ook geen regen meer... En sowieso was het doorgegaan, ik heb een vrij groot afdak waar de bbq onder kan en binnen kunnen we ook eten (eettafel he...)
Morgen nog een keer!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
2 dagen achter elkaar BBQ'en, wat een luxe![]()
Eettafel, wat was daar nou ook weer mee. Toch een rare gedachte als je bij iemand aan de eettafel/keukentafel zit en je dan opeens eraan denkt wat er op die tafel misschien al gebeurd is.eetlust...
Dat wil jij niet weten wat ik over jou denkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
uiteraard wordt er bij mij alleen gegeten aan een eettafel... tsssssssss... wat denk je wel niet van me...
Goed excuusquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:12 schreef tombolafan het volgende:
ik ben er weer!
was vandaag en gister druk met het regelen van de bbq's... was bij mij dus veel werk...
en ik wil inderdaad niet weten wat jij over mij denkt...
ja hallo, jij zegt dat ik t niet wil weten...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Goed excuus
Nou zeg, misschien denk ik wel alleen maar lieve dingen over je. En die wil je dan niet eens weten...![]()
Nee ik weet het niet. Ik heb het al verschillende keren gevraagd, maar hij wist nog steeds niet wanneer hij nou zijn verjaardag ging vieren. Zolang hij dat niet beslist kan ik niet zeggen hoe lang ik bij jullie kan blijvenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, jij zegt dat ik t niet wil weten...
weet je nou al of je er de 19e de hele tijd bij kan zijn? Wij waren eerder hoor!
Ligt eraan hoe laat het eten plaats vind natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:30 schreef tombolafan het volgende:
dat zou natuurlijk wel leuk zijn ja... ik heb ook geen idee hoe laat we ergens gaan afspreken, maar eten zal toch wel lukken?
Ik ben beniewd, hij is de 17de jarig en hij gaat de 21ste op vakantie dus zou de 19de als hij het überhaupt viert de enige dag zijn dat het een beetje mogelijk isquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:42 schreef tombolafan het volgende:
tja, dat moeten we nog maar zien hoe laat alles gaat gebeuren... Zolang het maar gezellig is toch? we hopen gewoon dat die vriend van je het een andere keer viert...
ik hoop het ook!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben beniewd, hij is de 17de jarig en hij gaat de 21ste op vakantie dus zou de 19de als hij het überhaupt viert de enige dag zijn dat het een beetje mogelijk is![]()
Maar ja we zien wel. Ik hoop er de hele dag bij te zijn
liefquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
lief![]()
Hey, waarom heb jij eigenlijk geen fotoboek?
Ik hou er niet zo van dat dan iedereen maar mn foto kan zien... sorry... maar op de meet zie je me welquote:
Klopt, maar die duurt nog ehh.. 4 weekendenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van dat dan iedereen maar mn foto kan zien... sorry... maar op de meet zie je me wel
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klopt, maar die duurt nog ehh.. 4 weekenden
gelukkig, je schudt ja. Dan heb ik tenminste goed geteldquote:
hahaha, ja dat dan weer wel... beetje dubbel he (ik was die nieuwsgierige he...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
gelukkig, je schudt ja. Dan heb ik tenminste goed geteld
Maarre, heb je mijn fotoboek al bekeken? Of interreseert je dat allemaal niet?
Jij niet alleen waren we al achter gekomenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, ja dat dan weer wel... beetje dubbel he (ik was die nieuwsgierige he...)
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij niet alleen waren we al achter gekomen
Waarom zou ik anders (verkapt) naar een foto vragenquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik anders (verkapt) naar een foto vragen
Wat ben je spraakzaamquote:
soms zegt een smiley meer dan 1000 woorden he... maar ik ben dus ook gewoon moe...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ben je spraakzaamknipoogjes, schuddende hoofdjes
Good night, ik ga er ook vandoor, morgen weer eens een dagje werkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:44 schreef tombolafan het volgende:
maarre, ik ga slapen...![]()
tot morgen!
al plannen voor zaterdag dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:11 schreef tombolafan het volgende:
ja sorry... mn werk van zaterdag is naar vandaag verplaatst... dus zaterdag heb ik waarschijnlijk veel tijd!!!
niet echt... maar ik krijg de katten van mijn zusje te logeren dus ik zit een groot deel van de dag thuis...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
al plannen voor zaterdag dan?
Gezellig, weer eens wat anders dan een vriend op visitequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet echt... maar ik krijg de katten van mijn zusje te logeren dus ik zit een groot deel van de dag thuis...
ja... ze gaan verhuizen dus de katten komen een tijdje bij mij wonen...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gezellig, weer eens wat anders dan een vriend op visite
Cool, ik weet nou al dat je van mij ook zou winnen. Ben zo slecht met dat spel...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... ze gaan verhuizen dus de katten komen een tijdje bij mij wonen...![]()
net had ik mn neefje (van 26!!) op visite en die heb ik vet ingemaakt met mario kart!!!![]()
en hij kan niet tegen zijn verlies!!!
ik ben er redelijk goed in... maar hij zei dat hij er ook goed in was, dus dan moeten we dat uitvechten he... en hij smeet met mn controller van kwaadheid!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Cool, ik weet nou al dat je van mij ook zou winnen. Ben zo slecht met dat spel.... en dat terwijl ik altijd zo goed ben met racespellen...
Met jouw controller! Ik zou een nieuwe vragenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben er redelijk goed in... maar hij zei dat hij er ook goed in was, dus dan moeten we dat uitvechten he... en hij smeet met mn controller van kwaadheid!![]()
nee hij had m niet mee. hij kwam mijn huis kijken en toen kwamen we er toevallig op om te kijken wie beter was... maar hij was niet stuk, hij smeet m op de bank (hoewel hij eerst tegen de koektrommel aantipte en daar schrok hij wel van...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Met jouw controller! Ik zou een nieuwe vragen. Of had ie echt speciaal zijn controller meegenomen
Goed zo! moet ie maar niet gooien met andervrouws spullenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hij had m niet mee. hij kwam mijn huis kijken en toen kwamen we er toevallig op om te kijken wie beter was... maar hij was niet stuk, hij smeet m op de bank (hoewel hij eerst tegen de koektrommel aantipte en daar schrok hij wel van...)
hij voelde zich heel schuldig hoor, en ik mocht er een van hem als hij het niet meer zou doen... maar hij deed het nog.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Goed zo! moet ie maar niet gooien met andervrouws spullen.
quote:Heb je nog wat leuks gedaan vandaag met je neefjes/nichtjes?
Nee niet echt. Gewoon gewerkt. Wel gezellig gehad, maar niks bijzonders meegemaakt...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij voelde zich heel schuldig hoor, en ik mocht er een van hem als hij het niet meer zou doen... maar hij deed het nog.
[..]
![]()
gewoon de dagelijkse dingen... maar het leuke is dat ze zelfs boodschappen doen al erg leuk vinden...![]()
En jij dan? Nog iets leuks meegemaakt?
de tweeling is 1, en het zijn een jongen en een meisje. en ze vinden wandelen al erg leuk, dus het gaat snel goed met zequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee niet echt. Gewoon gewerkt. Wel gezellig gehad, maar niks bijzonders meegemaakt...
Das wel leuk als ze alles leuk vinden. Hoe oud zijn ze? En wat zijn het? (heheh wat..![]()
)
Morgen even werken en verder nog geen planne. Potje Mariokartenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
de tweeling is 1, en het zijn een jongen en een meisje. en ze vinden wandelen al erg leuk, dus het gaat snel goed met ze
Ga je van het weekend nog iets leuks doen?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Morgen even werken en verder nog geen planne. Potje Mariokarten
Ik vind het niet erg om te verliezen en ik ga ook niet gooien met andervrouws stuurtjes...quote:
oh, heb jij andervrouws stuurtjes dan???quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te verliezen en ik ga ook niet gooien met andervrouws stuurtjes...
Nee, heb alleen me eigen (nep)stuurtjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, heb jij andervrouws stuurtjes dan???
ik heb ook 1 echt stuur en een neppe hoor... maar als jij van het weekend wil spelen met mijn stuur moet je even je adres pmmen, dan kan ik hem op de post doen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, heb alleen me eigen (nep)stuurtje. Maar als ik de jouwe mag lenen ga ik er niet mee gooien
Doe je dan ook meteen je Mario-kart erbij? DIe heb ik namelijk nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb ook 1 echt stuur en een neppe hoor... maar als jij van het weekend wil spelen met mijn stuur moet je even je adres pmmen, dan kan ik hem op de post doen...
wat moet je dan met een nepstuurtje???quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe je dan ook meteen je Mario-kart erbij? DIe heb ik namelijk niet
PM is onderweg
Zat in zo'n pakket met van die nep opzet stukken. Je weet wel, zo'n tennisracket achtig ding en zo'n golfclub en zo...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat moet je dan met een nepstuurtje???
ja, maar dan ga ik niet tegen jou racen, want dan win ik geheid!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zat in zo'n pakket met van die nep opzet stukken. Je weet wel, zo'n tennisracket achtig ding en zo'n golfclub en zo...
Nou en, het gaat toch om de lol? En ik ga echt wel me best doen om van je te winnen hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar dan ga ik niet tegen jou racen, want dan win ik geheid!!!
ik vond hem te moeilijk, maar ik ben niet echt een maatstaf...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:38 schreef Dopekoe het volgende:
Als mn vraag te moeilijk is moeten jullie het zeggen hoor
Niemand heeft ook maar 1 gok gewaagd
Aan de koffie. proostquote:
mmmmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Aan de koffie. proost
Hey, jij hebt niet toevallig verstand van computers of wel?
Je hebt een veel te goed geheugen jij!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmm
het meest bij mij thuis maar dat zegt niks... jij was toch diegene die laats de pc's van vader, moeder, vriendin van vader etc. ging maken???
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt een veel te goed geheugen jij!
Het programma waar ik alles mee download werkt niet meer. Na een paar tellen stopt het ermeequote:
hier, ik denk er over na en het werkt al...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Vreemd, lijkt of het aan die 1'ne cd komt die ik wilde downloaden... Nou lijkt het normaal te werken...
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier, ik denk er over na en het werkt al...
eeeeeeeeeeh, daar ga ik over nadenken!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent geweldig. Hoe kan ik je bedanken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |